HHS_Bořek Odesláno Leden 28, 2015 Sdílet Odesláno Leden 28, 2015 Úpravy Škody Octavie 1,8 TSI od APROctavia 1,8 TSI je i po motorové stránce velice schopné auto. Motor má z výroby značné rezervy, takže chiptuning je téměř "must have". Už jen se základní úpravou řídící jednotky na APR Stage 1 se dá dostat na 251 koní a 404 Nm viz graf. Pro ty, kterým se to zdá málo je zde i pokročilejší úprava APR Stage 2, která je kalibrovaná pro použití sportovního výfuku, se kterým produkuje 256 koní a 412 Nm. Tato úprava sice na první pohled nepřidává tolik k maximálnímu výkonu, její hlavní cíl je ale výkon ve vyšších otáčkách, kde je nárůst velice výrazný a má citelnější výkonovou špičku posazenou do vyšších otáček, která více přispívá ke sportovnosti.V každém chipu je zakomponovaná kalibrační strategie "Torque Management", která upravuje dávkování točivého momentu na přední kola tak, aby motor podával jen takový výkon, který je auto schopné přenést na vozovku. Díky tomu nebudete zbytečně pálit pneumatiky, jako v případě úprav od konkurence. Více o chování chipu napoví video pod grafy.Více o úpravě APR stage 1 a 2 v odkaze: http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/apr-stage-1-251hp-404nm-chiptuning-skoda-octavia-3-audi-a3-1-8-tsi-5413.htmlAPR Stage 1Graf výkonu: APR Stage 2Graf výkonu: Úprava od APR stála také za nejsilnější Škodou Octavia III RS v ČR. Více o tomto autě zjistíte kliknutím na graf:Všechny tyto úpravy prošly důkladným testováním tak, aby se docílilo nejlepšího naladění. Zákazníci mají plnou podporu od APR. V případě, že se díky novým kalibračním postupům objeví nové možnosti ve zlepšení chipu, popřípadě se po zkušenostech z provozu objeví nějaké neduhy, vydá APR novou inovovanou verzi této úpravy, kterou budou moci zákazníci využít samozřejmě zdarma. U APR máte možnost v případě pozdějších dalších úprav, jako je dosazení výfuku, upgradu vaší APR Stage 1 na Stage 2 zdarma. Tím ušetříte peníze za další doladění a vždy tak budete moci využít maximální potenciál přidaných komponent.Úpravy budou do budoucna obsahovat i pokročilé EMCS funkce, možnost přepínání softwaru a napojení na APR Mobile dongle pro diagnostiku automobilu. Prozatím bude nahrána jen jedna mapa bez dalších funkcí a jakmile bude k dispozici novější verze s naprogramovaným EMCS, tak bude mít zákazník možnost upgradu zdarma.Torque Management 10.1.2015 - V1.0Vydána úprava pro 1,8 TSI 180hp- v počáteční fázi je možné, že úprava prozatím nebude určená pro všechny typy řídících jednotek. V případě zájmu nás kontaktujte na: prodej@hothatchshop.czZnačení APR úprav:APR Stage 1 - úprava kalibrovaná pro sériové auto bez větších úpravAPR Stage 2 - úprava kalibrovaná pro auto osazené kompletním výfukovým systémemHardwarové doplňky:APR přichází i s řadou hardwarových produktů, které jsou potřeba v případě dalšího zvyšování výkonu.APR Karbonové sání:Toto odcloněné sání s přímým přívodem chladného vzduchu zpoza přední masky zaručí reálné zvýšení výkonu, snížení prodlevy turbodmychadla a protažení výkonové špičky do vyšších otáček.Více o APR karbonovém sání v odkaze:http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/sportovni-filtry-a-sani/apr-karbonove-sani-2-0-tsi-skoda-octavia-rs-vw-golf-7-r-gti-performance-s3-5333.htmlAPR Turbo Muffler DeleteAPR představilo díl, který odstraňuje tlumič hluku a pulzů, který je namontovaný na turbodmychadle. Ideální díl, pokud chcete své auto více vnímat.Více o APR Turbo Muffler delete v odkaze:http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/apr-turbo-muffler-delete-5406.htmlMožné problémy spojené s úpravou:Prozatím nebyly hlášeny žádné problémy s úpravou, takže můžeme nastínít jen obecné věci, které se týkají asi všech úprav: 1) Ztráta