Přejít na obsah

Otáčky motoru


Guest Pupis2

Doporučené příspěvky

Zdravím,

 

mám dotaz na otáčky motoru při volnoběhu, kde si mi při stání začne motor točit na 1100 ot/min. V servisu bylo řečeno, že je to normální a tak jsem to i vzal, ale dnes jsem stál po zhruba po 20 km po rozjezdu a otáčky zase stouply nad výše uvedenou hodnotu, ale ani po 15 minutách neklesly a schválně jsem čekal. Samozřejmě byla vypnuta klima, ventilátor bez automatiky na 2 stupni a nic jiného krom telefonu nebylo připojeno.

Pokud je to normální u tohoto auta, díky za upozornění a přijměte omluvu za moji neznalost OIII (naposledy jsem sedlal OI). Pokud Vám to přijde divné, napište a předem za to děkuji.

 

Vozidlo: Škoda Octavia III 1,6 TDI, Elegance + komfortní hlasové vytáčení, Bolero, multifunkční volant, front asistent, parkovací senzory vzadu, climatronic, tempomat.

Odkaz ke komentáři

Dobrá, mám jen pocit, že začne popojíždění po ranveji s následným startem do oblak ?.

Ještě mám dotaz, který sem úplně nepatří, ale zkusím se zeptat, jestli někdo víte, jestli lze dodělat tlačítko ovládání hlasového volání na volant. Mám komfortní bluetooth volání s hlasovým vytáčením a při výběru jsem si nezaškrtl tuto volbu za 1000,- a trochu jsem z toho rozladěn, neboť si myslím, že to k sobě patří a ŠA získala jedno mínus, protože mi to hlava prostě nebere. Musím teď šátrat po Boleru. Ten peníz nebyl problém. Co vy na to?

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Využiju tohohle vlákna jelikož se to týká otáček motoru. Pravděpodobně je to asi normální jev (na který nejsem zvyklý), ale zaznamenali jste, že když vyřadíte během jízdy, tak jsou zvyšené otáčky motoru (tipuju to tak na 900 ot/min.) a až auto zastaví, tak se otáčky vrátí na standartní volnoběh?

V tomto případě to s DPF nemá nic společného, ani nezahřátého auta. ;)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 roky později...

Ahoj. Také se přidávám. Poslední cca 2 měsíce pozoruji zvýšené otáčky za jakékoli situace. Rano jezdím do práce, která je 75km daleko. Auto se zahřeje, vše v pořádku až na otáčky. Ventilátor vypínam cca 5 minut před příjezdem do práce a když prijedu, auto drží 1100ot/min. Pochopim při jízdě ve městě, studenem motoru a regeneraci ale toto mi nedává spát. Byl jsem v servisu Škoda kde mi řekli, ze EGR je v pohodě ale děla to generátor, ze je to standardní(neustále dobíjí baterii). Mate s tím někdo zkušenosti? Mam rok výroby 04/16 s najezdem 35000

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Dal jsem na tvoji radu, vypl automatické přídavné topení a otáčky mi spadli. Nicméně auto stale drží 900 otáček když rano nastartuji u baráku a po 70km jej vypnu v práci. Pokud auto vypnu tlačítkem během této cesty a zase jej hned nastartuji, auto bude mít klasických 750 otáček. Velmi zajímavé a zatím jsem nepřišel proč to auto děla... 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...