Přejít na obsah

RAAF_96 a moje Octavia 1.8t combi


Doporučené příspěvky

Již při psaní mé objednávky na začátku září p. Šudákovi z Ahifi mi bylo jasné, že celková cena hravě přeskočí 100.000Kč.

Ono se to opravdu nezdá, ale to máte

- základní jednotka 35k

- subwofer 9k + kvalitní zesilovač, bez něj nemá cenu brát tak špičkový sub 15k + kapacitor a kabel 5k

- vytlumeni 14k

a jste hned na balíku peněz bohužel.

 

Já chtěl už něco lepšího když už tak už :wub:

 

Ale netušil jsem, že se zvedne taková diskuze zde, když v mém vlákně o octavce, jsem vše detailně popsal, ještě než se vše dostalo na FB.

Každopádně vše je vykoupeno časem - mám 2 zaměstnání, k tomu hromadu přesčasů v práci... Bohužel banku jsem nevykrad :loool:

 

 

Pěkné Vánoce a sorry za plevelení vlákna.

P.S. další 100 ticícová položka mě čeká na jaře u Martina RS :palec:

 

 

Upraveno uživatelem ZdenekK
Odkaz ke komentáři

RAAF - úplně tě chápu, že se neustále rozhoduješ ke koupi a za několik dnů již ne, měl jsem to stejné, protože jak jsem se byl koukal na jiné auta tak jsem se vždy zhrozil co jsou lidi ochotný prodávat. Octa za 80 000 Kč v autobazaru a byla tak zrezlá a omlácená, že by to nemělo cenu ani přihlašovat.....

Odkaz ke komentáři

Právě mě bavit nepřestala, ale jak píšete co jí mám furt stojí jen mraky peněz.
Včera jsem se byl podívat na tuhle a furt nad ní přemýšlím:

http://auto.bazos.cz/inzerat/54979896/Audi-a4-19tdi-quattro-wabasto-TZ.php
A mám z toho strašně smíšené pocity. Začnu tím záporným, levé zadní dveře byli měněné, přední šly hůř otevřít, člověk musel zatlačit a pak jakoby trochu spadly dolů. Takže s tím levým bokem něco muselo být. Kapota byla dodrbaná od kamínků, na nárazníku chyběl dole ten černý plast, na motoru žádné plasty nebyly, blbnul maxidot, to čelní okno bylo prasklé a nedával k tomu letní gumy.
Na druhou stranu, motor zněl krásně zdravě, rozvody byli vidět že jsou nově dělané, přední náprava taky, brzdy tak též, byla na sportovním podvozku na 17" zimních, zadní diferák co jsme zkoušeli byl OK, interiér měla kožené sportovní sedačky RECARO, BOSE, nezávislé topení, výhřev a další capiny. Navíc to tažné ikdyž nebylo sundávací.
Zkrátka takové auto do kterého člověk sedne a nic dalšího neřeší, octu si třeba mazlím a jen si všimnu nového škrábanečku už pomalu brečím :D U tohoto bych to nemohl řešit, ale technicky na tom byla ok. Co váš názor? Má to cenu? Na netu má 69tis, na 65 by šel určitě snad i na 60. Co jsem se díval na ostatní inzeráty i na mobile.de tak v téhle ceně a výbavě člověk moc nesežene.

Odkaz ke komentáři

Ahoj,

co se týče mé rady, tak já osobně bych zůstal u octavie.

Přeci jen jsi do ní už něco investoval, viš, že pokud se ti podaří odladit ten motor, tak zase budeš mít na nějaký čas pokoj.

 

Co si budeme namlouvat, ony auta do 100.000Kč nebudou žádná sláva.

Odkaz je na auto 19 let staré s nájezdem 240.000 km. To už chce také svůj servis.

Navíc náhradní díly jsou na tyhle auta dosti drahé...

 

Já osobně jsem rád za svou octávku, jelikož vím, že až bude starší, tak servis na každém kroku, relativně jednoduchá na provoz a údržbu, sehnatelné náhradní díly.

 

Takže má rada nech si octávku a pokud toužíš po něčem jiném, tak bych se časem až si něco našetříš koukl po něčem novějším i když dražším. Bohužel koupě ojetiny je vždy ryziko - také jsme se napálili při koupi Hyindai i20

Upraveno uživatelem ZdenekK
Odkaz ke komentáři

Pokud tě octa baví, tak být tebou neměním... U motoru bych nechal změřit tlaky na válcích a od toho se tá potom odpíchnout. Pokud budou tlaky nízké, tak jsou pístní kroužky KO. Výměna kroužků a guferama na ventilech + práce je do 15tis. Pokud by se i potom strácel olej, tak dát repasované turbo, to může sát tak do 10tis a pak to budeš mít všechno v pořádku a budeš moct pak vesele dál jezdit ;) .

 

U Audiny nevíš, co s autem bylo, píšeš že levý bok auta asi dostal ránu (tam tě můžou čekat skryté vady) a i když motor zní dobře, tak se ti může za chvíli taky pokazit, prostě podle mě to bude kasička na peníze... :O

Odkaz ke komentáři

radši dej 20 do opravy svojí a máš klid než se třepat kdy ti co klekne na autě které neznáš..vysype se ti něco na quatru a kdoví kolik zaplatíš, na 19 let starém dieselu mít najeto jen 240 mi příjde jako blbost, naftu si nekoupíš aby jezdila pod 20k ročně...když z toho máš smíšené pocity, dej od toho ruce pryč..btw můj motor si slyšel a taky po 340k zní dobře, takže podle zvuku mu km neurčíš

Odkaz ke komentáři

Asi vás kluci nepotěším, včera jsem si jí dovezl. Ohledně kosmetiky se to nedá srovnat, Octu mám fakt mazlíka, tam je vše udržované a opečovávané, audi má ale jiné plus, svezení bych řekl že je pohodlnější, podvozek super to auto drží neskutečně, kam člověk chce tam jede, quattro taky velká výhoda, motor na naftu relativně tichý a spotřeba taky fajn. Prostě takové auto do kterého koupím opravdu jen to nejdůležitější, jinak sednu a jedu a neřeším :) Octa ale musí pryč :(

12546305_909703589107736_1376811698_o.jp12669841_918068061604622_223687158_o.jpg20160122_140142_17.jpg?ver=012630985_918060944938667_1731452810_o.jp12669324_918060881605340_810112043_o.jpg12435441_901083199969775_1228520660_o.jp

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...