záruky. Jakmile se udělá motorová úprava, kterou v servise poznají, tak je pravděpodobné, že zákazník příjde o záruku. Nicméně APR se snaží udělat jejich úpravu řídící jednotky pro VW servis maximálně neviditelnou. Díky tomu byli naši zákazníci zatím 100% úspěšní a ve 3 případech (z cca 30ti upravených aut) jim byla uznána reklamace a dostali nové turbodmychadlo nejnovější revize.2) U manuální převodovky lze podle stylu jízdy očekávat lehce sníženou životnost spojky.Vše najdete na http://www.H-H-S.cz 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 29, 2015 Sdílet Odesláno Leden 29, 2015 (upraveno) no a co na to spojka s převodovkou, vždyť jsou už v sérii docela na limitu, podobně jako u 1,4 tsi Upraveno Leden 29, 2015 uživatelem jar_da 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HHS_Bořek Odesláno Leden 29, 2015 Autor Sdílet Odesláno Leden 29, 2015 Na limitu? APR testovalo i cca 500 Nm na DSGčku. Produkční verzi pak stáhli na 400Nm :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Marian 1 8 tsi dsg Odesláno Leden 29, 2015 Sdílet Odesláno Leden 29, 2015 500 nm u octavie s dsg7? Na brzde som mal u svojho serioveho auta nameranych 279 nm a vykon 148 kw. Vykon na kole nejakych 105 kw. Hodnoty kt uvadzate co sa tyka vykonu beriem , ale s krut. momentom kt uvadzate je podla mojho nazoru nerealne jazdit. System ASR nestiha ani pri vykone kt. mi namerali . Merania kt . firma uvadza podhodnocuju seriovy motor a to velmi. A dalsia vec: cena 28 000 kč a naladenie cez kabel taktiez prehnana... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HHS_Bořek Odesláno Leden 29, 2015 Autor Sdílet Odesláno Leden 29, 2015 Nechápu, jak sama Škoda mohla tedy vydat Octavii RS, která má ještě o 20koni a 70nm více než vy. Copak se vás ze Škody nezeptali, jestli se s tím dá jezdit? ☺ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Marian 1 8 tsi dsg Odesláno Leden 29, 2015 Sdílet Odesláno Leden 29, 2015 Je vseobecne zname ze koncernovym motorom Tdi a Tsi su na brzdach merane vykony o 10 - 15 % vyssie ako deklaruje vyrobca . U novej RS 2,0tsi bolo vo viacerych pripadoch namerane cez 240 ps a cez 380nm. Preco audi do Rs3 dava motor 2,0 tsi s 300ps a "len" 380 nm? Myslim ze firma mm racing so svojimy nizsimi vykonmi kt ponuka je doveryhodnejsia. U rs tsi - len 290 ps a 440 nm. Zivotnost bude urcite vyssia ako u APR. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 29, 2015 Sdílet Odesláno Leden 29, 2015 Na limitu? APR testovalo i cca 500 Nm na DSGčku. Produkční verzi pak stáhli na 400Nm :) bavim se samo.o.manualu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HHS_Bořek Odesláno Leden 30, 2015 Autor Sdílet Odesláno Leden 30, 2015 Pokud se někdo bojí o spojku, tak není problém nahrát slabší variantu na 95 oktanový benzín, která má 242 koní a 382 Nm 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sagi27 Odesláno Únor 18, 2015 Sdílet Odesláno Únor 18, 2015 Caute vsetci mate niekto v aute RaceChip alebo chip od mmracing? Alebo rozmysla niekto o tom? Napr. Marian tu pisal ze na brzde mu namerali 148kw a tusim 278nm. Ma to potom zmysel? Ved navysenie bude pribl. 8kw a pribl. tak isto nm.(podla tabulky na www.racechip) Alebo je to inac? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Marian 1 8 tsi dsg Odesláno Únor 19, 2015 Sdílet Odesláno Únor 19, 2015 Mam znameho co ma racechip v dvoch renaultoch ( Master, Koleos )a v Nissane pathfinder a chvali si to velmi . Vozil som sa s nim a ked odpojil chip bolo citit ubytok vykonu a krut. momentu. Viem ze je to pripojene medzi riad. jednotku a palivovu rampu. Videl som to aj rozobrane , lebo sa na tom racechipe daju upravovat hodnoty pomocou dvoch potenciometrov. Urcite to nieje pekna krabicka s jednym rezistorom ako ho opisuju na roznych forach. Trebalo by zmerat vykon na brzde a napojit auto na pocitac ktore hodnoty to upravuje. