pulsik Odesláno Prosinec 24, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 24, 2015 Taky jsem vcera koukal:-D.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RAAF_96 Odesláno Prosinec 24, 2015 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 24, 2015 Jak jsem viděl jen fotky tak jsem si říkal tak 50.... Abych nežral 70tis ty komponenty jsou drahé a hlavně ta práce... Ale 102,000,- Jsem čuměl :D Za to by měl další jedničku :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ZdenekK Odesláno Prosinec 24, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 24, 2015 (upraveno) Již při psaní mé objednávky na začátku září p. Šudákovi z Ahifi mi bylo jasné, že celková cena hravě přeskočí 100.000Kč. Ono se to opravdu nezdá, ale to máte - základní jednotka 35k - subwofer 9k + kvalitní zesilovač, bez něj nemá cenu brát tak špičkový sub 15k + kapacitor a kabel 5k - vytlumeni 14k a jste hned na balíku peněz bohužel. Já chtěl už něco lepšího když už tak už Ale netušil jsem, že se zvedne taková diskuze zde, když v mém vlákně o octavce, jsem vše detailně popsal, ještě než se vše dostalo na FB. Každopádně vše je vykoupeno časem - mám 2 zaměstnání, k tomu hromadu přesčasů v práci... Bohužel banku jsem nevykrad Pěkné Vánoce a sorry za plevelení vlákna. P.S. další 100 ticícová položka mě čeká na jaře u Martina RS Upraveno Prosinec 24, 2015 uživatelem ZdenekK 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RAAF_96 Odesláno Prosinec 26, 2015 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 26, 2015 Kluci myslíte že je lepší udělat repas na mojem motoru nebo koupit druhý z RS a přehodit? Dnes jsem se byl podívat na jedno auto co jsem chtěl kupovat místo octy a nějak jsem si to romyslel.... Octu mám prostě rád 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pulsik Odesláno Prosinec 26, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 26, 2015 Kolikrát si ji už prodával? Tak 3x určitě :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Deko Odesláno Prosinec 26, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 26, 2015 Repas ???? pokud to udelas poradne - vybrus, go hlavy (ventily atd..), nove vačky, ložiska, nove turbo, rozvody atd .....vim jen o jednom silenci co to delal :-D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RAAF_96 Odesláno Prosinec 26, 2015 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 26, 2015 Tak jsem to myslel, nove pistni kruhy, gufera, rozvody, srovnat hlavu, tesneni, srouby, turbo.... Nebo druhy motor mam sehnany nastrojeny z RS za 13tis coz je tak polovina toho co bych dal za GO tak vaham co je lepsi... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Deko Odesláno Prosinec 26, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 26, 2015 GO motoru za 26 tis ? Ja ti nevim, ale jen nove turbo stalo 18 tis. Jinak to vyslo na 50 tis..... cely motor. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RAAF_96 Odesláno Prosinec 26, 2015 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 26, 2015 Turbo bych nechal bud repasovat nebo sehnal druhe ktere je ok. Jinak nevim jestli moje je KO, tahne pekne ale neznam pricinu proc mi to zere ten olej. Asi vezmu druhy motor a vymenim jen holy motor a turbo, zbytek prodam dal 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Deko Odesláno Prosinec 26, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 26, 2015 Kolik ti to zere oleje ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RAAF_96 Odesláno Prosinec 26, 2015 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 26, 2015 Litr na 2000km 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Deko Odesláno Prosinec 26, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 26, 2015 Udelej prvne turbo ... pak to muzou delat gufera, kruhy jedine v pripade, ze to nekdo honil na studeno. To se u AUM nekdy stava. I po velke GO to veme litr na 10 tis. km. A hlavne lit 5w40 .....zadne kraviny typu 10w60 atd. