1968 Odesláno Listopad 2, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 2, 2014 Zdravím pánové, Včera jsem měnil pneu a popojížděl jsem s autem. Po výměně jsem chtěl dát auto do garáže. Po zapnutí klíčku vše OK. Palubka svítila kontrolky tak OK. Po nastartování a asi po 2sec mi umřou kompetně celé budíky. Nejde nic. Ani hodiny vše je zcela mrtvé. Auto jede jako by se nic nedělo. Po vypnutí motoru se budíky opět zozsvítí. Při opakovaném startu to samé motor běží,ale budíky jsou mrtvé včetně ukazatale teploty stavu najetých km atd. Tak jsem byl dnes v servisu na diagnostice. Sranda je že nevědí co by to mohlo být za závadu. Že se t tím ještě nesetkali. Diag. ukazuje závada přepětí.Ale nikdo neví kde. Tak mi vyndali budíky a že je zkusí vysušit jestli to pomůže. Nesetkali jste se s podobnou závadou???? Díky za tipy. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stanson Odesláno Listopad 4, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2014 Mel jsem neco podobneho, byl preruseny jeden drat v kabelovem svazku mezi baterkou a karoserii. Proste se svazek prosoupal. Pan mechanik Rolbar nasel a opravil! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1968 Odesláno Listopad 4, 2014 Autor Sdílet Odesláno Listopad 4, 2014 No to by mohlo být. Akorát se s autem teď 2 měsíce nejezdí,protože jsem si dal papíry na 3 měsíce do čistírny. Dneska uvidím jestli to vysušení pomohlo. Pak to budu muset řešit dál. Mám obavy abych nemusel kupovat nové budíky. Ten prodřený kablík by byl levnější. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest dzmilo Odesláno Listopad 11, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 11, 2014 Mam nabehanych 170 000km FL verzia octavie r.v. 2009. Po otoceni klucikom mi nabehne vsetko normalne zhasnu mi kontorlky nastartujem a po 2 sekundach mi spadnu vsetky budiky vsetko mi zhasne nefunguje absolutne nic na palubovke. neukazuje mi palivo odtacky,rychlost nic... vsetko ostatne funguje normalne. skusal som menit poistku v motorovom priestore nezabralo. zobral som auto ku servisakovi ten bol z toho v soku. skusil odpojit alternator a vsetko nabehlo tak ako ma ked ho znova zapojil zase vsetko zhaslo-padlo. povedal ze treba menit alternator ale nevidi sa mi to kedze baterka sa normalne nabija. nesvieti len palubovka. ked velmi rychlo otocim volantom dolava do prava tak palubovka blikne na moment. cez VAG mu vyhodilo chybu U1401 obmedzene funkcie prilis vysoke napetie. Nevie niekto poradit??? myslim ze mam presne ten isty problem ako ty to je sialena nahoda 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest lades10 Odesláno Listopad 24, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 24, 2014 Řeším úplně stejný problém a teprve jdu do servisu,až budu vědět napíšu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ferda25 Odesláno Listopad 24, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 24, 2014 Když máte diagnostiku proč ji nepoužíváte...Když máte nastartováno je nutné zkontrolovat terminál 30...podívat se do gateway a pak do budíků. Buď budíky jen špatně měří napětí a špatně to vyhodnocují nebo opravdu přebíjí alternátor. To opravdu není sranda...kdo nemá diagnostiku tak si může sehnat voltmetr a změřit napětí na pojistkách v interiéru při zapnutém motoru. Pokud je tam víc než 15V tak rychle vypnout a vyhodit alternátor. Jinak přepětí může zlikvidovat celé budíky, ale i další jednotky. Rozhodně to není stav při kterém bych jel po vlastní ose do servisu!!!! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1968 Odesláno Listopad 25, 2014 Autor Sdílet Odesláno Listopad 25, 2014 Zdravím pánové, já už mám problém vyřešen. Budíky jsem dal na diag. a ukazovalo to taky chyba přepětí. Na radu machanika od škodovky jsem je vyndal a nechal do druhého dne doma vysušit. Když jsem je tam druhý den vrátil tak auto už nešlo ani nastartovat na budíkách místo ukazatele km svítilo SAFE. Takže vše KO. To bylo v úterý. Do čtvrtka jsem měl budíky doma v teple. Tak jsem sháněl kdo by mi přehrál budíky. Veliký dík patří zejména "ferdovi25" a "vahovi" Bez nich bych byl úplně v prdeli. Po konzultacích jsem se smířil s novými budíky. Tak jsem dal budíky+motorovou jednotku + klíče k členu fora "vaha" na odzkoušení a případnou výměnu budíků. Ve čtvrtek večer si budíky vyzvedl (díky za ochotu) a asi za tři hoďky mi volal,že budíky jsou OK a jednotka taky. Byl jsem z toho na větvi. V pátek mi je opět přivezl ku Praze a já je s velkou obavou nandal zpět. A světe div se budíky fungovaly jako by se nic nedělo. Ještě jsem zajel na diag. abych vypnul svítící airbagy. Na diag změřený alternátor ukazoval 14,51 V. Po zapnutí snad všech spotřebičů vylezl na 14,68 V. Takže nakonec opravdu stačilo mít budíky 3 dni v teple a suchu a bylo po problému 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ferda25 Odesláno Listopad 25, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 25, 2014 To, že teď fungují nic nevypovídá...pokud nějaká jednotka píše přepětí a další krok není ověřit tento fakt(ať vyčtení svorky 30 z jiné jednotky nebo změřením přímo voltmetrem na baterce) pak to není oprava, ale jen hokus, pokus za drahé peníze. To 1968: Pokud se s někým na něčem domluvím, tak bych měl mít tu slušnost mu alespoň napsat děkuju za snahu, ale vyřešil jsem to jinak. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.