Přejít na obsah

Octavka RS 132


Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

tak je za námi zdárně STK a emise v tohle setapu, dávaly se zpět 312 brzdy abych dal 17 kola bez podložek, a strhly se folie z předních oken a slunční pruh z čelního, každopádně v tomhle týdnu půjdou folie snad zpět, brzdy a 18 kola nahozeny ještě ten den po STK

post-27516-0-27086100-1516629582_thumb.jpg post-27516-0-92032600-1516629733_thumb.jpg

 

no a otočil jsem nějaký další ten 10ti tisíc, takže za 5 let vlastnictví, což bude někdy na začátku února, jsem s tím najel nějakých 41tis., víkendovka no

post-27516-0-54261700-1516629589_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

no to mate taky pěkný nájezdy, ale pravda je že dřív jsem s ní jezdil tak dva víkendy v měsíci, teď jezdím každý víkend Praha-Pardubice, a strasně mě to auto baví

 

Martin_TDi: to bylo jen letos, příště už budou vytažený lemy a snad zapsaný i kola, takže brzdy zůstat můžou

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

no koukám, že jsem tu sakra dlouho nic nedal, tak to musím napravit.

- konečně jsem se pustil do výměny silentbloků zadní náparvy, a to sice za ty z Fabie RS od Meyle, musím říct že rozdíl je znatelný, ta prdel teď o hodně lepé sedí

- musel jsem koupit nový motorek zadního stěrače, protože do něj začal protíkat ostřikovač a tím se mi spouštěly přední stěrače, i když nepršelo a nešly vypnout, jenom vypnutím auta, tak jsem koupil replikový motorek a s ním pro změnu nešel vypnout zadní stěrač, tak jsem ho vrátil a koupil originál a je klid

- pro klid v duši jsem ještě vyměnil zadní náboje s ložiskem za ty od FAG

- dlouho jsem jezdil s děravou manžetou na levém vnějším kloubu poloosy, tak jsem pro jistotu vyměnil celý za Lobro, možná i proto, že jsem si myslel, že děla bordel za jízdy, ale cvakání jako bych měl kámen v gumě pořád přetrvává, a vůbec nevím co by to mohlo být, všechno je nové totiž

- teď o víkendu proběhla výměna těsnění ventilového víka i kolem svíček, už bylo tvrdé a trochu propouštělo olej.

- konečně mám zapsané kola 8Jx18 ET35 a 7Jx17H2 ET38 a k tomu 6 rozměrů pneu: 205/50 R17, 225/45 R17, 215/45 R17, 215/45 R18, 225/40 R18 a 225/45 R18

- všiml jsem si, že mám v další záznamech v TP napsáno, že mi RS plní Euro 4, je to možné, když je to rok 2002?

- nově mi interier zdobí nově očalouněný volant v úpravě Performance se zkosením spodku a prošívaný trikolorou červená-zelaná-šedá

- a konečně jsem nalepil ty prahy od Milotecu, i když na levé straně jsem se s tím hodně sral, protože ten kratší lakýra zkroutil, tak to tam nesedí idálně
 

DSC_1537.JPG

DSC_1536.JPG

DSC_1532.JPG

DSC_1531.JPG

DSC_1529.JPG

DSC_1528.JPG

DSC_1527.JPG

DSC_1526.JPG

DSC_1525.JPG

DSC_1524.JPG

DSC_1433.JPG

DSC_1522.JPG

DSC_1539.JPG

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 2 týdny později...

Přesně, mladý a hloupý půjde po novějších za menší prachy, i kdyby si měl koupit méně spolehlivou dvojkovou RS s 2.0TFSi. A starší pardál, co má rád klasiku a originál půjde jednoznačně do originálního RS s cenou kolem 100-120t kc a ví, že cena zůstane ne-li půjde časem nahoru, protože RS 1.8T moc nebylo a v originálech jejich počet vymírá. Originalita vítězí hlavně u top modelů dané výrobní serie.

 

Za 180t kč si každý radši koupí dvojkovýho Supa, takže radši si ji nech.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...