Přejít na obsah

ka_r_los 2.0 TDI custom edition


Doporučené příspěvky

Dovolím si konečně založit vlastní vlákno s mojí potvorou, konečně už se mám taky co dát.

Auto je Octavia 2 2.0 TDi BKD vyrobena v červenci 2008, výbava elegance, v době koupě najeto 172 tis. KM a pomalu se už ozývají bolesti let provozu.

post-32889-0-43497000-1413066133_thumb.jpg

post-32889-0-97846000-1429551804_thumb.png

Mnou provedené úpravy:
instalace facelift panelu klimatizace + rámečku
post-32889-0-51343700-1413066034_thumb.jpg
instalace manuálních sedadel Audi A6 S-line style
post-32889-0-90772400-1413066053_thumb.jpg
vytlumení kufru Silentcoat 2mm
post-32889-0-83211500-1413066103_thumb.jpg

dokódování corner mlhovek
denní svícení přes mlhovky + amerika

instalce premium HF sady

facelift panel přístrojů

zvedací sada

MF volant - hotovo

dvojitá podlaha - hotovo

vyřazení EGR ventilu a ECO chip - by BMP - DONE po 246 dnech! :D

světelný sensor - hotovo

vše-ploutev na střechu - hotovo

černá stropnice atd alá RS - in progress

5l nádržka ostřikovačů+ čidlo - hotovo

RS pedály - hotovo

čočkové světlomety - hotovo

řadící páka O2/S2 FL - hotovo

Hlídání mrtvého úhlu

Originální odnímatelné tažné zařízení 

 

 

Plánované úpravy:
dvojitá plynová vzpěra kapoty - by Kajman
aerodynamické úpravy podvozku - na jaře, musím s tím na zdviž :/
facelift zrcátka - čekají na nové výplně dveří

parkovací kamera

lane assist

312mm/280mm brzdy


Zvuková izolace rounem nebo těžkou pěnou kufru, motorové přepážky a předních podběhů - in progress, pokračování na jaře

 

Co je trošku nad plán:

16" kola jako kompromis na zimu

17" kola na léto



A ano jsem tak trošku M A G O R, ale kdo z nás není že :)
 

Upraveno uživatelem ka_r_los
Odkaz ke komentáři

Tak jsem konečně zase na PC.

 

Moc děkuji za prvotní reakce, spousta věcí je v jednaní, ale DIP je prostě levnější a rychlejší ... a samo by byl v lesku. A auto má lecos za sebou a dost kospetických ran už utržilo.

 

To MaroCZ:

 

Se sedadli to bylo na delší lokte a dost zjišťování např. na briskoda apod, ale zjistil jsem všechno, přes ELSU jsem si nejdřív zjišťoval rozdílnost v elektrice, pak koupil sedačky (použité najeto 100 tkm) a pak se modlil :)

 

Mechanicky je rám shodný, pouze Audi mají 2 čepy v podlaze, takže je nutno jej buď odbrousit, nebo vyvrtat 10mm otvory 2 cm před zadním vnějším šroubem. Toť vše a sedadla jsou v autě :)

 

Co se elektriky týká, tak kde to šlo, a šlo to všude, tak použili jiné piny, takže jsem půl dne přepinovával a pájel.

 

U výhřevu jsem si mylsle, že bude problém s nižším odporem, řadit výkonnový odpor je úplně zbytečné, protože se sedačka neohřeje. Odpor jsem vyřadil a sedačky hřejou (vše testováno na citlivém pozadí přítelkyně :palec:).

 

Věc jako elektrická bederní opěrka je opravdu ptákovina o 2 drátech od zapalovače.

post-32889-0-78927600-1413141087_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Tomig07 - řešil jsem to jedním potencíálním zdrojem budíků, ale hned v další zprávě mi napsal, že s FL ASr či výměnou za FL ESP to půjde, takže jsem to nestihnul dementovat.

 

Kdyby moje ASr bylo už FL, což by nebylo nereálné, mám třeba Gateway index Q apod, tak by to pro mě bylo jen a jen dobře :)

 

A až to tady dořešíme, tak z toho udělám jeden veeelký příspěvěk

Upraveno uživatelem ka_r_los
Odkaz ke komentáři

Takže trošku zjišťování a co jsme nezjistili... Moje ABS jednotka je 1K0 907 379 AF, tedy mk70m s ASR, používaná od někdy to 2010, tedy překrývající i FL auta, ale tady předpokládám, že se bude vyskytovat v TOURce.

 

Kdyby měl někdo další info budu neskonale vděčný!

Odkaz ke komentáři

Takže jsem šmejdil a na co jsem přišel, FL panel přístrojů je podmíněn namontovaným ESP.

 

Jelikož mám předohrab a ještě předFL a na tlačítku mám ASR off, tak mě čeká asi šetření na ESP, nebo celou tuhle srandu odpískat...

Ja mam ESP a 1K0 614 517 AC

na te by to neslo,ze ?

Odkaz ke komentáři

Co se auta týká, tak ze seznamu nezmizelo nic, ikdyž mám minimálně panel přístrojů v jednání:)

 

Ale ze známosti jsem dostal IBM thinkpad T30, tak jsem si pořídil univerzální adaptér na 12V a tjadá, konečně mám diagnostický notebook se kterým se nemusím bát praštit :)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

adapter funguje, jen jsem zjistil, že montéři v číně, udělali malou chybu a pružinka, co tlačí na pojistku a potažmo na + kontakt na konci 12V zastrčky byla daná na šiko a zkratovala se mezi + a -, takže jsem to zapnul, notebook se nabíjel/nenabíjel a pak jsem cítil takový ten klasický plastový smrad :) No koncovku jsem rozebral, kontakty jsem umístil na svoje nové místo (plast se trošičku změnil :D) a pružinku jsem trošku natáhnul, aby tlačila na pojistku větší silou. Jinak adaptér vyzkoušen na více noteboocích a funguje opravdu dobře, doporučuju místo jednoúčelových neorigo adaptérů.

 

A malá aktualitka, už jsme se s BMP dostali přes krok 1 a ecochip se pomalu a jistě rýsuje :)

Odkaz ke komentáři

Takže věc okolo volantu je téměř vyřešena, už jen kablík a airbag a budeme požádně šídit...

 

Ale aby vše fungovalo tak jak má, tak nám chybí... Ano, FL combi instrument alá budíky :)

 

CO kde jak kam... všechno vím, teď jen řeším filozofickou otázku jaké budíky nahodit. Do ruky se mi dostaly budíky 843 D, sw úpravou se z nich udělají alespoň co do funkcí 843 G. Ale při šmejdění po internetu jsem našel inzerát za o něco vyšší cenu na 843 M, což jsou poslední budíky které jsou pro PD motory.

 

Ale najít, v čem se jinak liší, to už je opravdu na pováženou...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...