Přejít na obsah

Kam s rezervou po přestavbě na LPG


pohodycka

Doporučené příspěvky

  • o 5 měsíců později...

Záleží jakou přestavbu zvolíte, já mám třeba tuto přestavbu: http://www.levnelpg.cz/systemy-lpg/ a protože preferuji více místa v kufru (často převážím hodně věcí, tak mám nádrž na LPG právě místo rezervy. Ale dá se udělat i varianta, v které bomba je v kufru, zase tolik místa nezabere a rezerva zůstává. Já to řešil samolepící sadou, kterou jsem pravda ještě nepoužil...

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

asi by som nádrž na LPG uložil na miesto kde bola rezerva, len potom budeš musieť nosiť sprej na vyplnenie defektov , to je síce troška nevýhoda ale inam ju nemáš kam uložiť.. z kufra by som moc miesta neuberal.

Odkaz ke komentáři
Guest kolomann

Mne osobne by nevadila ani ta valcová. No tak by bola troška menšia aby v kufri ostalo ako tak miesto a mohlo som mať v aute aj klasickú rezervu lebo osobne som za tie spreje moc neni. Ide predsa o skresanie nákladov na jazdu, tak sa dajú spraviť aj kompromisy. Hlavne aby to bolo dobre namontované a nevybuchlo to niekde ^_^

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Tak je jasné, že v době kdy se OI schvalovala pro provoz, tak byla rezerva povinná, ale od té doby se toho dost změnilo. Změnila se zákon, že rezervy již nejsou potřeba u starších vozidel, o možnosti vyjmutí rezervy rozhoduje výrobce vozidla, v našem případě Škodofka, ta přímo uvádí:

 

U vozidel Škoda 105 - 135 a starších z technického hlediska nesouhlasí s vyjmutím náhradního kola a jeho nahrazením sadou na opravu pneumatik.

U vozidel řady Škoda Favorit, Felicia, Fabia 1 (6Y), Superb 1 (3U), souhlasí avšak nedoporučuje vyjmutí náhradního kola a jeho nahrazení sadou na opravu pneumatik.

U vozidel řady Škoda Fabia 2 (5j), Roomster, Octavia 1 (1U), Octavia 2 (1Z), Superb 2 (3T), Yeti je možné vyjmout náhradní kolo za podmínky jeho nahrazení originální Škoda sadou na opravu pneumatik.

Takže nevidím důvod proč by nemohla být OI bez rezervy, pokud má origo opravnou sadu. Celé znění toho vyjádření je na stránkách Ministerstva dopravy.

Odkaz ke komentáři
  • o 7 měsíců později...
  • o 11 měsíců později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...