Přejít na obsah

netáhne, max rychlost tak 130-140km/h


TomasB

Doporučené příspěvky

Včera cestou z práce jsem roztočil troječku cca 3500 a konečná. Dneska jsem ji hnal po dálnici, jak psal někde Houmík, trojka 130, čtyřka 170 pak pětka a ručička se blížila ke 200 a nic. Kde je zakopanej pes? Čistě teoreticky. Na diagnostice jsem nebyl, do škodovky se mi nechce, jsou to stržníci, a o nikom kdo by mi to zjistil neznám.

Odkaz ke komentáři

Tak ja ji dneska hnal okolo dvoustovky docela delsi dobu a po par minutach to spadlo do nouzaku... takze taky nechapu, co se to deje. Pri normalni jizde nic, otacky kolem 5000 a nic. Jen proste pocitove nejede tak, jako jela driv. :palec: Nikde nic nepiska... sere me, ze tady na jihu neni nikdo, kdo by se tomu nejak vic venoval a dokazal prijit na ten problem.

 

Mirouch: ja byl zase na diagnostice ted, bude ti to ukazovat to samy jako me, prekrocena horni mez plniciho tlaku. Bude to nejspis asi zatuhla ta banka, ale stejne se to na vycisteni musi poslat cely i s turbem, takze nam asi nezbyde nic jinyho, nez to nechat 2 tydny v servisu :palec:

Upraveno uživatelem houmik
Odkaz ke komentáři

mne to naposled delalo uplne to samy, negdy to spadlo do nouzaku, negdy ne a to uplne bez ohledu na max.rychlost. Tak jsem zajel k mechanikovy ktery mne rekl ze mam prdlej ventil (ten N75 nebo jak se mu rika) a chyba byla vadnej plnici tlak, a od te doby (gdyz nepocitam ze my vapadavaly hadicky z teho ventilu) uz nigy se nouzak neprojevil (doufam ze tak zustane jeste nejakou dobu). Proste zmisel sam od sebe. Je faktem ze jsem celej egr z venku poradne ocistil wapkou ale fakt nevym jestly to na to mnelo nejakej vliv?

 

A co treba zkusit se optat na dieselpower foru? Treba dostanete nejakou lepsi radu.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

takze TURBO konecne opravene.... ak tako ste povedali boli to zapecene VGT lopatky, po vycisteni to slape ako hodinky :lol:..

 

par slov k oprave: treba si davat pozor na odpojenie hadice oleja od turba, lebo mne sa ju neporadilo odmontovvat, tak sa musela zlomit a odmontovat az ked bolo turbo von.... druha vec, takiez si treba davat pozor pri odkrucani 3 TORXov, ktore drzia lopatky, lebo tie sa mi podarilo tiez zalomit lebo tam boli specene a vybrat ich von je pomerne komplikovane... po rozobrati je to najlepsie dat opieskovat a to zaruci kvalitne ocistenie vsetkych plosok. inak je to robota, ktorej sa netreba bat a dokaze to kazdy kto ma aspon trosku technicke myslenie :smich:

post-1686-1291651405_thumb.jpg

post-1686-1291651421_thumb.jpg

post-1686-1291651432_thumb.jpg

post-1686-1291651441_thumb.jpg

post-1686-1291651454_thumb.jpg

post-1686-1291651465_thumb.jpg

post-1686-1291651480_thumb.jpg

post-1686-1291651489_thumb.jpg

post-1686-1291651507_thumb.jpg

post-1686-1291651517_thumb.jpg

post-1686-1291651529_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

no vidíš jak jseš šikovnej :palec:

a mně čeká další malá operace. Jak udeřily mrazy, tak to ráno manželce nechce naskočit. Chytne to vždycky, ale je to jak startovat liazku ;) Už jsem objednal žhavičky BERU. Tak snad tento tejden dojdou, ať to tam můžu vyměnit. No a taky jsem musel dolít nemrznoucí kapalinu, protože jak bylo těch mínus "moc", tak poklesl vlivem tepelné roztažnosti objem té kapaliny a čidlo začalo hlásit málo kapaliny.

Odkaz ke komentáři

tomasB: no sikovny za pomocti VAS chalanov z fora :palec: zhavice by som si mal aj ja skontrolovat ale zatial nemam zo studenymi startami problem ;) inak nezabudni na aditivum do nafty, i ked teraz by uz mali mat zimnu naftu ale ja to do nej davam a povedal by som ze to robi svoje:)

 

mirouch76. je tu na to navod ako ho vybrat von vrchom, nieje to nic komplikovane, len si musis davat pozor kde co bolo a bude to v pohode. vybranie ti zabere viac casu ale naspat ti to pojde ako po masle.... a pre rychlejsiu robotu by som si zaobstaral tie klieste na rychlo spony co su na hadiciach od turba....

