Přejít na obsah

1,8 T studený motor nestartuje


Doporučené příspěvky

Zdravím

Pročetl jsem diskuzi , přesto ..

Problém mám pouze při studeném startu

Motor chytne jedině když mám sešlápnutý plyn na podlahu

A navíc chytá až na 2 -3 pokus

Po nastartování drží 1200 ot, pak ot sníží a drží

Otáčky nekolísají

Start teplého motoru je v pohodě

Podle servisu jsou údajně hadice v pořádku

Teplotní čidlo je údajne dobré

Škrtící klapka je vyčištěná, akorát teď nevím jestli ji kalibrovali

Zapalovací moduly na válcích jsou nové, svolávačka ve Škodovce

Díky za každý nápad a zkušenost

Motor ARX

Odkaz ke komentáři

Mně to dělalo čidlo teploty chladicí kapaliny - pozor na to, které je údajně v pořádku - jsou tam totiž dvě - jedno pro budíky a jedno pro řídící jednotku. To správné není na hadicích ale v útrobách motoru někde u bloku - přesně už nevím kde, protože je to tak 4 roky, co jsem ho měnil.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Ahoj, mám podobný problém s 1.8 T LPG AUM. Po nastartování motor začne jít nepravidelně, dusit se a nechce jet. Vyměnil jsem čidlo teploty ale nepomohlo, dělá to i při teplém motoru, ale né tolik. Něco jsem zaslechl o předehřevu katalyzátoru, chtěl bych ho vyřadit pomocí nějakého odporu, dočetl jsem se, že to dělá bordel. Nevím si s tím už rady. Motor jede jinak jede úplně nádherně, jak na benzín, tak na plyn, pouze ty hrozné starty, tudíž na ucpanou palivovou soustavu to nevidím, tankuji výhradně 100 oktan od Shellu, kvůli ježdění na LPG. Díky za rady.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Tak Lambdou to nebylo ... Dělá to i ted... Dneska sem otočil asi 5x klíčkem ,ale nenastartoval ,aby to nasálo benzín a opravdu motor po první nastartovaní nechcipl jen zakolísali otáčky až k 600 po startu a už to šlapalo dobře... Mám podezření na čerpadlo... Protože pak už další nastartovaní je v pohodě ... Když auto ale zase den stojí tak se to opakuje ....

Odkaz ke komentáři

tak lambda sa musi zahriat po nastartovani,cize RJ neberie hned z nej hodnoty. Lambda nemoze byt nikdy pricinou zleho startovania.

 

Co sa tyka dodavky paliva. Nebude to nieco spolocne s nejakym pretlakovym ventilom? Jednoducho ked dlhsie stojis, tak ti "pada"benzin, nie je natlaceny v hadickach a preto startujes naprazdno zo zaciatku.

Odkaz ke komentáři

koukam ze nejsem sam .. me to delá taky, jak to vic jak den stoji tak nastartujes motor škyta na 600 ot a zdechne ... ale mam vyzkouseno ze jakmile startuju napoprve a hned jak motor blafne pridam plyn tak je to OK ..

nede jsem tady cetl ze pry to muze delat cislo teploty to ktere je nekde z boku motoru ..

Odkaz ke komentáři

tak auto od pondeli od rana stalo az do ted (streda poledne). vyzkoušel jsem to co někdo navrhoval 3x jsem otocil klickem a nechal cerpadlo natlakovat nez jsem zacal startovat a svete div se auto chytlo napoprve a bez problemu :) takze to tipuju bud na slaby tlak cerpadla nebo na ventil ktery neudrzi tlak v soustave ..

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Chovalo se to stejně jak popisuješ

4x4 má jiné čerpadlo než předohrab

Nádrž na 4x4 je rozdělená kardanem a proto má čerpadlo navíc vstup aby vysosalo taky benzín z té části nádrže co ja za kardanem

Auto mám doma 5 dnů a zatím startuje na první natočení (myslím start ráno resp po delší odstávce)

 

Nech si změřit tlak který čerpadlo dává (3bary)

A taky průtok

Mě tlakovalo jakš takš, ale průtok byl slabý

 

Co mě překvapilo, že po výměně čerpadla klesla spotřeba podle PC

Nevím jestli to má souvislost s čerpadlem a nebo redukčním ventilem na palivové liště

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 4 roky později...

Ahoj, rád bych oživil toto téma, mám 1.8 T 20V, AUM, první, tedy studený, start až na 2 či 3 pokus + zvýšené otáčky. Když se chytne, tak vylétnou, pak pomalu padají a zastaví se cca na 1200. Po rozjetí, prvních cca 30m, škytá. VAG nic nepíše. Jízdní vlastnosti bez problému. Děkuji za rady či tipy. 

