Přejít na obsah

Origo sportovní podvozek


yarda

Doporučené příspěvky

obojí, tlumiče i pružiny a ten rozdíl není 15 mm ale 12 mm

 

Světlá výška OIII (z dostupných zdrojů):

Standard 140 mm

Paket pro špatné silnice 155 mm

RS - sportovní podvozek 128 mm
Scout 171 mm

4x4 Standard 139 (140?) mm

4x4 Paket pro špatné cesty 154 (155?) mm

porovnání tlumičů a pružin

O III 1,6 TDI 77 kW standardní podvozek

PT 5Q0413023FJ - 3 180,- Kč (49,6 mm)

PP 5Q0411105GL - 2 193,- Kč

ZT 5Q0513049EA - 2 709,- Kč

ZP 5Q0511121AD - 1 777,- Kč

O III 1,6 TDI 77 kW sportovní podvozek

PT 5Q0413023FK - 3 180,- Kč (49,6 mm)

PP 5Q0411105HC - 2 193,- Kč

ZT 5Q0513049DK - 2 709,- Kč

ZP 5Q0511121AP - 1 805,- Kč

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...

Mam skusenost od inych automobiliek,ktore som jazdil,ze akceptuju dodatocnu montaz pruzin Eibach pro kit ako original diel a su kryte plnou zarukou.Podmienkou je montaz v znackovom servise.

Ponuka takuto variantu ako prislusenstvo aj Skodovka?Nikde v doplnkoch som takuto ponuku nenasiel.

Eibach na stranke pre moju octavu pruziny ponuka,ale ako sa k tomu fakt stavia zaruka,kedze auto je 6 mesacne.Vdaka.

Odkaz ke komentáři
  • o 7 měsíců později...

Mal som moznost sa zviest na combi v dizly na 18tkach so sport fabrickym podvozkom.Pre mna osobne uskakane,prilis tuhe,evidentne sa im to v Skodovke velmi naladit nepodarilo.Aj preto som ja osobne bral standartne pruzenie a radsej som dodatocne montoval Eibach pro kit.Ovela,ovela lepsie musim skonstatovat po odjazdeni par tisic km a vobec nebanujem,

Odkaz ke komentáři

dobre to vyzera dnes som cital novy clanok od polovice tohto roku maju na octaviu dat aj adaptivny podvozok som zvedavy ake to bude na novom superbe som skusal a celkom v pohode to je a ked ta mozem poprosit o tu web stranku na tie pružiny dik

Ja som kupoval priamo od Nemeckeho Eibachu za cca 150 eur,vymena s geometriou za 100vku.Kazdopadne to je komfortnejsie,vdaka progresivnej charakteristike pruzenia,menej sa naklana,utapa pri brzdeni a famozne jazdi.Ina liga,ako ten fabricky.A este to aj premiovo vypada.

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o měsíc později...

Ja nemam eibach na prvom aute,Ja som ho mal na kazdom jednom.Bolo ich pocas 10tich rokov 5 a na kazdom jednom to bol vyrazny krok vpred,ktory nelutujem.Praveze o slove tvrdy sa hovorit neda a ja pouzivam radsej tuhy a to je inak v serii celkom rozgajdaneho auta ozaj ziaduce,aspon mne to tak sedi.Ver mi,ze vo vacsine pripadom o nom ani nevies a znizenie komfortu vdaka progresivite je ozaj minimalne.Benefity som popisal vyssie,jedinim obmedzenim je parkovania predkom pri vysokych obrubnikoch,ale to som neparkoval ani predtym,lebo tie deflektory pod naraznikom su aj tak velmi nizko.

A preco Eibach?Ja ho mam uz 10 rokov overeny,je vacsinou,aj u Skodovky ponukany ako original prislusenstvo a mam ho obrovskym mnostvom km overeny.

Odkaz ke komentáři

Patrik1971: Ok dik za info, zaujimave a poucne ;-) Ja by som do toho aj siel, ale rad by som znizenie o kusok mensie, stacilo by tak cca 2 cm a take som od Eibachu nenasiel... Tak ako origo Skoda ma v ponuke znizenie o 1,5 cm, tak tie 2cm by bolo pre mna ideal, 3-4 cm sa mi zda vela, prave pre tie obrubniky a cesty na SK...

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Ahoj.Ja mam O III 1,4 Tsi 103KW a mam aj sportovy podvozok priamo od skodovky. Mozem ho len pochvalit. doplacal som za neho 110€ a auto je vyrazne tuhsie,stabilnejsie a v zatackach pod plynom sa na podvozok moze vodic spolahnut. auto sa priecne skoro vobec nenaklana do 120Km/h v tahavych zatackach.Pri prodsiom pohybe volantom sa nekolise a ked potrebujem obijst nieaku prekazku na poslednu chvylu tak sa to hodi. Mozem smelo doporucit. je to urcite lepsia investicia ako trapne kridielko na kufri. + so sportovym podvozkom sa predava aj XDS+ co je tiez super. v zatacke pod plynom zabranuje tomu aby auto vynieslo zo zatacky.a je to aj citit.ale az pri rychlosti 100Km/h +.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Ma nekdo zkusenosti s bilstein B6 nb B8? V nějakém autocasaku je montovali na Octaviu 3 a nemohli si to vynachvalit. Měly by to byt jednoplastove upside down tlumice a popisovali to tam jako zazrak, ze s tim pohodlne zehlili hrbatou cestu ve vysokych rychlestech, pochopil jsem to jako dokonate spojeni sportovnich parametru s dokonale komfortni jizdou, coz si vetsinou dokonale odporuje. Ma nekdo zkusenosti?

 

Jedina nevyhoda je pry, ze se jeste nevi, jakou budou mit zivotnost, protoze je v nich pry mnohem vetsi tlak jak v klasickych tlumicich.

 

Jinak origo sport podvozek na RS mi vyhovuje(mam to v kombinaci s 19" kolama), podrzi krasne treba oproti jizde s 1,6TDI, kde jsem se v zatacce uplne lekl, jak se to strasne naklanelo(ale taky to melo 15 nb 16" kola).

Ale pri delsi parhodinove jizde me ta kombinace sport podvozku a kolama 235/35ZR19 na rozbitejsi silnici trochu otravuje. Nebo ne otravuje, ale zacinaji ce ozyvat zada, jak to porad jen dak pohopkava :), ale ten origo podvozek na 1,6tdi bych teda nebral ani zadarmo, chovalo se to jak rozhoupana lod, ale mozna by to vyresily vetsi kola, nevim

Odkaz ke komentáři
  • o 4 roky později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...