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sagi27 Odesláno Únor 19, 2015 Sdílet Odesláno Únor 19, 2015 Volal som aj do profituning tak to skusim tam. Je to v KE a co som cital tak maju dobre recenzie. Len som zvedavy ako sa s tym potom bude jazdit ked sa zvysi krutak. Ved to hrabe este aj na 3 4ke. Kolko je podla teba optimum pre dsg7 myslim krutiaci moment. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Marian 1 8 tsi dsg Odesláno Únor 19, 2015 Sdílet Odesláno Únor 19, 2015 Daj zmerat vykon na brzde pred upravou . Prevodovka vydrzi tak do 380 nm nakolko su tam suche spojky. Ma sice rozne ochrany ale nato by som sa nespoliehal. . Viac ako 20-25% by som nedvihal. Ja mam aktivovany xds a s pretacanim kolies je to lepsie. Ked jazdim fakt sportovo - a to si pri mne sedel tak vypinam asr lebo systemy co brania pretacaniu este viac namahaju vypnutu spojku . sice palim gumy ale setrim spojku. Co tvoj motor? Kolko mas uz najazdene? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Únor 19, 2015 Sdílet Odesláno Únor 19, 2015 http://profituning.sk/ jako tyhle? ty sou super. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Marian 1 8 tsi dsg Odesláno Únor 19, 2015 Sdílet Odesláno Únor 19, 2015 Ale 1,8 132 kw asi este nerobili... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Únor 19, 2015 Sdílet Odesláno Únor 19, 2015 a čemu to vadí? dávno už ladili O3 RS 2.0 TSI, tak tohle nebude problém, když je to stejná rodina motoru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vaha Odesláno Únor 19, 2015 Sdílet Odesláno Únor 19, 2015 Hlavně by se slušelo říct že pokud je auto v záruce a bude problém máte problém taky...a že ty nový krumply moc nevydrží... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Marian 1 8 tsi dsg Odesláno Únor 19, 2015 Sdílet Odesláno Únor 19, 2015 Mas pravdu , motor je koncepcne ten isty.Ma aj ten isty priemer valcov. Ine su len ojnice, vstrekovace ... Nekupoval som auto na cely zivot...150 tis. km myslim vydrzi a potom sa uvidi. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Danyboy76 Odesláno Březen 15, 2015 Sdílet Odesláno Březen 15, 2015 Ahojte chalani. Mate uz niekto nacipovane nove 1.8 TSI so 7*DSGckom? Ako sa sprava? Je to citit? Zvlada DSG navysenie krutiaceho momentu? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HHS_Bořek Odesláno Březen 15, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 15, 2015 1,8 TSI s DSG jsem zde již měl. Žádný problém nebyl, DSG řadilo pak i líp. Nemuselo tolik podřazovat, kolikrát nechalo stejnej kvalt, protože bylo dost výkonu. Ten chip udělá opravdu hodně, auto pak jede daleko lépe jak seriové RSo. O záruku nikdo z našich zákazníků nepřišel. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Březen 16, 2015 Sdílet Odesláno Březen 16, 2015 a on někdo z těchto zákazníků řešil na záruku nějakou závadu motoru nebo převodovky? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HHS_Bořek Odesláno Březen 16, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 16, 2015 U 2,0 TSI jsem měl dva případy zákazníků, kterým odešlo turbo (vadná serie, odchází i na seriových autech). Jednomu dokonce odešlo dvakrát během týdne (nedali mu novější revizi turba). Na oba se přijel podívat i někdo z Bolky a nic. Stejné info mam potvrzené i od více zdrojů od dealerů APR z celého světa. