pajau Odesláno Červen 5, 2014 Sdílet Odesláno Červen 5, 2014 U O2 jsem si toho nikdy nevšiml, ale u O3 při zahřátem motoru množství chladící kapaliny v nádobce pod minimální hranicí (kontrolka nic), Po uvolnění víčka zasyčí a hladina vyběhne na normální hodnotu mezi max a min v nádržce. Tento projev nemá žádný důsledek - varovná kontrolka, vyšší hodnota teploty kapaliny na ukazateli, prostě nic. je to v pořádku? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
viewer Odesláno Červen 6, 2014 Sdílet Odesláno Červen 6, 2014 Řekl bych že je to normální, se zahřátím se trochu zvýší tlak takže se všechny hadice poněkud "nafouknou" čímž zvětší objem a poklesne hladina v nádržce, když jí otevřeš tlak se vyrovná a hladina se zase zvedne, to je funkce expanzní nádobky, když jí u studeného auta doliješ na max. tak u zahřátého bude pořád ještě nad min. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pajau Odesláno Červen 6, 2014 Autor Sdílet Odesláno Červen 6, 2014 Jo, to je logické, jen mě trochu vyděsilo, že si u bývalé O2 takový jev nevybavuji. Spíš se mi zdála hladina u teplého motoru nepatrně vyšší než u studeného, což je taky logické. Ale technologie je třeba trochu jiná. Ale šlo mi o to vysledovat u kolegů, jestli to mají také tak. Dík. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sighart Odesláno Červen 7, 2014 Sdílet Odesláno Červen 7, 2014 No já nevím. V návodu píšou, že při teplém motoru může být hladina mírně nad maximem. To je přesně opačný efekt než se dějě tobě. Možná bych se pro klid duše optal v servisu. Nic za to nedáš a budeš mít jasno. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Josef Mocek Odesláno Červen 21, 2014 Sdílet Odesláno Červen 21, 2014 Ahoj mám dotaz, je velký problém když jsem do O2 nedopatřením dolil místo G12, pár deci G11? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Červen 21, 2014 Sdílet Odesláno Červen 21, 2014 (upraveno) Ja myslim ze se nesmi michat. Ty kapaliny jsou myslim na jine bazi, G11 je ethylenglykol a G12 ethandiol (snad se nepletu). Pokud vim tak G11 se nejaky patek uz nevyrabi a jeji zivotnost byla tusim cca 3 roky misto ni je G48... Nicmene tady si ve spatne sekci, toto je SEKCE OIII... edit: hlavně nechápu jak tě napadlo do červený nalejt zelenou Takže můj názor, ano je to problém protože ty dvě kapaliny spolu reagují mohou zničit i těsnění pod hlavou atd... Upraveno Červen 21, 2014 uživatelem header009 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Josef Mocek Odesláno Červen 27, 2014 Sdílet Odesláno Červen 27, 2014 Dík, za odpověď, omlouvám se za špatnou sekci ale jinou o chladících kapalinách jsem nenašel. Nedávno jsem s tím zajel do servisu, aby mi tu chladící kapalinu vyměnili a tam mi řekli, že je to takhle v pořádku a změřili mi akorát mrazuvzdornost, kterou mám do -45°C. Nevím teda jestli jim mám věřit, nebo si zajet někam jinam aby mi tu kapalinu vyměnili. Nemůže to být třeba, tím že tahle G11 měla modrou barvu a ne zelenou? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
PROCHY603 Odesláno Červen 27, 2014 Sdílet Odesláno Červen 27, 2014 G12 sa nesmie miesat s G11 :palec: Vypustit, preplachnut, naliat novu G12+vodu. ^_^ ^_^ A DO -45 C je zle pre motor a jeho chladenie+tesnenie a hadice. Riedi sa to do -30 C max -35 C 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest mino13 Odesláno Červenec 19, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2015 Inač ako to dopadlo s tou kvapalinou 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pavelrs3 Odesláno Červen 30, 2016 Sdílet Odesláno Červen 30, 2016 Zdravím, mám nové Rs koupeno. Najeto 8 tis Km, 2.0 TDi Dsg. Všiml jsem si, že v nádobě od chladící kapaliny je trochu méně. Palubak nic nehlásí, má někdo zkušenost jestli dolit/nechat? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Červen 30, 2016 Sdílet Odesláno Červen 30, 2016 vypadá to, že to tak měly všechna auta (i jiné diesely). Stačí dolít a je to; servis dělá to samé. ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pavelrs3 Odesláno Červen 30, 2016 Sdílet Odesláno Červen 30, 2016 Aha, takže se stim nemam nějak stresovat? Mam zajet do škodovky k doliti, či mám něco koupit sám,ale nevím kterou kvuli záruce. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Červen 30, 2016 Sdílet Odesláno Červen 30, 2016 není třeba. U svého motoru jsem měl to samé, jen jsem dolil a jezdil dál. To už jsou skoro dva roky zpátky. :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pavelrs3 Odesláno Červen 30, 2016 Sdílet Odesláno Červen 30, 2016 A kde najdu správnou specifikaci, kterou koupit? a kam se ztratila? :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Drahosh Odesláno Červen 30, 2016 Sdílet Odesláno Červen 30, 2016 tipnul bych si, treba tohle?http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/kosmetika-kapaliny/chladici-kapalina-skoda-g13-3t0080010x/0/1/24/43/1001 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HONZAV1 Odesláno Červen 30, 2016 Sdílet Odesláno Červen 30, 2016 Mě to dolévali někde okolo 20 tis., vysvětlení bylo, že se systém odvzdušnil ( to samé O2 2,0CR) a od té doby vše OK -nyní 93tis.. H 0 Citovat Odkaz ke komentáři
PROCHY603 Odesláno Červenec 4, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 4, 2016 A kde najdu správnou specifikaci, kterou koupit? a kam se ztratila? :D Doliat destilovanu vodu a neriesit blbosti. :palec: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pavelrs3 Odesláno Červenec 13, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 13, 2016 V servise rekli, ze je to normální. Dolily mi vodou z kohoutku. Prej v pohode u novyho motoru ( 8 tis nsjeto) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
culda Odesláno Prosinec 10, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 10, 2017 Dolejvám každé dva dny, pod autem louže , tak jsem zvědavej co to bude za problém. Jinak super je , že mi v sevisu kam jezdím řekli, že se na to mohou mrknout až po novém roce, takže do té doby asi nejezdit, nebo co. Nemáte někdo podobnou zkušenost co by to mohlo být ? OIII RS r.v. 2013 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pejp Odesláno Prosinec 10, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 10, 2017 Ak to máš TDi, tak mrkni vodné čerpadlo. Na 90% to bude ono. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KUTIL PIM Odesláno Červenec 29, 2022 Sdílet Odesláno Červenec 29, 2022 Ahoj, třeba to někomu pomůže, natočil jsem krátké video, proč se mi ztrácela kapalina a tlakovala mi expanzní nádobka a jak jsme to vyřešili. UNIKÁ VÁM Z EXPANZNÍ NÁDOBKY KAPALINA PŘEPADEM? - YouTube 1 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.