Přejít na obsah

Šátec a OCB


Doporučené příspěvky

To se mi stalo nedávno ne levé straně, občas při plným rejdu slyším takový cvakání praskání a jednou jsem vyjel z křižovatky v plným rejdu a levej tlumič se otočil o 90° a tyčka vystřelila z horního uložení a letěla pod auto, kde se ohla. Měl jsem origo tyčky.....spodek se dotáhl na krev, dal jsem nový originální tyčky a je klid.

Odkaz ke komentáři

Jojo přesně tyhle jak máš v odkaze jsem dal. No dával to tam technik. Nechával jsem to montovat u tatechnix v Děčíně.

Teď jsem to byl omerit. Klasickou novou tyčku mám schovanou a ta má 340mm. Teď co mám na autě je nastavena na 320mm ale s tím že muzu dát podvozek ještě o 15mm dolů, jinak jestli závity na tyčce půjdou rozhejbat ? tak každá strana by ještě o 20mm šla stahnout. Takže jestli ty tyčky dělají až tak vážný problém nevím. Ale určitě bude záležet nejvíc na tom jak napevno máš tlumič přidělaný.

Odkaz ke komentáři

A ještě teď koukám jak máš to oko na tlumiči. Já když otočíim kolem doprava tak u řidiče to oko mám v poloze více dovnitř k pravé straně a když mám kolo doleva tak mám oko více dovnitř k leve straně.

Jednoduseji řečeno, když dám kolo rovně jak máš ty, tak to oko budu mít směrem k motoru a z mého pohledu rovně to oko nevidím

Zítra kdyžtak sundám kolo a vyfotím ;)

Upraveno uživatelem JardaFuxa
Odkaz ke komentáři

Jo asi chápu, a právě já to mám kolo rovně a oko na pravou stranu u řidiče / u spolujezdce na levou stranu a jak dám plnej rejd tak tyčka se ohýbá o tlumič a už mi to lehce ohnulo ty oka na tlumiči přivařené. Asi to bylo málo utažené no, a stabilizátor mi to tlačí tak že mi je otáčí.

Odkaz ke komentáři

Jojo jedině tak, takže vrátit tlumič do polohy jak má a lépe dotáhnout. Ale co se s okem stane těžko říct, k prasknutí to ale časem možna bude. Já mám podvozek rok a půl a oka. A jsou případy že jim to oko prasklo, ale zase nevím jestli byly použity zkrácený tyčky. Ale při max snížení toho TA jsou asi potřeba. Podle mě při tom snížení ty nezkracene tyčky musí logicky tlačit na ty oka víc jak zkrácený. Originál tlumič má ty oka určitě víš.

Odkaz ke komentáři

Stavitelné tyčky na autě, byl to porod zas povolit ty origo zarezlé ve stabilizátoru. Pravá strana byla úplně KO ten tlumič :D přetočenej o 90´ a rukou jsem ho vrátil zpět, spodní matka byla povolená. Mno a tyčky jsem neměřil, ale asi o 4cm jsou kratší než ty origo odhadem, dají se vytočit že bych je asi o 2cm ještrě prodloužil. ALE teď nevím.. koukal jsem na mezeru mezi stabilizátorem a poloosou na pravé straně a je tam asi 2cm, co jsem koukal na jinou O2 sérii tak má asi 4cm, a navíc jsem koukal že ta poloosa má na sobě v té špíně lehce líznutou čáru od stabilizátoru už z předešlé doby, jaká tam byla mezera předtím s origo tyčkama už samozřejmě zase nevím :D

 

Hejbe se to tam nějak že by se přibližoval stabilizátor k poloose za jízdy ? Nebo se to hejbe všechno stejně že by se ten stabilizátor neměl bouchat o poloosu?

Odkaz ke komentáři

Tak už jsem si odpověděl sám testovací jízdou :D Kratší tyčky v plnym rejdu mi tahají stabilizátor blíž k poloosám a drhnou o sebe. Takže dneska to prdím, ale zítra je musím prodloužit, asi tak o 2-3cm půjdou určitě. Mno a vlastně ty kratší tyčky mi jsou skoro k prdu :D Ty origo dlouhé mi nedrhnou a předtím to drhlo protože přetočenej tlumič vzal tu tyčku sebou a ta tahala stabilizátor nahoru a tak jsem slyšel tyhle divný zvuky.

 

pravá strana v rejdu

 

https://youtu.be/Sstf7tbVfZk

 

levá strana v rejdu

 

https://youtu.be/xagssu8sFhw

 

 

já vím kvalita videa je špatná , ale je to vidět ne ? :D

Upraveno uživatelem šátec
Odkaz ke komentáři

Poštelováno o 1,5cm , dál jsem si říkal že už tam asi nebude závit , už nevím jak to bylo dlouhé ten šroub něž jsem to zašrouboval do té tyčky. Teď je celá tyčka dlouhá 335mm když měřím i čepy. Mezera mezi stabilizátorem a poloosou v plným rejdu je teď na prst, bude to těch 1,5cm o které jsem to prodloužil.

 

 

-JardaFuxa tady to mám 280 mm, kolik to máš ty ? Abych věděl kolik ještě můžu vytočit než mi to vypadne :D

 

post-35394-0-39168300-1510333645_thumb.png

Upraveno uživatelem šátec
Odkaz ke komentáři

Tak se to zas povolilo dole nebo nevim kde, prostě tlumič se zas přetočil i když ten spodek byl utaženej dost, a tak to TA dám do prdele už fakt :wallbash: , dám tam zase AP tlumiče se kterýma nebyl problém ( nemají štelovací spodek ) , jen lehce tečou no :( furt lepší lehká netěsnost než vracet a utahovat každej tejden tlumiče.

 

 

Jakou mají trvanlivost originální tlumiče + pružiny 30/30mm , aby to nebylo jako ten štelovák že to odejde po dvou letech. Až mi odejdou úplně ty AP tak už asi ty štelováky prdím a dám origo tlumiče a kratší pružiny.

Upraveno uživatelem šátec
Odkaz ke komentáři

AP tlumiče na autě a je to znát že je to lepší, nějaké to cvakání/klepání co tam bylo sem tam tak je pryč, a hlavně se mi už ty spodky nebudou přetáčet. Po zimě snad ještě budou fungovat, lehce tečou a pak uvidím co tam dám.

 

Sundal jsem červenou barvu ze světel zadních (blinkr a zpátečka) nějak mě to přešlo, asi na jaře dám zase černou :)

Upraveno uživatelem šátec
Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Ajajaj :( problém nastal, dojedu domu asi po 11km zbejvá pár desítek metrů a najednou poslouchám že nějaké hvízdání jak od turba když fouká podle otáček jak jsem přidával, mno kouklo se na zvedáku na turbo a pohledově žádnej problém, ale taková zvláštní věc na hadici na sání ( dole přiloženej obrázek kterou mám na mysli ) při přidání plynu se celá jakoby vcucne/zmáčkne podtlak se tam udělá, viděl to už někdo ? Třeba je jen vadná ta hadice a ten prostor úzký co tam pak je funguje nějak jako píšťalka :D a pak co jsem to projížděl ještě tak už to nechce vůbec jet, jako když nemá vzduch , měl jsem problém dostat se na 50km/h

 

 

 

 

RmZ1QBJhSnKoR_wECzJldw.png

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...