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Marian 1 8 tsi dsg Odesláno Červenec 2, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 2, 2015 Caute vsetci! Takze mam to od pondelka chipnute na cca 250 koni a 340 nm. Pisem az teraz lebo do dnesneho dna som to testoval.Rozdiel je obrovsky. Motor taha ako besny... Prevodovka sa postupne prisposobila a radi menej casto , tak ako pisal kolega s apr. Je lepsia odozva na plynovy pedal a taktiez rychlejsie radi aj v manualnom rezime pakou a taktiez padlami.Spotrebu som neriesil. Zatial je cca okolo 8 l. Zrychlenie je teraz okolo cca 6 sek. Interval vymeny oleja kratim na 10 tis. km.a dam tam este k&n filer 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Červenec 2, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 2, 2015 hlavně ne prosím tě k@n filter :D si kup pořádný sání a ne tenhle nesmysl :D to tam radši nech osvědčenej original a měn po 30000km 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Marian 1 8 tsi dsg Odesláno Červenec 2, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 2, 2015 Doteraz som menil vzduchovy filter po 15 000 km spolu s olejom a olejovym filtrom. KN filtre mam aj v motorke a spokojnost. Cistim kazdu sezonu. Mam sportovy power cruiser vzr 1800 , no v originalnych airboxoch. Aj tu som chcel dat do origo boxu. Este porozmyslam. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
xIndian Odesláno Červenec 17, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 17, 2015 Nějaké nové poznatky ohledně chipu pro tento motor? Má někdo, od koho, jak dlouho? Co převodovka? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Marian 1 8 tsi dsg Odesláno Červenec 17, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 17, 2015 Zatial 500 km, lebo mi auto stalo ,ale uz budem jazdit ako vzdy . Prevodovka sa prisposobila bez problemou. Chipoval som na 95 okt. Benzinaj skusal. Asi po 200 km som natankoval 100 okt. Benzin a pri otackach 3000-4000 trosku pomalsie toci a le po 4000 do maxima taha nenormalne. Od volnobehu do 3000ot. takisto neskutocny tah. Vyjazdim 100- vku a dam 95 a uvidi sa. Inak odporucam. Taha lepsie ako seriova RS-a 0 Citovat Odkaz ke komentáři
xIndian Odesláno Červenec 18, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 18, 2015 Hmm, to zní dobře. Jen mi není úplně jasný výraz "taha nenormalne" Spíše jsi měl na mysli, že tahá normálně? Jinak díky moc za postřeh, vypadá to dobře. Teď ještě aby se podělil o zkušenosti někdo s manuální převodovkou. Pořád se trochu obávám, aby to převodovka vydržela, viz. předchozí zkazky o dimenzovanosti na 250 nm... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Marian 1 8 tsi dsg Odesláno Červenec 19, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2015 Takze taha normalne. Oproti serii je to obrovska zmena k lepsiemu. Z miesta sa rozbieha na 2- ke krasne plynule. Nepocitujem ziadny preklz spojok. Pruzne zrychlenie ozaj lepsie ako rs-a. Myslym ze vykon este nieje na hrane a ani krut. Moment. Prevodovka dsg ma rozne ochrany a zivotnost spojok je okolo 150 tis.km+- takze asi nieje co riesit. Odporucam vsetkym majitelom 1,8 tsi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Marian 1 8 tsi dsg Odesláno Srpen 4, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 4, 2015 Takza nova uprava. Vykon sice nizsi ale krivky hovoria za vsetko. Odporucam vsetkym. Tato firma to robila. Su to naozaj tazky profici a frajery . Prevodovka nema ziadny problem. Radi krasne. Pred upravou bol robeny flash rj motora na 002 v skodovke na vlastnu ziadost. Dalsie dojmy zverejnim po cca 1000 km. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
reeller_sk Odesláno Září 20, 2015 Sdílet Odesláno Září 20, 2015 Nechcem, aby sme sa opakovali, ale bolo by dobre zhrnut, teda ci sa da chipovat manual alebo len DSG-cko, ci sa pouziva v Audi s 320Nm teda rovnaka manualna prevodovka alebo nie a pod. Stale som sa nedokazal docitat, ci sa da teda bezpecne chipnut manual. Diky :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.