Přejít na obsah

Déle startuje, diagnostika G40 - snímač polohy vačky


Doporučené příspěvky

Zdravím,

 

auto déle točí než naskočí - a to jak za studena, tak za tepla, v létě i v zimě.

 

Na diagnostice - snímač polohy vačkové hřídele - žádný signál.

Auto jede normálně, spotřeba do 5 l dálky.

 

Dosud proběhlo:

 

Výměna čidla - nic

Kontrola nastavení rozvodů - nic

Kontrola elektriky od ŘJ do čidla - také nenalezena závada

 

Poradí někdo, čeho se chytit?

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
  • o 5 měsíců později...
  • o 2 roky později...

Chalani ja mám ten istý problém, vcds ukazuje toto

 

012295 - snimac polohy vack./klik. hridele (G40) - zadny signal
P3007 - 000 - - - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00110000
Priorita závad: 3
Frekvence závad: 14
Kilometry: 267019 km
Indikace času: 0
Datum: 2099.14.18
Čas: 09:48:13
info o závadě:
Otáčky: 798 /min
Rychlost: 0.0 km/h
Výkon/klapka: 0.0 %
Napětí: 14.36 V
Provozní stav: 00101000
Stabilizace volnoběhu: 0.0*KW
bez jednotek: 48.0
prešiel som celý zväzok a nič som nenašiel, dal som si zvýšiť štatovaciu dávku a stále to isté, motor za tepla dlho štartuje, chybu zmažem a zase sa tam objaví.
Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Ahoj kluci mám ten samí problém, špatně mi startuje Octavia od ,psalo chyba snímače otáček na vačce, dneska jsem je oba vyměnil za nové v originálu a vymazal chybu po dojezdu domů jsem zkusil znovu a chyba tam je pořád akorát není sporadická ale píše mi to statická chybný signál už nevím co s tím

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Mal som tu istu zavadu 000833 .

Vymenil so snimač vymazal zavadu a po naštartovani to iste,tažko štartovalo,tak som prezrel kabelaž OK

Potom som premeral stary snimač a potom novy a hodnoty podobne. Ten novy snimač bol TPORAN. Potom som zobral multimeter a šiel do predajne aotodielou a premeral original, a ten ukazoval uplne niečo ine. Po namontovani original snimača vačky všetko OK. startuje na šupu. Preto doporučujem kupiť original snimač.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Cauko chlapy ja mam ten samy problem ,ale ked som to dal na diagnostiku tak mi neukazalo nic ,ziadny problem zo snimacom vacky a podobne.Mal som taky cudny zvuk pri rozvodoch ako ked nie je v poriadku lozisko alebo ked pridate a pocujete alternator podla otacok,pred tym pri tom zvuku startovalo ok ,ale ak ten zvuk prestal startovanie je horsie na prvy krat nastartujem a po 1-2 sekundach zdochne motor nepravidelnym chodom ,ale na druhy krat ak nastartujem ide vsetko v pohode 

Odkaz ke komentáři
  • o 11 měsíců později...

Zdravím pánové,asi budu vypadat hloupě protože se to tu už řešilo ale přeci jen,na motoru BKC mi diag píše snímač polohy vačky/kliky G40 nevěrohodný signál,motor startuje na brnk ale tarokuje jako by chytal na 3 válce,vyměnil jsem už 2x snímač vačky, zkoušel jsem Bosch a Hellu,dokonce i snímač kliky taky Bosch,rozvody jsou dělané na přípravky taky 2x kontrolované,prošel se celý svazek od snímače vačky až do Ecu,dokonce jsme natáhli i nové kabely,výsledek pořád stejný, jediné co mě napadá že mám fouklé těsnění pod hlavou jelikož mi tlakují hadice a mizí voda, podle mě do válce a proto tarokuje při startu,auto jede normálně jen ty problémy při startu a chyby na diag,je ještě něco co by to mohlo způsobovat?Nejsem si jisty jestli by vodu ve válci a tím pádem špatné starty vyhodnotila diag jako chybu snímače vačky.

104112227_2781435808635510_2804274140718189620_n.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 3 roky později...

Ahoj michalik81, vidím na vlákne, že nikto ti už neporadil.

Mne toto začalo robiť od konca apríla 2023 zrazu pred štartom vypísaním "Motorstörg werkstatt - porucha motora do dílny" a rozsvietením kontrolky MOTORA EOBD a blikaním kontr. ŽHAVENIA. Diagnostika: tiež najprv G28 bez signálu a potom aj G40.

Aj keď sú to už 3 roky, vedel by si mi popísať, AKO ste to napokon riešili? Na tej diagnostike VCDS kto robil?  Vieš si navoliť live data a snímače vačky a  kľuky a urobiť záznam na graf? 

Ďakujem za odpoveď, Lubino47 

Upraveno uživatelem Lubino47
Odkaz ke komentáři

Ďakujem, áno súhlasím. Kabeláž motora premeraná odpor 1až2 ohmy. Na štart G40 nemá vplyv. Vyskúšané - odpojenie konektoru. Ale G28 kľukový musí byť OK. Štartér síce pretočil o 2x viac ako bežne, ale naskočil a šiel plynule na voľnobeh. G40 je samozrejme nutné, aby fungoval za jazdy a vo výkone motora sledoval synchronizáciu. 

Hľadal som tiež zdroj bzunčavého zvuku. Relátka vymenené. Zvuk ostal. Mám podozrenie, že to bude súvisieť s podtlakovými hadičkami a ventilmi - na reguláciu EGR N18, alebo turba N75 ale to tlačí a reguluje v poriadku. Mal s týmto niekto skúsenosti?

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Jako přijít a vidět tohle pripadne na autě, asi by me to taky poslalo do kolen 🥲
    • Tvl, já jsem teď poslední dva nasranej permanentně, ale tohle najít na autě by mě asi rozbrečelo.
    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
×
×
  • Vytvořit...