Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Octavia III. RS 2.0 TSI DSG

Objednáno 6.12.2013

...

V pondělí 14.4.2014 ráno v 7:00 hod. mě volal prodejce, že vidí v počítači, že se auto právě vyrábí.

A šok úterý v 15:00 telefon, že ho právě přivezl kamion.

Bleskem sedám a jedu, bohužel jsem měl u sebe pouze foťák v mobilu.

Ted ještě čekat na papíry, ale vypadá to že v pátek jdeme s “Katie” poprvé na silnici.

post-20319-0-83959100-1397607151_thumb.jpg

post-20319-0-67381000-1397607190_thumb.jpg

post-20319-0-62160300-1397607208_thumb.jpg

post-20319-0-16017200-1397607222_thumb.jpg

post-20319-0-98796700-1397607236_thumb.jpg

post-20319-0-77468600-1397607254_thumb.jpg

post-20319-0-77631000-1397607278_thumb.jpg

post-20319-0-12219500-1397607297_thumb.jpg

post-20319-0-62912300-1397607317_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Pěkná RSka :palec: tak ať dobře slouží :palec:

Není to náhodou focený u nějakého Brněnského prodejce ?

Je to focený u mého odzkoušeného (už 3 auta před tímhle) prodejce AUTOS KUNŠTÁT.

Můžu jenom doporučit, malá rodinná firma s tradicí mnoha desítek let.

Dle mých osobních zkušeností s předchozích škodovek (120, Forman, Felicie, Octavia I.+ II.) ten nejlepší servis na jižní moravě.

Odkaz ke komentáři

Krásná černota ;) Benzín s DSG je sympatický i mě. Pochlub se pak s ještě lepšíma fotkama.. ;)

Ale sakra, proč je to tak "vysoký? :blink: Nabyl jsem dojmu, že ŠA nestahuje řemenama jen vozy na autosalonech, ale taky v reklamách. Viz. ta na nový Rapid, kde sice gumy brousí hranu blatníku, v reálu je to pak off-road jak řemen. :)

Odkaz ke komentáři

Moc pěkná! :palec:

 

Máme v plánu brzy udělat další sraz OIII v Brně, tak doufám, že přijedeš ukázat svoji krásku! Zatím to vypadá na 3x RS a další 4x OIII.

Akce se bude fotit a dál i točit ze vzduchu - na památku :)

Určitě rádi přijedeme ... dej mi vědět včas na mail nebo sem.

Odkaz ke komentáři

Pěkná,akorát vrstva laku je ubohá co psali majitele o3 takže všude od sútru.

Ale vypadá to zajímavé v cele cernote. A níž podvozek bych nechtěl. S autem chci jezdit naplno a ne ztratit za jízdy plastovou vanu

 

tady je videt, ze si nikdy nemel snizeny auto :)

 

ja se snizenym autoem jezdim 10 let a nikdy jsem zadnou plastovou vanu neztratil ...

 

z fotek je to hroznej premysl orac, takze lehce o 2 cm by to dolu chtelo no :) ale kvuli zaruce je jasny, ze asi nic na prvnich par let.

Odkaz ke komentáři

viktore, většina řidičů při parkování nepřemýšlí a prostě parkují, že i s normálním podvozkem si akorát nad obrubákem. ¨No mám seriový sportovní podvozek u O2 (2UC) a kde jsem dříve s normálním podvozkem mohl, tak teď už nemůžu. mít to ještě více snížené, tak nezajedu do garáže, takhle tam mám rezervu cca 1,5mm...

Odkaz ke komentáři

Tak od pátku je naše. První šok, jak jsem jel domů z autosalónu ... že je nějaká tvrdá, skákala jako koza. Bohužel první benzína tank 100 oct. a měřák pleu .... podle údajů na víčku foukat 18" na 2,4 a ti blbci měli na všech kolech 3,6. Tak jsem upustil a hned je to jiná.

Jinak za víkend nebylo moc času tak zatím jenom 200 km ..... ale je to nádhera. Měl jsem předtím OCT II. RS v naftě (fuj už nikdy), podvozek je úplně někde jinde hlavně na rozbitejch okreskách.

 

Konfigurace:

Octavia III. RS 2.0 TSI 162 kW 6- stup. automat.

- RS červené prošití

- Černá Magic s perleťovým efektem

- Paket "RS CHALLENGE"

- SOUND SYSTEM CANTON

- SUNSET

- FRONT ASSISTANT

- Infotainment Rádio "BOLERO"

- Komfortní telefonování s hlasovým ovládáním

- Osvětlení prostoru pro nohy vpředu a vzadu

- PARKING ASSISTANT

- Popelník vpředu

- Prodloužená záruka na 4 roky, do 60 000 km

- Rezervní kolo (dojezdové), zvedák vozu, klíč na kola

- Zadní stěrač "AERO"

....

Jediný co bych dnes už neobjednal je to dojezdové rezervní kolo, přijdete o spoustu ukrytého úložného místa.

Jinak ten Front Assistant je pěknej divočák, budu si na to muset zvyknout. Řve jek tur před každým ciklistou a jednou už mě škubnul s brzdama. Co mě asi jako jediný hned vytáčí je START-STOP. Zhasíná pořád blbec. Doufám že někdo brzo přijde brzo jak to vypnout.

Jinak mě překvapilo, že v návodu k radiu píšou, položku v nastavení mírné sklopení zrcátek při couvání, v autě samozřejmě nic takovýho není a při couvání se ani nehnou. To by bylo dobrý. Jinak ještě podle návodu má číst audio formát FLAC, ale ani omylem.

Odkaz ke komentáři

start/stop jde vypnout, ale po každým nastartování je opět zapnutej, chtělo by to vypnout úplně aby se vůbec nikdy nespouštěl. Sklopení zrcátek při couvání vůbec v nastavení není, možná nějaký HACK do počítače, což zatím v záruce nemůžu. V nastavení je pouze přiklopení zrcátek při zamknutí auta aktivovat(výchozí)/deaktivovat.

Odkaz ke komentáři

Zaujímavá kombinácia, celú čiernu som ešte nevidel. Čo si tak všímam, tak O3 v čiernej farbe celkovo jazdí hodne málo. O2FL bolo podstatne viac.

Pre naklopenie zrkadla pri cúvaní musí byť čudlík nastavovania prepnutý na pravé zrkadlo + musí to byť aj povolené v menu rádia, položka "Natočení při zpátečce".

zrkadlo.jpg

Odkaz ke komentáři

Zaujímavá kombinácia, celú čiernu som ešte nevidel. Čo si tak všímam, tak O3 v čiernej farbe celkovo jazdí hodne málo. O2FL bolo podstatne viac.

Pre naklopenie zrkadla pri cúvaní musí byť čudlík nastavovania prepnutý na pravé zrkadlo + musí to byť aj povolené v menu rádia, položka "Natočení při zpátečce".

attachicon.gifzrkadlo.jpg

 

Zrcátka na R ... to vím, ale nic a v menu rádia na povolení nic není ??? viz foto

post-20319-0-12050500-1398415354_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...