Přejít na obsah

Rozdíl v motoru před a po face


Doporučené příspěvky

záleží na typu motoru, AGR má obtokové turbo, tímpádem menší krouťák, ale proti AHL to turbo vydrží víc, AHL má naklápěné lopatky, lepší krouťák, ale stává se že zatuhne regulace a pak auto padá do nouzáku...na AHL v případě čipu nebo zvyšování výkonu uděláš snadněji koníky a krouťák

Odkaz ke komentáři

A dá se nějak poznat která verze to je? Vybírám si na netu auto a nevím jak poznám kterej to je. Dá se to vzít tak, že před face je ten s oběhem a po face ten s nastavitelnýma lopatkama? Nebo je to složitější poznat.

 

Předem dík za odpověď a za trpělivost s blbýma dotazama, ale moc se v tom nevyznám

Odkaz ke komentáři

kroutící moment mají oba stejný 210nm při 1900ot pouze ALH má max výkon motoru 66kw při 3750 ot. a AGR při 4000 ot. navíc většina AGR nemá dvouhmotný setrvačník zatímco ALH ho má vždy. AGR je emisní EURO 2 a ALH euro 3. Ano turba jsou rozdílná jak je napsáno v příspěvku výše. Jinak po faceliftu od roku 2001 je montován již typ ALH

Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...

Hoši tady je to samej odborník, tak jelikož to ALH mám doma, trošku bych si dovolil poupravit informace výše napsané. Tak za prvé AGR ma 202nm ALH ma vyšší krouťák 220nm a tento motor je bez eko dane + v nemecku zelená emisní plaketa a začal se montovat na konci roku 2000. Na rovinu ale přiznávám že už bych si ho znovu nekoupil, ale radši bych šahnul po 81kw verzi. Nejde jen o výkon, ale i třeba o zadní brzdy a odhlučnění zadní nápravy. Mám německou verzi takže u mě to znamenalo pouze výměnu zadní nápravy ale takovou jako se mi povedlo sehnat jsem v Čechách za posledních 5 let neviděl. Prostě a jednoduše koukni po nejake 81kw Kokte jinak tě čekají vikendy pod autem, nez to vše předěláš .... jako mi všichni

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

Hoši tady je to samej odborník, tak jelikož to ALH mám doma, trošku bych si dovolil poupravit informace výše napsané. Tak za prvé AGR ma 202nm ALH ma vyšší krouťák 220nm a tento motor je bez eko dane + v nemecku zelená emisní plaketa a začal se montovat na konci roku 2000. Na rovinu ale přiznávám že už bych si ho znovu nekoupil, ale radši bych šahnul po 81kw verzi. Nejde jen o výkon, ale i třeba o zadní brzdy a odhlučnění zadní nápravy. Mám německou verzi takže u mě to znamenalo pouze výměnu zadní nápravy ale takovou jako se mi povedlo sehnat jsem v Čechách za posledních 5 let neviděl. Prostě a jednoduše koukni po nejake 81kw Kokte jinak tě čekají vikendy pod autem, nez to vše předěláš .... jako mi všichni

Hlučná zadní náprava?

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...