Odkaz ke komentáři

Tiež by som sa rád pridal ku tejto téme. V zime pri mínusových teplotách je štart v pohode (chvalabohu), ale ako sa oteplí a auto zopár dní stojí tak točí motorom ako o život aj zo 5s a až potom nabehne. Ak auto stojí len 1-2 dni tak je to ok, ale ak dlhšie už je zle. Prvé čo, vymenil som sviečky. Žiadna zmena. Teraz, kedže šípim možnú závislosť na teplote by som sa asi pozrel na vyššie spomínané čidlá teploty. Ako ich vyskúšať, či sú dobré? 

Odkaz ke komentáři

Aha, ok, skúsim aj to, ale až o týždeň (garáž). Zatial som si narýchlo zbehol diagnostiku a výsledky sú na obrázku. V "Group 004" sú 2 teploty. Prvá by mala byť teplota chladiacej kvapaliny (96°C). Zopár minút som ju sledoval, dá sa povedať že kopírovala vývoj ručičky na palubke, lenže ručička zastavila na 90°C a tuna cez diagnostiku šla až na tých 96°C. Vedľa nej je teplota nasávaného vzduchu (43°C). Je to dobre? Vonku je ani nie 20°C (aj keď som predtým auto používal). Neviem kde je to čidlo, ak je niekde hlboko a vzduch musí naprv prejsť cez kus motora  tak chápem že teplota bude asi trošku vyššia, ale nieje toto až priveľa? S autom som sa kúsok previezol, táto teplota klesla na 38°C, okamžite po zastavení znova na 43°C ale aj tak sa mi to zdá veľa. 

motor2.JPG

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...
V 22. 4. 2019 at 17:40, Lukaso napsal:

 

Mám 1,8 T ARX a již asi 6 měsíců od doby, co jsem auto koupil, má jeden problém, který se mi zatím nepodařilo vyřešit. Auto při prvním startu startuje cca 5-6 sekund než motor chytne, pak už vše běží standartně. Další starty jsou OK. Není to závislé na teplotě okolí. Starty jsou stále stejné ať je venku 5°C, nebo 38°C. Druhý start je vždy okamžitý i když jej provedu hned po tom prvním třeba po 2 sekundách.  Co jsem zatím udělal? Výměna zapalovacích svíček za nové, výměna zapalovacích modulů z jiného auta, výměna teplotního čidla u bloku motoru z jiného auta, kontrola tlaku paliva a regulátoru paliva vše OK, vše zatím bezvýsledné. Nemá s tím někdo stejnou zkušenost, případně jak jste to vyřešili? Díky za tipy.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
On 9/6/2019 at 12:02 AM, Pajaskoda said:

Mám 1,8 T ARX a již asi 6 měsíců od doby, co jsem auto koupil, má jeden problém, který se mi zatím nepodařilo vyřešit. Auto při prvním startu startuje cca 5-6 sekund než motor chytne, pak už vše běží standartně. Další starty jsou OK. Není to závislé na teplotě okolí. Starty jsou stále stejné ať je venku 5°C, nebo 38°C. Druhý start je vždy okamžitý i když jej provedu hned po tom prvním třeba po 2 sekundách.  Co jsem zatím udělal? Výměna zapalovacích svíček za nové, výměna zapalovacích modulů z jiného auta, výměna teplotního čidla u bloku motoru z jiného auta, kontrola tlaku paliva a regulátoru paliva vše OK, vše zatím bezvýsledné. Nemá s tím někdo stejnou zkušenost, případně jak jste to vyřešili? Díky za tipy.

No ja zatiaľ nijak, (veľa služobiek cez leto) aj keď u mňa je to závislé na teplote okolia. Vymenil som sviečky a prečistil palivový systém VIF-om. Nedobrovolne som aj vyjazdil benzín v aute do úplnej nuly. Až do takej že mi to na dialnici pri 140km/h skapalo a musel pre mňa prísť odťah 🙂. Vtedy som si uvedomil, že keď vyjazdím LPG, systém sa sám prepne na benzín, ale naopak to nefunguje a pri dokonale prázdnej benzínovej nádrži nejde ani po zastavení prepnúť na plyn. Prečo to je tak, to neviem, ale do budúcnosti dobre vedieť. Nádrž bola naozaj prázdna, pri tých 140km/h som nechal zaradené, predomnou len dialnica, tak som to nechal unášať pokial to šlo, šlapal na plyn nech je to naozaj prázdne keď sa už teda inak nedohodneme a bolo. No lenže, po natankovaní benzínu auto chytilo okamžite, a teda oveľa skôr ako, keď týždeň stojí a musím zo 5s točiť motorom. Všetky zbytky paliva sa týmto museli spotrebovať, štart bol na prvýkrát, žiadne skákanie, nič. Auto chytilo a držalo. Týmto pádom by som vylúčil akékoľvek problémy s tlakom paliva atď. Mám už objednané čidlá nasávaného vzduchu aj teploty chladiacej kvapaliny, tak uvidíme. 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...