Přejít na obsah

Padají otáčky po vyřazení a sešlápnutí brzdového pedálu


Guest marty 1.9 tdi

Doporučené příspěvky

Guest marty 1.9 tdi

Zdravím, měl bych dotaz jestli již někdo nemá zkušenosti nebo neví na co se zaměřit.
Na mé octavii typ AGR při sešlápnutí brzdového pedálu (vyřazené rychlosti) klesnou otáčky volnoběhu na 500-600 ot/mim, po chvíli se stabilizují ale "kope" to s celím autem. Na diagnostice OK, zkoušel jsem nabít baterii (stará údržbová) měřil jsem napětí na baterii při jízdě, pod 12,8V napětí nešlo.
Jinak se omlouvám jsetli již je založené vlákno se stejným problémem, zkoušel jsem vše projít a nikde jsem nic nenašel. Předem děkuji za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
Guest marty 1.9 tdi

Zdravím, měl bych dotaz jestli již někdo nemá zkušenosti nebo neví na co se zaměřit.

Na mé octavii typ AGR při sešlápnutí brzdového pedálu (vyřazené rychlosti) klesnou otáčky volnoběhu na 500-600 ot/mim, po chvíli se stabilizují ale "kope" to s celím autem. Na diagnostice OK, zkoušel jsem nabít baterii (stará údržbová) měřil jsem napětí na baterii při jízdě, pod 12,8V napětí nešlo.

Jinak se omlouvám jsetli již je založené vlákno se stejným problémem, zkoušel jsem vše projít a nikde jsem nic nenašel. Předem děkuji za odpovědi.

Byla to prasklá plastová hadice na podtlak brzd v hodnotě 550,-kč...

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
Guest marty 1.9 tdi

Ahoj, kde presne byla praskla? Mam stejny problem, akorat me se vyrovnaji otacky az po zastaveni. Dik Brawl

byla to tuta hadice přesně v ohybu http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0612041g-podtlakova-trubka-posilovace-oe-4296.html

cca po týdnu to začalo dělat zase, nevím čím by to mohlo být ale navíc mi začalo auto padat do nouzáku, baterka byla KO tak jsem koupil vartu silverline 85AH ale tím to nebylo

VAG

Adresa 01 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 038 906 018 BC

Komponent: 11SG 1822

Kódování: 00002

Opravna #: WSC 31480

1 Nalezeny chyby:

00575 - Tlak v sacim potrubi

17-10 - regulacni diference - Sporadicky

Readiness: N/A

tak si říkám jestli to nemá spojitost a neuchází podltak ještě někde jinde...

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...