Přejít na obsah

CEGA Senzor plniaceho tlaku (G31) chyba - auto v Limp mode


Guest wervest

Doporučené příspěvky

Zdravim

 

Vlastnim 2009 facelift OII vRS 2.0TDI CR 125Kw CEGA + DSG LQT8151 . Mam problem s Boost senzorom G31 (senzor plniaceho tlaku) , Po nastartovani by mala byt hodnota plniaceho tlaku +/- 1050 mbar u mna to skace od 1500 do 2500 mbar, akonahle sa pohnem s autom o par metrov hodnota skoci na 2600(max povolena) mbar a ECU posle auto automaticky do limp modu...

VAG zobrazuje chybu 000568 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) Signal too High. Kupil som teda novy senzor ,vymenil a nic hodnoty plniaceho tlaku stale lietaju ako sa mi chce...Kupil teda dalsi a zase nic, mam ich uz dohromady 3 ale nech tam dam ktorykolvek senzor chyba stale ostava - vysoke hodnoty plniaceho tlaku - auto po par sekundach v limp mode. Kedze to robi to iste pri kazdom senzore predpokladam ze chyba nebude v nom ale niekde inde... Mal niekto podobny problem na tomto motore?

prikladam screen z VCDS, hodnoty v cervenych ramcekoch by mali byt rovnake?

Za akukolvek radu budem rad :), Motor ma 167000km

 

 

 

post-36261-0-53491400-1413133234_thumb.jpg

post-36261-0-35222100-1413133248_thumb.jpg

post-36261-0-76121700-1413133259_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
Guest wervest

No kedze mi sem nikto neodpisal , tak sem napisem aspon riesenie tohoto problemu. Vyriesene po 5 mesiacoch hladania a skusania co je asi zle , tym ze sa vymenil kabel zo svorkovnice kde je ten G31 senzor az po ecu, Kabel samotny stoji do 30 eur takze cena celkom smiesna...

Bohuzial neviem ci CEGA bol prvy common rail 2.0 motor co koncern pouzil ale elektrika v nom je spravena strasne - kable tenucke tak ze staci aby sa niekde prehrialy alebo sa poskodila na jednom milimetry izolacia a uz to hned ECU hadze do limp modu.

 

Pre kazdeho co by mal tento problem ci uz na O2, superbe, seate alebo inom aute s tymto motorom, nikdy nehladajte mechanicku chybu, neni to turbo, klapky alebo podobne , na 99% je to vzdy len elektricka chyba - niekde poskodeny niektory kabel.

 

 

Prosim o LOCK

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Při studeném motoru tlak ECU a čidla tlaku jsou stejná. Jakmile se auto ohřívá začne na čidle tlaku stoupat tlak až vystoupá do meze, kdy to vyhodnotí jako velký rozdíl a hodí to do nouzového režimu.

 

Kabeláž jsem prošel až po ECU, nikde jsem nenašel problém, bez odporu.

 

Čidlo tlaku jsem vyměnil za nové. Když čidlo vyndám z plastové trubky na které je našroubované, tak má i ohřáté čidlo stejné hodnoty jako co je na ECU.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...