Odkaz ke komentáři
mirouch76. je tu na to navod ako ho vybrat von vrchom, nieje to nic komplikovane, len si musis davat pozor kde co bolo a bude to v pohode. vybranie ti zabere viac casu ale naspat ti to pojde ako po masle.... a pre rychlejsiu robotu by som si zaobstaral tie klieste na rychlo spony co su na hadiciach od turba....

Díky pokouknu po fóru :lol:

Odkaz ke komentáři
Jak je tu obcas napsana "zatuhnuta regulace turba"....Da se to nejak docasne obejit,jako treba zaslepit nejakou hadicku,nebo nastavit pres wag nejake vetsi hodnoty,aby to auto jelo normalne a nevypinalo to turbo?Treba i za tu cenu,ze tim to turbo odepisu?

 

 

kiežby :D toto rieši iba nové turbo rsp. repas

Odkaz ke komentáři
ale zaujimalo by ma aky stylom ta elektronika vypne turbo ked je horna medza tlaku prekrocena, ked na turbe je regulacia zatuhnuta, cize s nou sa hybat neda, a ani tam ani ziadny ventil alebo nieco take kam by isiel prebytocny tlak.... napada ma len skrtiaca klapka pri EGR ze ta blokovala nasavany vzduch???? :lool:

 

tak toto by som mohol cez víkend vyskúšať. egr mám zaslepený. bolo by to fajn ale moc tomu neverím

 

...tak ako som predpokladal. egr stým nemá nič spoločného. skôr si myslím že toto bude mať na starosti N75.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

TomasB, Juraj Straka - vy ste to turbo mali nenormálne zasraté, ale že fakt fuj :wacko:

 

a Juraj čo sa stalo že zháňaš tú podložku do turba?

 

ja som dal turbo na repas a jediné čo bolo zlé na variabilite, bolo že na tom krúžku, kde sú lopatky, boli také malé "chrasty" ? ktoré v istej polohe bránili nakláňaniu lopatiek. smola bola že som mal vydratý stredový odltiatok ložiska. tak som kúpil druhé turbo za 200€ (jazdené)

včera som spravil taký malý test a turbo ide ako má.

 

Odteraz jazdím tak, že po zahriati motora sem tam vytočím motor do tých 3500-4000 ot. viac, si myslím, že ani netreba. Na spotrebe mi to spraví tak 1-1,5 L / 100km čo keď si porovnám s cenou repasu kvôli zatuhnutiu variability tak som v parádnom pluse. :)

no... uvidím aké prekvapenie prinesie čas...

Odkaz ke komentáři

chlapi mám prosbu. podívali byste se mi na log? kolem třech tisíc ot. mi to většinou padne do nouzáku a pocitově to nejede tak jak by mělo. spotřebu po městě mám s lehkou nohou kolem 6,5 l/100km. asi bude špatná regulace tlaku, ale potřeboval bych to potvrdit. při startu se táhlo do baňky zatáhne. díky moc

 

http://www.ulozto.cz/9000979/log-01-003-010-011-csv

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Ahoj, jak již tady bylo několikrát popsáno, když to padne do nouzáku tak:

1. kotrola všech hadiček za motorem (lepší je vyměnit)

2. zkusit ventil N75 (nejlépe půjčit od kamaráda)

3. vyčistit turbo (to každopádně)

 

vše jsem udělal a mám klid :palec: jen ten výkon :angry:

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

dobry den,tak nejak tu ctu jake tu sou problemy a ja mam ten stejny mam 1,9 tdi 81 kw a auto mi pada pri rychlosti 120km/h do nouzaku,muzu vas poprosit a nejaky kontakt na nekoho kdo tomu rozumi at si tam zajedu??ja se v tom vubec nevyznam a popravde uz me to nekdy vytaci,byla tu napsano spousta o vecech kteryma to muze byt,ale je vubec nemam poneti co to zpusobuje,tak bych byl rad kdyby se mi na to nekdo podival,moc vam dekuju za odpoved.

