Přejít na obsah

netáhne, max rychlost tak 130-140km/h


TomasB

Doporučené příspěvky

Nechávám si lakovat v místní, smluvní lakovně, kde mi dělají lak za 2700kč. Jsou i levnější, ale trvá jim to, nebo špatná kvalita, nebo na Tebe koukají jako na blázna, když si nepřevezmeš auto, protože tam najdeš mini vady v laku. Tady né, tady je spolupráce na úrovni, tak jsem od těch lacinějších upustil. Respektive dnes je to cena průměrná, těch 2700kč. Znám i podstatně dražší. Třeba každý autorizovaný servis. Tam vyjde lak nárazníku cca jednou tolik. Nárazník půjde přidělat. Řekl bych, že parkuje nad obrubníkama a jak vycouvává, nechám tam ten nárazník. Na fotce se mi zdá, že je něco s pravým krytem pod motorem...

Jestli chceš, můžeme se domluvit, kdy by jsi dorazil. Ventil a nárazník. Případně cinkni tel.: 777788869 - Honza Jeřábek

Odkaz ke komentáři
tady ten orvaný nárazník. Je to tak 0,5cm spadlý od blatníků a spodek je vyrvaný z úchytů, proto je ten spodek tak svěšený.

Takhle jsem to měl orvaný taky oni tyhle nárazníky jsou tak blbě dělaný jsou pěkně prohlý to RS nárazník je trošku lépe udělaný :D

Odkaz ke komentáři
Bohužel jen v týdnu. Respektive, já dělám skoro non-stop, ale jelikož jsem teď po úrazu, tak dělám jen administrativu, či prodej, tak koupit si ventil o víkendu, nebo převzít zakázku na servis, není problém, ale mechaniky tu mám jen po-pá.

tak budu muset vymyslet nějaký den v týdnu, což nebude lehký

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Presne tento problém som mal aj ja. ale vzhľadom na to že 90% km najazdím po meste, tak zas až tak moc ma neškrelo že viac ako 140km/h mi to nejde...stačilo tých 120km/h :P .

ALE stalo sa to, že som išiel na Donovaly (250km). :o vedel som aj to že mi pri 140km/h vypne turbo a potom sa to vlečie (mimochodom plyn bol po 140ke permanentne na podlahe)... a vedel som aj to že ak reštartujem motor tak turbo sa opäť preberie k životu...a pokiaľ nebudem chcieť prekročiť 140km/h tak bude v chode. Kedže som striedavo chodil po dialnici, cestách 1.triedy sem tam nejaká dedina/mesto a bez turba to je na mašlu tak som zastavil, reštartoval a turbo išlo :lol:. Na dialnici som bol s toho dosť na nervy keď som to rozkotúlal na 140 a potom som musel brzdiť....turbo už bolo mimo hru... a dostať sa znova na 140 bolo utrpenie... :lool:

Takže po treťom reštarte, po cca 150km som s malou dušičkou prišiel k 140ke chvíľku som počkal, možno som sa aj pomodlil ale to neviem s istotou potvrdiť :D a podlaha!!!.....160 ....180.....200 :)))) a viac som už nemohol ísť pretože mi zasa skočil nejaký chytrák s octávkou do cesty :D

ešte v ten deň som išiel späť a turbo šlapalo. o týždeň neskôr som ho bol znova vyskúšať či sa mi náhodou v meste nepokazilo a viac ako 170 som nemusel ísť na to aby som sa presvedčil o tom že funguje ;)

..dodnes nerozumiem tomu čo sa stalo a ako sa to stalo a pravdupovediac ani sa mi nad tým nechce zamýšlať, to nech robia kompetentný. Som rád že mi funguje turbo a ušetril som nejaké koruny. teda vlastne už eurá... :P

ďakujem za pozornosť a snáď tento "návod" na opravu turba pomôže ešte niekomu ďalšiemu ;)

Odkaz ke komentáři

Zdar kluci, mám stejnej problém... Jel jsem s mladou do Práglu a jedu si tak těch 160 - 140..., pak sem sundal nohu z plynu a když jsem se chtěl rozjet (resp) přidat tak mi auto mjuselo dojet z tech 140 na 110 a teprve potom se to chytlo amohl jsem přidat a jet. Celou dobu dobu toho brzdění motorem mi nešlo přidat. Loupatkly vod turbíny mám vyčištěný.... nevím čím by to mohlo být... Poraďte...

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

tak asi opraveno. Nárazník vyměněn a problém s nouzákem byl asi v prodřeném IC a ještě tam byla někde vypadlá hadička co souvisí regulací tlaku. Každopádně spotřeba teď šla tak o 1/3 - 1/2 dolů. Ještě se tam měnilo pár plastů, žároviček a podobných cypovin a olej.

Byl jsem u Jeřába a odjížděl jsem někde tak odhadem kolem půlnoci. Cestou zpět jsem dal asi 1/4 D11 pod plným na 200. To proto, že jsem Prasáka viděl v protisměru u krajnice blikat ;) Nic nikam nepadalo, takže asi OK. Od Jeřába na D11 jsem jel tak 80-100km/h, D11 začátek 160km/h, pak kus 200km/h a pak se objevoval rozbředlý sníh, tak jsem sjel na 120-130km/h. Zbytek cesty ze sjezdu na Chlumec do Pardubic jsem jel tak 60-120 podle situace. Na těch skoro 140km(trošku jsem pobloudil, protože nájezd na plzeňskou dálnici je od Jeřába zavřenej asi bez náhrady a nebo jsem slepej) jsem měl průměrku 5,8 což mně hodně překvapilo.

Jeřábe, díky.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...