Přejít na obsah

Stříbrný povoz


Doporučené příspěvky

Jelikož se blíží hranice 200tkm (zbývá asi 900km), tak jsem se dneska kouknul kabelem na DPFko...
Výsledky z dneška zde:
IMG_1069.JPG

No a pro porovnání i výsledky z února 2016 při stavu tachometru 112807km...

 

Objem olejového popílku (02/16 x 12/17): 0,06l x 0,11l

Hmotnost olejového popílku: 26,2g x 45,4g

Vypočtená hmotnost sazí: 19,83g x 13,32g

Měřená hmotnost sazí: 0,60g x 6,70g

 

V posledních dnech jsem začal přemýšlet jak je na tom filtr pevných částic po najetých 100tkm. A protože mám dneska dopoledne volněji, tak jsem se na něj mrknul. Najeto 112807km a výsledky jsou i v tématu o motoru 2,0TDI 110kW DPF, ale dám je i sem:

512 Filtr částic; objem olejového popílku 0.06 l
513 Filtr částic; hmotnost olejového popílku 26.2 g
514 Filtr částic; vypočtená hmotnost sazí 19.83 g
515 Filtr částic; měřená hmotnost sazí 0.60 g
516 Filtr částic; doba od poslední regenerace 27879 s


----

Odkaz ke komentáři

Na dlouhých trasách tak 500-750km, pokud se plahočím víc tady po republice a městech, tak klidně 300-450km. A řekl bych, že to zpravidla trvá tak 10-20 minut, podle jízdního stylu. Ono to DPFko taky ve vysoký zátěži neregeneruje. A abych se přiznal, tak vůbec neřeším to, že když někam přijedu a vypnu při regeneraci motor, že bych v tu chvíli ještě někam extra jezdil...

Odkaz ke komentáři

Jak poznas ze Ti za jizdy probiha regenrace?

nepatrně se změní zvuk motoru a jeho odezva/reakce na plynový pedál - pocitově je motor takový tupější. Navíc při brzdění motorem a přeřazení, např. z 3 na 2, to auto chvilinku jede bez zpomalení, a pak jakoby "hodí kotvu". Jestli je to pochopitelný :D

Odkaz ke komentáři

No zas je tam o tisícovku kilometrů víc... ale pro dnešek už nikam nejedu, až možná po svátcích nebo spíš po novém roce - teď je třeba si naordinovat klid ;)

201001.JPG

 

 

Hezký nájezd v porovnání s rokem výroby[emoji106]
Jak se chová teď v zimě interiér při takovém nájezdu? Nevrže, nepraská?


Sent from my iPhone using Tapatalk

jako u každýho auta s na český silnici sem tam něco málo ozve, ale nic extra rušivýho.

 

Hodne pekne Honzo, tak at ti dal bez problemu slouzi... :palec:

díky Kubo! :)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Gratulace k takovým kilometrům, ať Octa stále dobře slouží ! :palec: Spotřebu máš parádní ! :palec: To já jsem se ve spotřebě pohoršil - jezdím občas dost rychle, musím se víc krotit ....

Jsem poslední dobou rád, že mě volant neživí jako kdysi když jsem jezdil 60-70 tisíc ročně. Dneska pohodových 20 tisíc ročně. :wub:

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...