Marry Odesláno Květen 26, 2014 Sdílet Odesláno Květen 26, 2014 Zdravím, auto déle točí než naskočí - a to jak za studena, tak za tepla, v létě i v zimě. Na diagnostice - snímač polohy vačkové hřídele - žádný signál. Auto jede normálně, spotřeba do 5 l dálky. Dosud proběhlo: Výměna čidla - nic Kontrola nastavení rozvodů - nic Kontrola elektriky od ŘJ do čidla - také nenalezena závada Poradí někdo, čeho se chytit? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Květen 26, 2014 Sdílet Odesláno Květen 26, 2014 pořád stejná písnička.Opravoval jsem to už vícekrát.Přerušený kabel od Ecu do čidla,většinou pod startérem ve svazku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Marry Odesláno Květen 26, 2014 Autor Sdílet Odesláno Květen 26, 2014 Servisák ale údajně všechny piny od Ecu do čidla proměřoval a dávaly správné hodnoty. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Marry Odesláno Září 21, 2014 Autor Sdílet Odesláno Září 21, 2014 Vyřešeno, nakonec skutečně přerušené kabely od čidla do ECU. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest srufa Odesláno Únor 28, 2015 Sdílet Odesláno Únor 28, 2015 mám stejný problém řešit výmenou ? díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Březen 1, 2015 Sdílet Odesláno Březen 1, 2015 oprav svazek.Nový bude balík 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Gracho Odesláno Březen 1, 2015 Sdílet Odesláno Březen 1, 2015 Cosby,ak sa nemýlim tak sa prediera zväzok o ukostrenie štartéra? Alebo je to na inom mieste? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest srufa Odesláno Březen 2, 2015 Sdílet Odesláno Březen 2, 2015 Nějaký foto kde přesně ten svazek je ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Březen 2, 2015 Sdílet Odesláno Březen 2, 2015 Já foto nemám a je to u startéru,je potřeba jej rozbalit 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest srufa Odesláno Březen 2, 2015 Sdílet Odesláno Březen 2, 2015 zitra na to mrknu a dam vědět 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Gracho Odesláno Březen 2, 2015 Sdílet Odesláno Březen 2, 2015 Ja keď som to mal rozobraté,tak sa káble drali o kábel pre ukostrenie štartéra... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bryan585 Odesláno Listopad 25, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 25, 2017 Chalani ja mám ten istý problém, vcds ukazuje toto 012295 - snimac polohy vack./klik. hridele (G40) - zadny signal P3007 - 000 - - - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00110000 Priorita závad: 3 Frekvence závad: 14 Kilometry: 267019 km Indikace času: 0 Datum: 2099.14.18 Čas: 09:48:13 info o závadě: Otáčky: 798 /min Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 14.36 V Provozní stav: 00101000 Stabilizace volnoběhu: 0.0*KW bez jednotek: 48.0 prešiel som celý zväzok a nič som nenašiel, dal som si zvýšiť štatovaciu dávku a stále to isté, motor za tepla dlho štartuje, chybu zmažem a zase sa tam objaví. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Listopad 25, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 25, 2017 špatně jsi hledal nebo vadné čidlo 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bryan585 Odesláno Listopad 25, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 25, 2017 čidlo vačky som vymenil a ešte to horšie štartovalo ako zo starým 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Listopad 25, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 25, 2017 Tak jsi špatně hleda přerušený kabel.Někdy je potřeba za kabely tahat,pod bužírkou to není vidět a chyby jsou povětšinou pod startérem jak je již tady napsáno. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bryan585 Odesláno Listopad 25, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 25, 2017 Skôr nad štartérom nie pod?? ako ide káblový zväzok od snímačov. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rufik133 Odesláno Duben 4, 2019 Sdílet Odesláno Duben 4, 2019 Ahoj kluci mám ten samí problém, špatně mi startuje Octavia od ,psalo chyba snímače otáček na vačce, dneska jsem je oba vyměnil za nové v originálu a vymazal chybu po dojezdu domů jsem zkusil znovu a chyba tam je pořád akorát není sporadická ale píše mi to statická chybný signál už nevím co s tím 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Duben 4, 2019 Sdílet Odesláno Duben 4, 2019 kabely k motoru okolo startéru si kontroloval? