Jump to content

podrobnosti o motoru 1.2tsi s 6ti stupnovou převodovkou


Guest carPWR

Recommended Posts

Guest carPWR

Ahoj,

 

uvažuji nad koupí tohoto motoru a zajímalo by mě pár tech. detailů:

 

-má hydraulické vymezování ventilové vůle nebo mechanické podložkami?

 

-má dvouhmotový setrvačník?

 

-má stejnou 6ti stupnovou převodovku jako starší modely vw/škoda, kde docházelo k posunutí hřídele převodovky a zamezení vyřazení rychlosti?

 

Má nějaké podstatné závady,

 

Zde jsem se dočetl pouze o kovovém klepání....

 

 

DIKY moc za info, Martin

Link to post

Ahoj. 1.2 TSI 77KW 6 stp. mám od dubna.Vůbec bych neřešil na to co se ptáš.Auto jezdí svižně,živě.Spotřeba 6.6 a pod to jsem se nedostal.Velký mínus a ještě jsem si nezvikl,že turbo zabírá od určitých otáček.To znamená,že chci rychle vyjet,tak nejdřív nic a pa najednou zabere,že jdu do sedaček.Spíš na toto bych se soustředil a vyskoušel před koupí.

Link to post

Ahoj. 1.2 TSI 77KW 6 kvalt, najeto mám cca 20 tis. taky ťuky ťuk :). S tímhle autem se člověk musí naučit, protože motor zabírá od spoda, není nutné ho vytáčet. Brzdou provozu rozhodně není! Spotřeba je opravdu hodně závislá na tom jak šlapeš na plyn. Když s rozvahou dá se jezdit za 5litrů průměr. Není to na závodění ale při normálním provozu velice postačující. Naložený do kopce po dálnici v pohodě. Cukačky po městě průměr 5.8 litrů, dalo by se i za míň když bych se víc hlídal ale neřeším to.

Předtím jsem měl c-maxe 1.6 v naftě a akcelerace byla podobná a po městě do 7 litrů.

Link to post

Ahoj,

 

uvažuji nad koupí tohoto motoru a zajímalo by mě pár tech. detailů:

 

-má hydraulické vymezování ventilové vůle nebo mechanické podložkami?

 

-má dvouhmotový setrvačník?

 

-má stejnou 6ti stupnovou převodovku jako starší modely vw/škoda, kde docházelo k posunutí hřídele převodovky a zamezení vyřazení rychlosti?

 

- ano, má hydraulické vymezování ventilové vůle

 

- podle ceny setrvačníku (cca 6000 Kč) bych řekl, že ne, u případné kombinace tohoto motoru s DSG je to už 14 000 Kč, což svědčí pro dvouhmotu

 

- o převodovce nic nevím a ani o tebou popsané závadě

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Zdravím, na moji Octavii II. 2004 přestaly fungovat ostrikovače. Myslel jsem, že to bude motorek. Ten ale po připojení k 12V běží bez problému. Elektřina po zmáčknutí páčky k motorku nejde. Dráty co jdou od motorku do jednotky jsem propískal a jsou v pořádku. Už opravdu nevím čím to je. Nemůže být problém v páčce? Když jí zmáčknu tak se normálně rozběhnou stěrače, ale ostřikovač nic. Díky za každou radu 
    • Netuším, žádný auto si nezvedalo otáčky kvůli klime a u 6ti hrnku bych to tuplem nepředpokládal. Odesláno z mého ONEPLUS A5010 pomocí Tapatalk
    • Nedočkal jsem se žádné odpovědi tak něco doplním sám + jednu otázku: Nakonec se závada projevovala už hned po startu. Na vstřiku jsem naměřil odpor cca 600ohm místo 200k a nulovou kapacitu místo 6uF. Usoudil jsem, že vstřik je elektricky v háji a tak jsem koupil nový vstřik na škoda-díly a bez problémů jsem ho vyměnil sám podle videa uvedeného v mém předchozím příspěvku (které je ostatně i ve shodě s postupem popsaným v dílenské příručce, kterou jsem si stáhnul) a nakódoval jsem IMA nového vstřiku do ŘJ. Nastartoval jsem, projel jsem to cca 20km a chyba už se neprojevila, zvuk i chování motoru se mi zdá stejné jako před závadou. Auto jsem nechal zchladnout do druhého dne a pak jsem je za studena při volnoběhu napíchnul na diagnostiku. A tam jsem zjistil, že mi to hlásí na tom novém vstřiku hodně velkou zápornou odchylku kolem -2,5mg/stroke. A teď mám otázku - je to problém a případně co s tím? Jestli to správně chápu tak to znamená, že ŘJ musí ten vstřik "přiškrcovat" aby to správně běželo. Dočetl jsem se různé názory - že se řeší jen plusové odchylky, jinde že i toto je špatně, jinde že se řeší jen vzájemné odchylky jednotlivých válců atd. Takže nevím, kde je pravda a případně co s tím? Budu rád ža každou radu.
×
×
  • Create New...