Přejít na obsah

Možnosti kodování OIII


Doporučené příspěvky

Nakódovat jdou např. následující funkce:

 

SVĚTLA:

  • Aktivace zadních světel při denním svícení
  • Cornering (Aktivace mlhových světel (NSW) a v zatáčkách / i pro model RS), včetně nastavení rychlostního prahu
  • Povolení USA parkovací světla pro přední ukazatelů
  • Aktivace osvětlení LED na SPZ
  • upozornění na jízdu se zadní mlhovkou nad určitou rychlost
  • upozornění při jízdě na obrysová světla
  • rozsvícení zadních světel při otevření kufru
  • pohasnutí LED denních světel při blinkru
  • Nastavení intervalu systému ostřiku pro přední světlomety
  • Zpoždění aktivace předních ostřikovačů světlometů
  • vypnutí denního svícení při zatažené ruční brzdě
  • obě zadní mlhovky

JEDNOTKA ESC/ABS, řízení:

MFA/MAXIDOT:

  • položka "Dotankovat"
  • Aktivace Lap Timer (stopky)
  • Teplota oleje
  • Vypnutí kontrolky bezpečnostních pásů
  • Zobrazení stavu baterie v palubním počítači (je popsáno v manuálu vozidla, nekóduje se!)
  • Aktivace displeje dopravních značek při zástavbě navigace
  • Protočení ukazatelů po zapnutí zapalování
  • Deaktivace hlášení / tónu o zapnutém zapalování
  • Komfortní blikání (změna počtu blikání)

ASISTENČNÍ SYSTÉMY:

  • ACC: zakázat podjíždění aut vpravo na dálnici
  • Sign Assist: zobrazení značky všechny zákazy zrušeny
  • Lane Assist: nastavení síly zásahu korekcí

 

INTERIÉR A VNITŘNÍ ELEKTRONIKA:

  • Změna citlivosti čidla vlhkosti
  • Sklopení bočního zrcátka při couvání
  • Aktivace houkačky potvrzení na DWA + při zamknutí a odemknutí vozidla
  • Zapnutí sdílení probuzení oken při otevření dveří
  • Úprava ovládání DO zadních výklopných dveří + další nastavení
  • Zobrazování otáček ventilátoru v režimu AUTO
  • Aktivace uzavření oken při dešti (jen do MR 2014!!!)
  • Nastavení prahové hodnoty rychlosti pro aktivaci městského světla
  • Uložení posledního nastavení topení+chlazení
  • Upravit hlasitost RS zvuku
  • Nastavení DO sklápění bočních zrcátek
  • prodloužení doby vyhřívání zadního skla
  • odstranění AM pásma z rádia
  • ovládání elektrického kufru (combi) přes dálkové ovládání (KESSY)

VYPNUTÍ START/STOP systému

A mnoho dalšího...

Upraveno uživatelem Honza9007
Zpřehlednění
Odkaz ke komentáři

Sklápanie zrkadla mám nakódované a naspäť sa u mňa sklopí nie po zaradení 1, ale až po pohnutí auta smerom dopredu nad nejakú rýchlosť. Pekne to vidno pri manévrovaní v garáži, cúvnem, potom pomaly dopredu a zrkadlo zostáva sklopené aj po ďalšom cúvaní.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Ne(systém je po startu vždy deaktivován bez možnosti aktivace tlačítkem), ale tlačítko se chová tak, že to vypadá, že všechno funguje. V rádio to píše, že systém je deaktivován z důvodu velké spotřeby energie(to jen z důvodu, že to nedokáže rozpoznat u této jednotky jiný stav).

Odkaz ke komentáři

V Bratislave s kódovaním ESP tiež žiaden problém, vieme všetko, čo sa zatiaľ v kódovaní/adaptáciách dá vylepšiť :pivo:

Plus ako novinka aktualizácie Columbusa, najnovšie aj Amundsena a Bolera na najnovší SW a čoskoro ďalšia novinka, ale prezradím, až keď bude hotová :loool: Tam už to ale nebude len o kódovaní, budú nutné aj fyzické úpravy.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
    • Příběh "Jak mi globální oteplování zachránilo auto". Protože bylo teplo, tak už jsem samozřejmě jezdil a měl jsem auto 3 týdny na dvoře... když nehlásí nějaky mordor nebo krupobití, tak to mám radši po ruce, když ta garáž není u bytu ... No, a jak ted hlasili a pripadny snezeni, tak jsem auto predminulou sobotu umyl a měl v plánu ho schovat ... přijedu ke garáži, otevřu a tam tohle překvápko ze stropu ... jakože, nevím, kdo při mě stál, ale fakt štěstí :-) Tak jsem zase odjel na dvorek, sníh nesníh ... lepší než mít na autě tohle... některý kousky byly silný tak 2 palce ... No a budu mít teda jinou garáž...
×
×
  • Vytvořit...