Přejít na obsah

Snímač otáček G28 - sporadicky


Doporučené příspěvky

Ahoj, chtěl bych se poradit, zeptat zkušených na rady popřípadě řešení nebo zkrátka v čem může být problém.

 

Auto mi začalo špatně startovat, za studena to naskočí na první škitnutí, ovšem, když je auto zahřáté, tak někdy musím protočit déle (až 5s) a pomoct si trošku plynem. Jak to ale naskočí, tak to jakoby kopne.

 

Občas se mi stane, že mi auto na volnoběh zdechne.

 

Jinak, po studeném nastartování auto asi tak 2 minuty vyšší otáčky na 1100, jakmile se trochu zahřeje, tak jde na konstatních 800 tak, jak to má být. Někdy se ale prostě stane, že otáčky zakolísají, klesnou třeba na 200 a buď se to do vteřiny vzpamatuje a nebo to zdechne. Když se mi tohle stane při rozjezdu tak auto jakoby jede, funguje, otáčky jsou nízké, ale vlastně se dusí, ale pořád je nastartované tak mi svítí baterka, když popřídávám plyn tak to do 2 sekund naskočí.

 

S kolegou jsme auto tedy napíchli na VAG a vyhodilo to chybu:

 

G28 - snímač otáček - sporadicky (tuším že tam bylo, že není signál, ale teď si nejsem jistý)

a dále mi to hodilo sporadickou chybu lambda sondy.

 

Bylo mi řečeno, že chyba té lambdy je důsledek snímače otáček.

 

Jaké s tím máte zkušenosti vy ?

 

Děkuji :)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Dobrá tedy zkusím to vyměnit. Jen bych se chtěl zeptat, kde to je, jak to vypadá, co je potřeba demontovat, nějaký postup ? Nejlépe i s fotodokumentací ? Nic jsem bohužel nenašel :( a 3 kila nechat v servisu se mi nechce, jsem student, takže pro mě 3 kila jsou skoro tři cesty do školy a zpátky :)

 

Takhle už jsem si některé věci vyměňoval a kdybych to spočítal tak jsem si na tomhle ušetřil dobré 4 tisíce, což pro mě není málo :)

 

Ovšem - na dílech jako je tohle nešetřím, pokud to vyloženě není jedno - např brzdový spínač jsem vzal ten levnější, nějaká italská výroba. Ale u tohoto dílu se prý čína nedoporučuje, tak tady půjdu do originálu nebo od někoho kdo prodává auto nebo tak :)

 

Díky moc za případné pomoci a rady, hezký den přeji

Odkaz ke komentáři

Dobrá tedy zkusím to vyměnit. Jen bych se chtěl zeptat, kde to je, jak to vypadá, co je potřeba demontovat, nějaký postup ? Nejlépe i s fotodokumentací ? Nic jsem bohužel nenašel :( a 3 kila nechat v servisu se mi nechce, jsem student, takže pro mě 3 kila jsou skoro tři cesty do školy a zpátky :)

 

Takhle už jsem si některé věci vyměňoval a kdybych to spočítal tak jsem si na tomhle ušetřil dobré 4 tisíce, což pro mě není málo :)

 

Ovšem - na dílech jako je tohle nešetřím, pokud to vyloženě není jedno - např brzdový spínač jsem vzal ten levnější, nějaká italská výroba. Ale u tohoto dílu se prý čína nedoporučuje, tak tady půjdu do originálu nebo od někoho kdo prodává auto nebo tak :)

 

Díky moc za případné pomoci a rady, hezký den přeji

 

Pokud máš motor 75kw, je to na obrázku vyznačeno číslem "21"

 

G28.pdf

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...