Přejít na obsah

Ukazatel


Ororo

Doporučené příspěvky

Tak mně začíná štvát ukazatel LPG v interieru,systém Lovato. Natankuju- svítí 4x zelená, ujedu cca 60 km - svítí 3x zelená,dalších pár km a rožnou se už jenom 2 zelený, dalších cca 50-80 km svítí dvě a potom už jenom jedna. Po ujetí cca 600 km se rozblikají všechny včetně červené a po cca 5 km přepíná na benzín. Vím ,že se podle ukazatele nedá jezdit tankuji podle počítadla km, ale štve mně to. Už mně měnili i ukazatel na nádrži a pořád si to občas bliká jak na diskotéce.

Honza

Odkaz ke komentáři

já mám stag300 a dělá si to taky co chce .. vlezu do auta svítí jen červená i když je nádrž plná .. pomalu to leze nahoru až to po 10ti minutách ukazuje plnou. za 2 min už to ukazuje jen půlku. zastavím na semaforech a už je zase plná rozjedu se a už to ukazuje jen čtvrtinu :D navíc to dělá jen někdy :)

Neřeším to, už jsem si zvykl :)

 

K.

Odkaz ke komentáři

Mám také systém Lovato a je to jak říkáš.
Do zhasnutí první diody ujedu asi 50km další pak rychle mizí a na červenou poslední diodu ujedu více jak 200km.

Říkal jsem to technikům při seřizování a říkali že to trochu poladili a že pokud to bude dělat zase tak to není ukazatelem, ale měrkou co je v nádrži. Pro opravu bych měl přijet s prázdnou nádrží, že by to muselo vyndat a celé upravit. Nejspíš se to prý dotýká stěn nádrže a museli by to přiohnout. Tak nějak jsem si ale na to zvykl.

Odkaz ke komentáři
Guest zanzara2

Mám LPG systém Stag-300. Po montáži ukazatel hlásil pořád plnou. Štvalo mě, že tankují dle odometru. Začal jsem to řešit. V servisu rozebrali nádrž a ohnuli plovák. Ukazatel začal pracovat jak měl. Ale objevil se další problém: místo 52l natankují je 33. Není to k nasr...?

Vrátil jsem se zpět k 52l a k "pořád plná" na ukazateli.

Odkaz ke komentáři

Mám taky Lovato a ukazuje mi to celkem dobře si myslím.

Na nádrž ujedu těch 400km první dioda zhasíná taky tak po 60km a na červené se rožnou posledních cca 40km takže vpohodě.

Jak je to přesně bych musel vypozorovat jestli chcete.

Ideální stav by měl byt asi takový http://www.lpg-autogascentrum.cz/upload/userfiles/images/multiventil%20v%20n%C3%A1dr%C5%BEi_vodoznak.png

Jinak, ale co jsem si všimnul tak to někdy blbne akorád v kopcích kdy mi to ukazuje skoro vždy o 1 diodu méně a na rovině se to zase vrátí většinou zpět.

Upraveno uživatelem Siegel
Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Ahoj, taky Lovato, standardní nádrž tuším těch 53, taky předčasně klesá ukazatel, cca po 200km už tuším červená, po cca 450km už bliká a pípá že konec. Nezkoušel jsem kolik ještě zbývá, pípání mě donutí to přepnout. Řeším též počítadlem. Nikdy mi ale nenatankovali víc než kolem 45l. Což je škoda.

Odkaz ke komentáři

Ahoj,

ještě by mě zajímalo jak se pozná těch 80% . Je to v tu chvíly když začne "mlátit" ventil a tankování se rapidně zpomalí. Nebo je to až ve chvíly kdy se to uplně zastaví a přestane to tankovat ??

Totiž např. v Německu jsem narazil u samoobslužných automatů na to že jakmile začne mlátit ventil tak se automat sám zastaví, ale třeba tady v čechách mi obsluha u LPG bez problémů tankuje i když ventil mlátí a natankuje tam tolik až se ta tankovací mašina sama zastaví. Sice to ke konci leze jak šnek ale pořád to tam tlačí :)

 

 

Odkaz ke komentáři

jj když tankuješ tak pak když se blížíš k plnej tak začne děsně rachtat ten ventil ale to je rachot :D .. Ale asi záleží kde tankuješ protože jak říkám třeba v německu se tenhle zvuk vůbec neozval protože ten tankovaci automat se sám zastavil když poznal že už je skoro plná .. asi podle tlaku jakým to tam pere :) ... ale tady u nás jezdím na 3 různé pumpy a všude se začně ozývat ten děsnej rachot :)

Odkaz ke komentáři

To je závislá na tankovacím stojanu, jaký dokáže vyvynout tlak. To klepání pak dělá muntiventil, je to něco jako napouštění vody na záchodě - plovák se zvedne a zastaví přívod, ale když je ten tlak moc silnej, tak to přefoukne a tankuje se dál a pěkně to vrčí a jen dodám, že to klepání toho multiventilu pro něj není vůbec zdravé a postupně se ničí. Je tam něco jako velká kulička v menší trubce která ten přívod uzavírá a to cvakání je právě ta kulička, která se těm ránami může různě deformovat, obrušovat atd.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...