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RAAF_96 Odesláno Prosinec 26, 2015 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 26, 2015 Nevim jak se k tomu kdo choval, ja kazdopadne motor necham vzdy zahrat a po jizde dochladit. Na motoru byla delana dekarbonizace a mam pocit ze basti od te doby. Presel jsem z 5w40 na 10w40 v domneni ze se spotreba omezi ale nic.Kdybych 2x za vymenu dolil nereknu ani slovo, ale 5x za 10tis je silene 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Deko Odesláno Prosinec 27, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 27, 2015 Muze to brat turbo ....zkontrolovat vedeni no a pak dale rozebrat.... Preci jen ten motor neni staven na 10w4 - male kanalky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JohnyM Odesláno Prosinec 27, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 27, 2015 RAAF - úplně tě chápu, že se neustále rozhoduješ ke koupi a za několik dnů již ne, měl jsem to stejné, protože jak jsem se byl koukal na jiné auta tak jsem se vždy zhrozil co jsou lidi ochotný prodávat. Octa za 80 000 Kč v autobazaru a byla tak zrezlá a omlácená, že by to nemělo cenu ani přihlašovat..... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jardap007 Odesláno Prosinec 27, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 27, 2015 na tvém místě bych to prodal už se sní trápíš fakt dlouho... já jsem se s tou svojí taky natrápil a vždycky jsem si to rozmyslel ale ted prostě nazdar vzal jsem jiný :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
White-line Odesláno Prosinec 27, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 27, 2015 Prodej to... Když se budeš pořád jen ohlížet kolik si do toho nasypal, tak ji nikdy neprodáš a furt budeš jen vrážet. Slušných ojetin je málo ale když budeš hledat určitě na něco narazíš :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Adolfik Odesláno Prosinec 27, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 27, 2015 prodáváš kvůli té závadě nebo proto že tě auto přestává bavit? kvůli závadě bych neprodával protože koupíš něco jiného a to může mít spoustu jiných závad které při koupi nepoznáš.. pokud tě auto přestává bavit tak to prodej a kup něco jiného ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RAAF_96 Odesláno Prosinec 27, 2015 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 27, 2015 Právě mě bavit nepřestala, ale jak píšete co jí mám furt stojí jen mraky peněz. Včera jsem se byl podívat na tuhle a furt nad ní přemýšlím: http://auto.bazos.cz/inzerat/54979896/Audi-a4-19tdi-quattro-wabasto-TZ.phpA mám z toho strašně smíšené pocity. Začnu tím záporným, levé zadní dveře byli měněné, přední šly hůř otevřít, člověk musel zatlačit a pak jakoby trochu spadly dolů. Takže s tím levým bokem něco muselo být. Kapota byla dodrbaná od kamínků, na nárazníku chyběl dole ten černý plast, na motoru žádné plasty nebyly, blbnul maxidot, to čelní okno bylo prasklé a nedával k tomu letní gumy.Na druhou stranu, motor zněl krásně zdravě, rozvody byli vidět že jsou nově dělané, přední náprava taky, brzdy tak též, byla na sportovním podvozku na 17" zimních, zadní diferák co jsme zkoušeli byl OK, interiér měla kožené sportovní sedačky RECARO, BOSE, nezávislé topení, výhřev a další capiny. Navíc to tažné ikdyž nebylo sundávací. Zkrátka takové auto do kterého člověk sedne a nic dalšího neřeší, octu si třeba mazlím a jen si všimnu nového škrábanečku už pomalu brečím :D U tohoto bych to nemohl řešit, ale technicky na tom byla ok. Co váš názor? Má to cenu? Na netu má 69tis, na 65 by šel určitě snad i na 60. Co jsem se díval na ostatní inzeráty i na mobile.de tak v téhle ceně a výbavě člověk moc nesežene. