Přejít na obsah

po zahřátí jde šedý kouř z výfuku


Doporučené příspěvky

Ahoj chtel bych se zeptat proc mi jde po zahrati motoru cca. na 80 sedy kour z vyfuku?..kdyz je to studeny tak je to v pohode, je tam delana hlava a tesneni...za studena je to v pohode... dik za odpovedi

A taky bych se jeste zeptal jestli je mozny ze tam neni EGR,je to octavia 1.6 74kw r.v.98

Odkaz ke komentáři

Co olej, ubívá nějak výrazně? Mně to hulilo, protože se do spalovacího prostoru dostával olej přes pístní kroužky.

 

Ubejva no, ale je mi divny ze za studena je to uplne v pohode, prave kdyz se to ohreje tak by se krouzky meli trochu roztahnout ne? a o tom Egr neco nevis,ani zadna zaslepka tam nikde neni, je mozny ze by tam nebyl uz od vyroby?

Odkaz ke komentáři

Tvuj motor EGR nema a kolik ti toho oleje asi ubyva? Nech si zmerit kompresy tlaky ve valcich

 

v nedeli sem dolil na horni rysku a dneska je to kousek nad spodni,najel sem cca 90km , tlaky to ma dobry to mi merily v servisu vykon to ma taky dobrej...

a jeste mi to na vagu pise chybu:lambda sonda,spodni hodnota dorazu co by to mohlo bejt?

Odkaz ke komentáři

To je tak 0,5 litru na 100 km? Já jsem měl v posledním stádiu spotřebu oleje možná ještě větší, ale tlaky byly OK. Po výměně kroužků zatím cca rok v pohodě, olej žere minimálně. Jinak lambda sonda taky často hlásila chybu, asi kvůli tomu oleji kterej proletěl výfukem.

Odkaz ke komentáři

To je tak 0,5 litru na 100 km? Já jsem měl v posledním stádiu spotřebu oleje možná ještě větší, ale tlaky byly OK. Po výměně kroužků zatím cca rok v pohodě, olej žere minimálně. Jinak lambda sonda taky často hlásila chybu, asi kvůli tomu oleji kterej proletěl výfukem.

 

no tak 0,4-0,5 na 100...takze novy krouzky,ale porad nechapu proc to nehuli i za studena,ja myslel ze kdyz se to zahreje tak se ty krouzky trochu roztahnou.. :)

Odkaz ke komentáři

ta sonda muze mit spojitost s tou velkou spotrebou oleje ale pokud jsou krouzky zapeceny karbonem tak se neroztahnou no kdyz pises ze ti tlaky merily a jsou ok tak pak jedine ztvrdle gufera na ventilech pokud je teda nemenily pri te oprave hlavy :)

 

ty gufera jsou taky meneny,tak myslis ze mam zkusit vymenit sondu? :)

Odkaz ke komentáři

Sonda dava impuls ridici jednotce a koriguje bohatost smesi pokud je spatna tak je vetsi spotreba paliva s olejem nema nic spolecneho napred musis zjistit to mizeni oleje protoze nadmernem spalovani oleje delsi dobu muzes znicit tu sondu i katalyzator osobne bych to reklamoval tam kde ti ten motor delali :)

Odkaz ke komentáři

Sonda dava impuls ridici jednotce a koriguje bohatost smesi pokud je spatna tak je vetsi spotreba paliva s olejem nema nic spolecneho napred musis zjistit to mizeni oleje protoze nadmernem spalovani oleje delsi dobu muzes znicit tu sondu i katalyzator osobne bych to reklamoval tam kde ti ten motor delali :)

 

na 98% tu budou ty krouzky ty jediny delany nejsou...... :(

Odkaz ke komentáři

Ty kroužky to budou 100%, protože jsem si s tím užil své (MiR může potvrdit). Taky mi motor žral hodně oleje, nechal jsem si tedy změřit tlaky a prý byly ještě v normě, tak jsem nechal vyměnit jen gufera na ventilech, ale to bohužel vůbec nepomohlo. Tak jsem nechal vyměnit ty pístní kroužky a tady byl kámen úrazu. Krožky byly zapečený karbonem (po vytáhnutí pístu z motoru se kroužky vůbec nerozevřely, ale naopak zůstaly pořád souběžně se stěnou pístu) a na dvou pístech byly i poškozený stírací kroužky. Po výměně kroužků a zajetí motoru můžu říct, že se mi olej nestrácí vůbec. Nyní mám od opravy najeto téměř 40tis km, dávám plnou syntetiku a to co do motoru naleju, tak to taky při výměně oleje i vypustím :palec: .

 

Co se týká těch tlaků, říkali ti jaký tlaky naměřili? Mě ty hodnoty řekli a podle servisu byly ještě v normě, ale podle tabulek Škodovky už byly tlaky nízké a to se taky i potvrdilo.... :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • sice jsi v sekci OIII,ale pokud jsi na FB-spoj se s Daniel Haborák,ten 100% poradí co a jak  
    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
×
×
  • Vytvořit...