Jeřáb Odesláno Prosinec 13, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 13, 2009 Nechávám si lakovat v místní, smluvní lakovně, kde mi dělají lak za 2700kč. Jsou i levnější, ale trvá jim to, nebo špatná kvalita, nebo na Tebe koukají jako na blázna, když si nepřevezmeš auto, protože tam najdeš mini vady v laku. Tady né, tady je spolupráce na úrovni, tak jsem od těch lacinějších upustil. Respektive dnes je to cena průměrná, těch 2700kč. Znám i podstatně dražší. Třeba každý autorizovaný servis. Tam vyjde lak nárazníku cca jednou tolik. Nárazník půjde přidělat. Řekl bych, že parkuje nad obrubníkama a jak vycouvává, nechám tam ten nárazník. Na fotce se mi zdá, že je něco s pravým krytem pod motorem... Jestli chceš, můžeme se domluvit, kdy by jsi dorazil. Ventil a nárazník. Případně cinkni tel.: 777788869 - Honza Jeřábek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Prosinec 13, 2009 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 13, 2009 děláš i o víkendech nebo jen v týdnu? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jeřáb Odesláno Prosinec 13, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 13, 2009 Bohužel jen v týdnu. Respektive, já dělám skoro non-stop, ale jelikož jsem teď po úrazu, tak dělám jen administrativu, či prodej, tak koupit si ventil o víkendu, nebo převzít zakázku na servis, není problém, ale mechaniky tu mám jen po-pá. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Prosinec 13, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 13, 2009 tady ten orvaný nárazník. Je to tak 0,5cm spadlý od blatníků a spodek je vyrvaný z úchytů, proto je ten spodek tak svěšený. Takhle jsem to měl orvaný taky oni tyhle nárazníky jsou tak blbě dělaný jsou pěkně prohlý to RS nárazník je trošku lépe udělaný :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Prosinec 13, 2009 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 13, 2009 Bohužel jen v týdnu. Respektive, já dělám skoro non-stop, ale jelikož jsem teď po úrazu, tak dělám jen administrativu, či prodej, tak koupit si ventil o víkendu, nebo převzít zakázku na servis, není problém, ale mechaniky tu mám jen po-pá. tak budu muset vymyslet nějaký den v týdnu, což nebude lehký 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jeřáb Odesláno Prosinec 13, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 13, 2009 O.K.. Zkus tento týden, pak už je ten další týden Štědrý Den... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Prosinec 13, 2009 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 13, 2009 a mezi vánocema a novým rokem nejste? Já jsem z Pardubic, ne z Prahy. A pracovně jsem rozlítanej po celý ČR. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jeřáb Odesláno Prosinec 14, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 14, 2009 a mezi vánocema a novým rokem nejste? Já jsem z Pardubic, ne z Prahy. A pracovně jsem rozlítanej po celý ČR. Jedeme dle kalendáře, takže jestli je tam free, zaměstnanci budou doma lenošit, jestli se má makat, tak budou makat :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Prosinec 14, 2009 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 14, 2009 Jedeme dle kalendáře, takže jestli je tam free, zaměstnanci budou doma lenošit, jestli se má makat, tak budou makat :D tak jestli by to šlo některý pracovní den mezi vánocema a silvestrem, tak bych dorazil, to zas budu lenošit já. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest BXE77 Odesláno Prosinec 15, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 15, 2009 stejnak to vypada na turbo KO - regulace lopatek KO 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petan.VUT Odesláno Prosinec 17, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 17, 2009 TomasB: Tak jak ti to dopadlo? Už si přišel na to, čím to bylo?? že to spadávalo do nouzáku? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
