Přejít na obsah

Dianostika po vyčištění Turba


Doporučené příspěvky

Zdravím pánové mám takový menší dotaz pokud tomu někdo bude rozumět.

Mněl jsem problém po vyčištění turba. Stalo se to že jsem měl otočený prstýnek u naklápění lopatek na turbu.

Po otočení kroužku je tam takový propad turba od asi 3500 ot, to by mne taky zajímalo čím to je.
Tyhle jsou z dneška: od tý bílý svislice je vidět jak to tlačí méně, ty modrý jsou požadovaný a aktuální tlak. Nějaká rada ? (jinak auto jede jak má ale stejně by mě to zajímalo) Jinak turbo tlačí od 2000 do 4000tis ot. Děkuji všem za informace.


Jinak se jedna o Octavia 1,9TDi 66kw ALH

 

Toto mi bylo poslano z jineho fora

 

já osobně bych s tímto logem spokojený nebyl regulace má jasné problémy s odvětráním turba její zásah okolo 92 procent bez ubrání plynu je jasný důkaz,za normálních okolností je schopná tlak ukočírovat max.70 procent,doba dosažení předepsaného tlak je na hranici únosnosti,jen můj názor

post-34854-0-05588500-1394400422_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím, mám tady takový záhadný problém. Z ničeho nic náhodně začne blikat displej climatronicu, po chvíli se k tomu přidá kontrolka airbagu, která se rozsvítí a "pulzuje" ve stejném rytmu jako climatronic a občas k tomu na maxidotu vyskočí "snímač oleje do dílny". A teď se k tomu přidá i to, že pokud je to auto v téhle " chybě" tak nejde nastartovat, prostě jen točí a nechytne, musím třeba 2x 3x vypnout zapalování a zase zapnout aby chytlo. Tato chyba se objevuje absolutně náhodně a neobjevil jsem žádný spouštěč toho. Jinak auto jezdí absolutně bez problémů a vše funguje. Na odkazu video jak bliká climatronic.Díky za každou radu.https://drive.google.com/file/d/1LCbdYU5Kk29SsHvF5B61BJq0NzYHi9sQ/view?usp=drivesdk
    • Ahoj Jen to trochu oživím,  nechal jsem dodělávat tažné v autorizáku kde se mě technik ptal co s tím budu tahat a když jsem řekl že jen příležitostně klasickou vlečku na bordel a tak, tak mi řekl že chlazení a altík řešit nemusím, pokud bych chtěl tahat karavan tak potom už ano. nechal jsem montovat oddělávací tažné za cenu 15k s daní a bylo do na OIII combi Fl 2018
    • Dovoluji si předpokládat že ti nevylejzaj kuličky na čepu pořádně promazat a nezasunutou kouli vyzkoušet ve svěráku pomocí té páky jestli se ty kuličky aretují jak mají. upozorňoval mě na to technik že se to může stát
×
×
  • Vytvořit...