Odkaz ke komentáři

pokud máš zatuhlou regulaci jako jsem měl já tak zavolej do turbosportu v jablonci nad nisou www.turbosport.cz dělaj kompletní čištění a opravy na webu se dočteš víc v mém případě to bylo za 3tis.kč a trvalo jim to asi 4 hodiny tak jsem se po jablonci prošel.......jinak je to už 13 měsícu a stále frčí......je pravda že někdy do nouzáku spadne ale na to stačí to protáhnout ve vyšších točkách a je pak zase par týdnů klid......stále tak jezdit nejde jelikož jezdím trasy město a nebo mimo město kde je věčně 70tka a dálnice nejezdím jen neplacené úseky .......zdar

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Zdravim aj ja mam prblem s tym turbom ze mi to pada do nudzoveho, lenze pred pol rokom som skusil kus rozhybat s tou packou podtlakoveho regulatora co je na turbe.Nastriekal som tam aj wd cko aby to tam lahsie chodilo, a asi pol roka islo auto perfektne vytacal som a nepadalo do nudzoveho ani raz. A teraz to zas zacalo padat do nudzaku, nepomaha ani rozhibani tej tycky regulatora teraz mi to pada stale... A este jedna vec sledoval som aj pri nastartovani ci sa pohne ta packa tak na prvy start sa pohla packa dolu neaky cm lenze ked som motor zhasol a skusil druhy krat nastartot potom sa uz ta tycka nepohla ani na tretikrat takze ci tom moze nieco napovedat ....

Odkaz ke komentáři

môže byť zlá podtlaková banka, ale skôr by som dal vičistiť turbo ultrazvukom. ja som tiež turbo rozhýbaval tak, ako píšeš ty a cca rok bol bez problémov..potom sa zase padalo do núdzového režimu

potom som to dal vyčistiť (cena za demont/mont. a čistenie cca 150€..) a odvtedy si nemôžem sťažovať. mimoto som vymenil komplet hadičky a aj podtlakovú banku.. tie banky zvyknú hrdzavieť zvnútra a potom už nedokážu vytvárať podtlak pre reguláciu turba.

Odkaz ke komentáři
  • o 7 měsíců později...

Zdravím kluci. Problém s padáním do nouzového režimu jsem měl taky - vyřešeno demont. turba a jeho vyčištěním, vyčištěním a následně zaslepením EGR ventilu a zase jezdí jak Rus :) .....téměř rok a půl. Teď se mi ale stala taková podivná věc. Mechanik mě dolil 0.5l oleje navíc což jsem zjistil po pár dnech až doma.....olej byl cca 0.4mm nad Max. na olej. měrce. Nevím proč to tam lil, když tam bylo oleje akorát....ale to je jedno mám na to svůj názor. Najezdil jsem s tím cca 500km....při naloženém autě jsem to roztáhl na 4. rychlostní stupeň a ejhle NOUZÁK. Doma jsem pak odsál přebytečný olej a jel jsem to pořádně projet....točil jsem to od 2. až po 5. v různých situacích a zátěžích a do nouzáku to nespadlo. Auto jelo bez chyby, táhlo hezky od spodu.... Myslíte si, že by problém s nouzákem mohl být vlivem velkého množství oleje ??? Nějaký přetlak nebo něco podobného? díky za názory

Odkaz ke komentáři

Zdravím chlapi,

vím že to sem asi nepatří, ale už mě chvilku trápí padání do nouzáku na mé 1.9 81kW, mohl by se mi někdo zkušený mrknout na log a říct mi jestli je potřeba tahat turbínu ven, nebo stačí jen sehnat N75, popřípadě váhu vzduchu.

Lognul jsem kanály 8,10,11 a portnul to do XLS, ale vůbec se v těch číslech nevyznám.

Moc byste mi tím pomohli, dík

81kW.xls

Odkaz ke komentáři

To je z jednoho měření všecko? Nebo jsi to nalepil za sebe? Vidím tam totiž dva pády do nouzáku a to na řádku 175, ten je jasnej, tam je vidět, že turbo pak netlačí, i když šlapeš na plyn. A kolem řádku 320. Od řádku 400 je vidět, že turbo taky netlačí skoro vůbec Na řádku 175 tlačí turbo víc, než vůbec dokáže čidlo změřit....

Odkaz ke komentáři

Jo, jsou to tři měření za sebou, bohužel jezdím sám a noťas jsem měl vedle u spolujezdce, takže nemám moc čas do toho rýpat.

 

EDIT: Tak dnes jsem si od kamáráda z ASV půjčil N75, membránu a váhu (mám AHF) všecko vypadalo úplně stejně, ale pořád mi to háže chybu 17563, zkrat na + na G71

Chyby na začátku byly 17563 a 17965. Po přehození N75 + membrány zmizela.

JE G71 Váha vzduchu, není to jiné čidlo??

Může být zatuhlá regulace nebo je chyba v elektronice?

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Jako přijít a vidět tohle pripadne na autě, asi by me to taky poslalo do kolen 🥲
    • Tvl, já jsem teď poslední dva nasranej permanentně, ale tohle najít na autě by mě asi rozbrečelo.
    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
×
×
  • Vytvořit...