burek Odesláno Prosinec 17, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 17, 2009 ja to odhaduju na lopatky na turbu zatuhly.. ten N75ka se da nejak ozkouset kdyz ho odpojes jestli fouka nebo tak nejak..kdysi me to nekdo rikal. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Prosinec 17, 2009 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 17, 2009 vag vypsal závadu v regulaci plnícího tlaku, tedy N75 a zatím jsem to ještě neměl čas řešit. Mezi svátkama chci zajet za Jeřábem na výměnu N75 a taky dát dokupy ten nárazník. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petan.VUT Odesláno Prosinec 17, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 17, 2009 Aha, tak dej vědět, jak si dopadl. Hodně zdaru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
burek Odesláno Prosinec 18, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 18, 2009 me vag napsal regulace plniciho tlaku- horni mez prekrocena... Huml vycistil turbo a uz na to jezdim rok a pul 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Prosinec 18, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 18, 2009 jj, zatuhlá regulace turba je nejčastější závada, ten ventil se z 90% nepokazí 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Leden 11, 2010 Autor Sdílet Odesláno Leden 11, 2010 Jeřáb: jsem se k tobě ještě nedostal, mezi vánocemi a Silvestrem nějak nebyl čas. Možná by jsme nejdřív mohli zkusit, jestli není zatuhlá ta regulace. Je to blbý, že jseš v Praze a ještě k tomu na úplně jiný straně než já mám kancelář. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petan.VUT Odesláno Leden 14, 2010 Sdílet Odesláno Leden 14, 2010 Tak sem nechal konečně vydělat turbo a zavezl ho na repasi a už volali a prej je zadřený ložisko a naklápění lopatek že jě nějaký špatný,tak su zvědavej po opravě, jestli konečně pojede jak má. Snad pak budu mít na nějakej čas pokoj. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sojer Odesláno Leden 18, 2010 Sdílet Odesláno Leden 18, 2010 Presne tento problém som mal aj ja. ale vzhľadom na to že 90% km najazdím po meste, tak zas až tak moc ma neškrelo že viac ako 140km/h mi to nejde...stačilo tých 120km/h :P . ALE stalo sa to, že som išiel na Donovaly (250km). :o vedel som aj to že mi pri 140km/h vypne turbo a potom sa to vlečie (mimochodom plyn bol po 140ke permanentne na podlahe)... a vedel som aj to že ak reštartujem motor tak turbo sa opäť preberie k životu...a pokiaľ nebudem chcieť prekročiť 140km/h tak bude v chode. Kedže som striedavo chodil po dialnici, cestách 1.triedy sem tam nejaká dedina/mesto a bez turba to je na mašlu tak som zastavil, reštartoval a turbo išlo . Na dialnici som bol s toho dosť na nervy keď som to rozkotúlal na 140 a potom som musel brzdiť....turbo už bolo mimo hru... a dostať sa znova na 140 bolo utrpenie... :lool: Takže po treťom reštarte, po cca 150km som s malou dušičkou prišiel k 140ke chvíľku som počkal, možno som sa aj pomodlil ale to neviem s istotou potvrdiť :D a podlaha!!!.....160 ....180.....200 :)))) a viac som už nemohol ísť pretože mi zasa skočil nejaký chytrák s octávkou do cesty :D ešte v ten deň som išiel späť a turbo šlapalo. o týždeň neskôr som ho bol znova vyskúšať či sa mi náhodou v meste nepokazilo a viac ako 170 som nemusel ísť na to aby som sa presvedčil o tom že funguje ;) ..dodnes nerozumiem tomu čo sa stalo a ako sa to stalo a pravdupovediac ani sa mi nad tým nechce zamýšlať, to nech robia kompetentný. Som rád že mi funguje turbo a ušetril som nejaké koruny. teda vlastne už eurá... :P ďakujem za pozornosť a snáď tento "návod" na opravu turba pomôže ešte niekomu ďalšiemu ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Leden 18, 2010 Autor Sdílet Odesláno Leden 18, 2010 tak to byly 100% zatuhlé lopatky a ty jsi je rozchodil. Já jsem to taky trochu protáhnul, ale jezdí s tím žena, tak nevím jak to to teď. Ještě že to jezdí a nemusím to řešit urgentně. