Přejít na obsah

Déle startuje, diagnostika G40 - snímač polohy vačky


Doporučené příspěvky

Zdravím,

 

auto déle točí než naskočí - a to jak za studena, tak za tepla, v létě i v zimě.

 

Na diagnostice - snímač polohy vačkové hřídele - žádný signál.

Auto jede normálně, spotřeba do 5 l dálky.

 

Dosud proběhlo:

 

Výměna čidla - nic

Kontrola nastavení rozvodů - nic

Kontrola elektriky od ŘJ do čidla - také nenalezena závada

 

Poradí někdo, čeho se chytit?

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
  • o 5 měsíců později...
  • o 2 roky později...

Chalani ja mám ten istý problém, vcds ukazuje toto

 

012295 - snimac polohy vack./klik. hridele (G40) - zadny signal
P3007 - 000 - - - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00110000
Priorita závad: 3
Frekvence závad: 14
Kilometry: 267019 km
Indikace času: 0
Datum: 2099.14.18
Čas: 09:48:13
info o závadě:
Otáčky: 798 /min
Rychlost: 0.0 km/h
Výkon/klapka: 0.0 %
Napětí: 14.36 V
Provozní stav: 00101000
Stabilizace volnoběhu: 0.0*KW
bez jednotek: 48.0
prešiel som celý zväzok a nič som nenašiel, dal som si zvýšiť štatovaciu dávku a stále to isté, motor za tepla dlho štartuje, chybu zmažem a zase sa tam objaví.
Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Ahoj kluci mám ten samí problém, špatně mi startuje Octavia od ,psalo chyba snímače otáček na vačce, dneska jsem je oba vyměnil za nové v originálu a vymazal chybu po dojezdu domů jsem zkusil znovu a chyba tam je pořád akorát není sporadická ale píše mi to statická chybný signál už nevím co s tím

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Mal som tu istu zavadu 000833 .

Vymenil so snimač vymazal zavadu a po naštartovani to iste,tažko štartovalo,tak som prezrel kabelaž OK

Potom som premeral stary snimač a potom novy a hodnoty podobne. Ten novy snimač bol TPORAN. Potom som zobral multimeter a šiel do predajne aotodielou a premeral original, a ten ukazoval uplne niečo ine. Po namontovani original snimača vačky všetko OK. startuje na šupu. Preto doporučujem kupiť original snimač.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Cauko chlapy ja mam ten samy problem ,ale ked som to dal na diagnostiku tak mi neukazalo nic ,ziadny problem zo snimacom vacky a podobne.Mal som taky cudny zvuk pri rozvodoch ako ked nie je v poriadku lozisko alebo ked pridate a pocujete alternator podla otacok,pred tym pri tom zvuku startovalo ok ,ale ak ten zvuk prestal startovanie je horsie na prvy krat nastartujem a po 1-2 sekundach zdochne motor nepravidelnym chodom ,ale na druhy krat ak nastartujem ide vsetko v pohode 

Odkaz ke komentáři
  • o 11 měsíců později...

Zdravím pánové,asi budu vypadat hloupě protože se to tu už řešilo ale přeci jen,na motoru BKC mi diag píše snímač polohy vačky/kliky G40 nevěrohodný signál,motor startuje na brnk ale tarokuje jako by chytal na 3 válce,vyměnil jsem už 2x snímač vačky, zkoušel jsem Bosch a Hellu,dokonce i snímač kliky taky Bosch,rozvody jsou dělané na přípravky taky 2x kontrolované,prošel se celý svazek od snímače vačky až do Ecu,dokonce jsme natáhli i nové kabely,výsledek pořád stejný, jediné co mě napadá že mám fouklé těsnění pod hlavou jelikož mi tlakují hadice a mizí voda, podle mě do válce a proto tarokuje při startu,auto jede normálně jen ty problémy při startu a chyby na diag,je ještě něco co by to mohlo způsobovat?Nejsem si jisty jestli by vodu ve válci a tím pádem špatné starty vyhodnotila diag jako chybu snímače vačky.

104112227_2781435808635510_2804274140718189620_n.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 3 roky později...

Ahoj michalik81, vidím na vlákne, že nikto ti už neporadil.

Mne toto začalo robiť od konca apríla 2023 zrazu pred štartom vypísaním "Motorstörg werkstatt - porucha motora do dílny" a rozsvietením kontrolky MOTORA EOBD a blikaním kontr. ŽHAVENIA. Diagnostika: tiež najprv G28 bez signálu a potom aj G40.

Aj keď sú to už 3 roky, vedel by si mi popísať, AKO ste to napokon riešili? Na tej diagnostike VCDS kto robil?  Vieš si navoliť live data a snímače vačky a  kľuky a urobiť záznam na graf? 

Ďakujem za odpoveď, Lubino47 

Upraveno uživatelem Lubino47
Odkaz ke komentáři

Ďakujem, áno súhlasím. Kabeláž motora premeraná odpor 1až2 ohmy. Na štart G40 nemá vplyv. Vyskúšané - odpojenie konektoru. Ale G28 kľukový musí byť OK. Štartér síce pretočil o 2x viac ako bežne, ale naskočil a šiel plynule na voľnobeh. G40 je samozrejme nutné, aby fungoval za jazdy a vo výkone motora sledoval synchronizáciu. 

Hľadal som tiež zdroj bzunčavého zvuku. Relátka vymenené. Zvuk ostal. Mám podozrenie, že to bude súvisieť s podtlakovými hadičkami a ventilmi - na reguláciu EGR N18, alebo turba N75 ale to tlačí a reguluje v poriadku. Mal s týmto niekto skúsenosti?

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...