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marosss Odesláno Červen 6, 2019 Sdílet Odesláno Červen 6, 2019 Ahoj, prosím ako skontrolujem priechodnosť kabelov? Z riadiacej jednotky konektor nevytiahnem, lebo sú tam tie nity a nerád bych ich odrezával. Ďakujem 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marek_h Odesláno Červen 8, 2019 Sdílet Odesláno Červen 8, 2019 Mal som tu istu zavadu 000833 . Vymenil so snimač vymazal zavadu a po naštartovani to iste,tažko štartovalo,tak som prezrel kabelaž OK Potom som premeral stary snimač a potom novy a hodnoty podobne. Ten novy snimač bol TPORAN. Potom som zobral multimeter a šiel do predajne aotodielou a premeral original, a ten ukazoval uplne niečo ine. Po namontovani original snimača vačky všetko OK. startuje na šupu. Preto doporučujem kupiť original snimač. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rawenn Odesláno Červenec 10, 2019 Sdílet Odesláno Červenec 10, 2019 Cauko chlapy ja mam ten samy problem ,ale ked som to dal na diagnostiku tak mi neukazalo nic ,ziadny problem zo snimacom vacky a podobne.Mal som taky cudny zvuk pri rozvodoch ako ked nie je v poriadku lozisko alebo ked pridate a pocujete alternator podla otacok,pred tym pri tom zvuku startovalo ok ,ale ak ten zvuk prestal startovanie je horsie na prvy krat nastartujem a po 1-2 sekundach zdochne motor nepravidelnym chodom ,ale na druhy krat ak nastartujem ide vsetko v pohode 0 Citovat Odkaz ke komentáři
michalik81 Odesláno Červen 15, 2020 Sdílet Odesláno Červen 15, 2020 Zdravím pánové,asi budu vypadat hloupě protože se to tu už řešilo ale přeci jen,na motoru BKC mi diag píše snímač polohy vačky/kliky G40 nevěrohodný signál,motor startuje na brnk ale tarokuje jako by chytal na 3 válce,vyměnil jsem už 2x snímač vačky, zkoušel jsem Bosch a Hellu,dokonce i snímač kliky taky Bosch,rozvody jsou dělané na přípravky taky 2x kontrolované,prošel se celý svazek od snímače vačky až do Ecu,dokonce jsme natáhli i nové kabely,výsledek pořád stejný, jediné co mě napadá že mám fouklé těsnění pod hlavou jelikož mi tlakují hadice a mizí voda, podle mě do válce a proto tarokuje při startu,auto jede normálně jen ty problémy při startu a chyby na diag,je ještě něco co by to mohlo způsobovat?Nejsem si jisty jestli by vodu ve válci a tím pádem špatné starty vyhodnotila diag jako chybu snímače vačky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lubino47 Odesláno Září 25, 2023 Sdílet Odesláno Září 25, 2023 (upraveno) Ahoj michalik81, vidím na vlákne, že nikto ti už neporadil. Mne toto začalo robiť od konca apríla 2023 zrazu pred štartom vypísaním "Motorstörg werkstatt - porucha motora do dílny" a rozsvietením kontrolky MOTORA EOBD a blikaním kontr. ŽHAVENIA. Diagnostika: tiež najprv G28 bez signálu a potom aj G40. Aj keď sú to už 3 roky, vedel by si mi popísať, AKO ste to napokon riešili? Na tej diagnostike VCDS kto robil? Vieš si navoliť live data a snímače vačky a kľuky a urobiť záznam na graf? Ďakujem za odpoveď, Lubino47 Upraveno Září 30, 2023 uživatelem Lubino47 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Září 26, 2023 Sdílet Odesláno Září 26, 2023 často odchází snímače, chce to dát pouze originální a samo před výměnou dúkladně zkontrolovat kabeláž, hlavně kolem startéru... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lubino47 Odesláno Září 30, 2023 Sdílet Odesláno Září 30, 2023 Ďakujem, áno súhlasím. Kabeláž motora premeraná odpor 1až2 ohmy. Na štart G40 nemá vplyv. Vyskúšané - odpojenie konektoru. Ale G28 kľukový musí byť OK. Štartér síce pretočil o 2x viac ako bežne, ale naskočil a šiel plynule na voľnobeh. G40 je samozrejme nutné, aby fungoval za jazdy a vo výkone motora sledoval synchronizáciu. Hľadal som tiež zdroj bzunčavého zvuku. Relátka vymenené. Zvuk ostal. Mám podozrenie, že to bude súvisieť s podtlakovými hadičkami a ventilmi - na reguláciu EGR N18, alebo turba N75 ale to tlačí a reguluje v poriadku. Mal s týmto niekto skúsenosti? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.