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petan.VUT Odesláno Leden 21, 2010 Sdílet Odesláno Leden 21, 2010 Tak už mám konečně turbo v autě a ted to je paráda. auto tahá jak má. ;) ještě mně kamoš sešteloval předvstřik. Tak snad ted bude sloužit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lubo24 Odesláno Leden 24, 2010 Sdílet Odesláno Leden 24, 2010 Zdar kluci, mám stejnej problém... Jel jsem s mladou do Práglu a jedu si tak těch 160 - 140..., pak sem sundal nohu z plynu a když jsem se chtěl rozjet (resp) přidat tak mi auto mjuselo dojet z tech 140 na 110 a teprve potom se to chytlo amohl jsem přidat a jet. Celou dobu dobu toho brzdění motorem mi nešlo přidat. Loupatkly vod turbíny mám vyčištěný.... nevím čím by to mohlo být... Poraďte... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petan.VUT Odesláno Leden 25, 2010 Sdílet Odesláno Leden 25, 2010 To by mohla být váha vzduchu....zkus si od někoho vypůjčit a vyzkoušet. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lubo24 Odesláno Leden 25, 2010 Sdílet Odesláno Leden 25, 2010 No tu mi prej nějakej vokurka měnil--- 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza D. Odesláno Únor 2, 2010 Sdílet Odesláno Únor 2, 2010 Ahoj a nevíš jak se dá vyřešit ta zatuhlá regulace turba??díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Únor 2, 2010 Sdílet Odesláno Únor 2, 2010 nechat vycistit 0 Citovat Odkaz ke komentáři
connect8 Odesláno Únor 4, 2010 Sdílet Odesláno Únor 4, 2010 mal som ten isty problem, chyba - totalne zasrane turbo nasledne coho mi praskla ta membrana, co je pod turbom, riesenie - vycistenie turba + vymena membrany a slape jak ma :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Březen 16, 2010 Autor Sdílet Odesláno Březen 16, 2010 tak asi opraveno. Nárazník vyměněn a problém s nouzákem byl asi v prodřeném IC a ještě tam byla někde vypadlá hadička co souvisí regulací tlaku. Každopádně spotřeba teď šla tak o 1/3 - 1/2 dolů. Ještě se tam měnilo pár plastů, žároviček a podobných cypovin a olej. Byl jsem u Jeřába a odjížděl jsem někde tak odhadem kolem půlnoci. Cestou zpět jsem dal asi 1/4 D11 pod plným na 200. To proto, že jsem Prasáka viděl v protisměru u krajnice blikat ;) Nic nikam nepadalo, takže asi OK. Od Jeřába na D11 jsem jel tak 80-100km/h, D11 začátek 160km/h, pak kus 200km/h a pak se objevoval rozbředlý sníh, tak jsem sjel na 120-130km/h. Zbytek cesty ze sjezdu na Chlumec do Pardubic jsem jel tak 60-120 podle situace. Na těch skoro 140km(trošku jsem pobloudil, protože nájezd na plzeňskou dálnici je od Jeřába zavřenej asi bez náhrady a nebo jsem slepej) jsem měl průměrku 5,8 což mně hodně překvapilo. Jeřábe, díky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Drobec oct Odesláno Duben 21, 2010 Sdílet Odesláno Duben 21, 2010 Ja už si neviem dať rady s tým mojím plecháčikom. Tiež mi to padalo do núdzového režimu pri cca 2500 otáčkach, vymenil som turbo, mám nové podtlakové hadičky, oba ventily (N18 aj N75), no problém stále pretrváva. Nevie niekto poradiť? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maros Odesláno Duben 21, 2010 Sdílet Odesláno Duben 21, 2010 Tos ty veci menil jen tak nebo jsi to mel napichle na diag ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.