Přejít na obsah

Možnosti kodování OIII


Doporučené příspěvky

Jó všechno a co deaktivovat start/stop? Aby nepsal chybu, že je rozbitý??

Áno, deaktivácia SS úspešná. Odolávajú mi zatiaľ jedine 1.4 TSI vyrobené od januára (leden) 2014.

 

To jako skoda nema v zakladu ???

Škoda to má v základe, ale len S2FL. Dôvodom je to, že denné svietenie a smerové svetlo je umiestnené blízko seba a pri dennom svietení môže byť smerové svetlo slabo vidieť a preto sa ztmaví po dobu blikania smerovky. V prípade O3 tento problém nie je, preto z výrobu stmavovanie denných led aktívne nie je.

 

Jak se to dělá ?

 

Jednotka 09, login 31347 a potom v adaptáciách zmeniť hodnoty pre ľavé denné svetlo vpredu:

  • (16)-Leuchte2SL VLB10-Lichtfunktion G 2, stará hodnota "Not active", nová hodnota "Blinken links aktiv beide Phase"
  • (18)-Leuchte2SL VLB10-Dimmwert GH 2, stará hodnota "0", nová hodnota "35"
  • (19)-Leuchte2SL VLB10-Dimming Direction GH 2, stará hodnota "Maximize", nová hodnota "Minimize"

To isté treba aj pre pravú smerovku, tá je v adaptáciách označená Leuchte3SL VRB21. Pre istotu odporúčam pred akoukoľvek zmenou v konfigurácii svetiel odložiť si pôvodné nastavenie!!!

 

Ide spraviť aj to, že počas blikania ak práve svieti smerovka, tak denná led je úplne pohasnutá. Len potom už auto naozaj bliká ako kolotoč. Platí to, čo som písal už dávnejšie - s konfiguráciou svetiel na autách MQB platformy sa dá hrať do nekonečna a dá sa nastaviť takmer hocičo, čo si človek vymyslí!

Odkaz ke komentáři

ferda25: S vypínaním startstopu u nových 1.4TSI si aktuálne o krok vpred, zatiaľ B)

 

Ešte k tým stmavnutým predným LED pri zapnutej smerovke - podľa toho môjho popisu hore to vidno len pri dennom svietení, pretože štandardne jedine vtedy majú nastavený jas naplno. V ostatných režimoch (coming home, v kombinácii so stretávačkami atď) je nastavené stmavnutie z výroby na hodnotu 35. Hodnotu stmavnutia je možné nastaviť podľa vkusu majiteľa, je len na ňom, ako sa rozhodne.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o měsíc později...

Úspěšně doděláno na Octávii3:

Barevné budíky z jiného vozu místo základní verze budíků co byly v autě

Multifunkční volant

Výhřevy předních sedaček

Sedadla s pamětí

Sklápěcí zrcátka s pamětí

Xenony bez hlášení závady na osvětlení vozu

Columbus = vše funkční, jen nutno simulovat prázdnou nádrž, aby fungovala navigace(bylo nahrazeno rádio Blues)

Zatmavovací vnitřní zrcátko včetně dešťového čidla + přepínač světel s polohou Auto

Zadní LED světla

Tempomat

Dokódováno: Corner, TPMS, HHC, XDS, vše nutné v rámci dodělávek, aby vše fungovalo jako z výroby.

Jen pro zajímavost - dělal jsem základní nastavení nového ABSa(a základní nastavení G85 je opravdu řešené jinak).

Pán plánuje dodělat ještě PDC - přední a zadní.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Návod od bobana1108 ohledně kódování potvrzení zamčení auta krátkým zatroubením pomocí VCDS:

 

  1. JEDNOTKA 09
  2. Bezpečnostní kód -> Funkce 16
  3. Zadat 31347
  4. Přizpůsobení -> Funkce 10
  5. (1) Rückmeldungssignale-Akustische Rückmeldung entriegeln (všechno je to poměrně nahoře)
  6. Hodnotu nastavit na JA
  7. (2) Rückmeldungssignale-Akustische Rückmeldung verriegeln
  8. Hodnotu nastavit na JA
  9. (8)-Rückmeldungssignale-Akustische Rückmeldung global
  10. Hodnotu nastavit na AKTIV
  11. (9)-Rückmeldungssignale-Akustische Rückmeldung Signal horn
  12. Hodnotu nastavit na AKTIV

Pokud chcete můžete vypínání/zapínání houkačky přidat i do MENU Bolera:

  1. (7)-Rückmeldungssignale-Menuesteuerung akustische Rückmeldung
  2. Hodnotu nastavit na AKTIV


    Pokud chcete můžete upravit dobu zaznění signálu:
  3. (3)-Rückmeldungssignale-Dauer der akustischen Rückmeldung vom Einfachhorn
  4. Hodnotu nastavit na KURZ nebo NORMAL

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
    • Příběh "Jak mi globální oteplování zachránilo auto". Protože bylo teplo, tak už jsem samozřejmě jezdil a měl jsem auto 3 týdny na dvoře... když nehlásí nějaky mordor nebo krupobití, tak to mám radši po ruce, když ta garáž není u bytu ... No, a jak ted hlasili a pripadny snezeni, tak jsem auto predminulou sobotu umyl a měl v plánu ho schovat ... přijedu ke garáži, otevřu a tam tohle překvápko ze stropu ... jakože, nevím, kdo při mě stál, ale fakt štěstí :-) Tak jsem zase odjel na dvorek, sníh nesníh ... lepší než mít na autě tohle... některý kousky byly silný tak 2 palce ... No a budu mít teda jinou garáž...
×
×
  • Vytvořit...