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Adolfik Odesláno Prosinec 27, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 27, 2015 dle mě kasička ale kecat to do toho nebudu ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jardap007 Odesláno Prosinec 27, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 27, 2015 nevypadá špatně :) osobně jsem jí neviděl ale takhle vypadá čistě takže se ti nedivím :D to že máš váhání já jsem taky váhal nad koupí A3 a co jsem jí viděl už tomu nešlo odolat :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ZdenekK Odesláno Prosinec 27, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 27, 2015 (upraveno) Ahoj, co se týče mé rady, tak já osobně bych zůstal u octavie. Přeci jen jsi do ní už něco investoval, viš, že pokud se ti podaří odladit ten motor, tak zase budeš mít na nějaký čas pokoj. Co si budeme namlouvat, ony auta do 100.000Kč nebudou žádná sláva. Odkaz je na auto 19 let staré s nájezdem 240.000 km. To už chce také svůj servis. Navíc náhradní díly jsou na tyhle auta dosti drahé... Já osobně jsem rád za svou octávku, jelikož vím, že až bude starší, tak servis na každém kroku, relativně jednoduchá na provoz a údržbu, sehnatelné náhradní díly. Takže má rada nech si octávku a pokud toužíš po něčem jiném, tak bych se časem až si něco našetříš koukl po něčem novějším i když dražším. Bohužel koupě ojetiny je vždy ryziko - také jsme se napálili při koupi Hyindai i20 Upraveno Prosinec 27, 2015 uživatelem ZdenekK 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Prosinec 27, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 27, 2015 Pokud tě octa baví, tak být tebou neměním... U motoru bych nechal změřit tlaky na válcích a od toho se tá potom odpíchnout. Pokud budou tlaky nízké, tak jsou pístní kroužky KO. Výměna kroužků a guferama na ventilech + práce je do 15tis. Pokud by se i potom strácel olej, tak dát repasované turbo, to může sát tak do 10tis a pak to budeš mít všechno v pořádku a budeš moct pak vesele dál jezdit ;) . U Audiny nevíš, co s autem bylo, píšeš že levý bok auta asi dostal ránu (tam tě můžou čekat skryté vady) a i když motor zní dobře, tak se ti může za chvíli taky pokazit, prostě podle mě to bude kasička na peníze... :O 0 Citovat Odkaz ke komentáři
surfman Odesláno Prosinec 27, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 27, 2015 a hlavně nevěř kilometrům...Audiny mají hodně kvalitní interiéry, na kterých se to moc nepozná, ale 240XXX nemá určitě, takže skrytá kasička, A navíc asi i po bouračce. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
milos0785 Odesláno Prosinec 27, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 27, 2015 Ja bych zustal u O1 a nevymyslel blbiny kolem. Budeme rikat, ze to prodas za 80k a za ty stejny prachy koupis neco jinyho a uz to jede. Rozvody,olej,technucka,brzdy dvakrat mrknes a mas dalsich 20k a co jsi na 100k a muzou byt dalsi skryte vady. 1.8t jsou zlaty motory. Zainvestuj a jezdis dal z vesela 0 Citovat Odkaz ke komentáři
košin Odesláno Prosinec 27, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 27, 2015 radši dej 20 do opravy svojí a máš klid než se třepat kdy ti co klekne na autě které neznáš..vysype se ti něco na quatru a kdoví kolik zaplatíš, na 19 let starém dieselu mít najeto jen 240 mi příjde jako blbost, naftu si nekoupíš aby jezdila pod 20k ročně...když z toho máš smíšené pocity, dej od toho ruce pryč..btw můj motor si slyšel a taky po 340k zní dobře, takže podle zvuku mu km neurčíš 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RAAF_96 Odesláno Prosinec 28, 2015 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 28, 2015 Asi vás kluci nepotěším, včera jsem si jí dovezl. Ohledně kosmetiky se to nedá srovnat, Octu mám fakt mazlíka, tam je vše udržované a opečovávané, audi má ale jiné plus, svezení bych řekl že je pohodlnější, podvozek super to auto drží neskutečně, kam člověk chce tam jede, quattro taky velká výhoda, motor na naftu relativně tichý a spotřeba taky fajn. Prostě takové auto do kterého koupím opravdu jen to nejdůležitější, jinak sednu a jedu a neřeším :) Octa ale musí pryč :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
duke_luke Odesláno Prosinec 28, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 28, 2015 drzim palce teda, nech to bola dobra kupa a neobjavili sa skryte naklady 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RAAF_96 Odesláno Únor 9, 2016 Autor Sdílet Odesláno Únor 9, 2016 Heh ^_^ Už taky zkusila pár koles 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.