Přejít na obsah

Octavia TDi ,,Automatka"


Doporučené příspěvky

  • o měsíc později...

Malý update. Octavka si dnes prosla vymenou oleje po 10tis nebot ji dost trapim po meste :\ Konecne sem po zalehnuti auta zjistil co mi to cinka na nerovnostech, ukazalo se ze prostredni uchyt vyfuku oodlehl korozi a oddelil se od vyfuku takze mi to snad nekdo privari. Dalsim planem je vymena desticek prednich brzd ktere uz dosluhuji a preventivni vymena zhavicich svicek pred zimou. A taky sem si konecne seridil rucni brzdu takze uz nezatahuji az ke stropu :D

 

Octavka taky dostala par blbin :D chromove kolicky do dveri, mensi ulozny prostor k rucni brzde a konecne nove autoradio :)

 

A posledni foto dokazuje ze ikdyz sem mladej kluk tak si proste kupatko koupit nemuzu :D

 

post-24553-14438795473183_thumb.jpgpost-24553-14438795565138_thumb.jpgpost-24553-1443879602771_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Lak vypadá na fotkách pěkně ale skutečnost je smutná, škrábance skoro všude takže příští rok půjde na pořádný přeleštění aby vypadal lak i ve skutečnosti pěkně :)

Jinak Octávka dostala nové žhavičky, přední destičky a bohužel i kotouče takže se nakonec trochu prodražila potvora, ale nedá se svítit, brzdit se musí. Teď nás trochu trápí studené starty kdy na můj vkus točí déle než by měla, zatím viním čidlo teploty tak uvidíme. Problémem je také absence předžhavení jelikož kvůli vadným mikrospínačům nepozná otevření dveří řidiče :(
Dneska nepřibudou fotky Octávky, ale něco málo z práce. Denně mám poctu řídit dvě už celkem slušné rekordmanky z řad dvojkových octávek, jednou je 1.9TDI 77kW s více jak 320tis km a druhou je 1.6TDI 77kW s více jak 260tis km. auta šlapou jako hodinky a i přes poměrně drsné zacházení se jim vyhýbají větší závady.

post-24553-0-93815800-1446481447_thumb.jpg

post-24553-0-27382600-1446481464_thumb.jpg

post-24553-0-18794500-1446481474_thumb.jpg

post-24553-0-09424200-1446481574_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...

Teď jsem si úplně vybavil, jak si brácha pořídil před 8 lety OI s automatem a ihned to přestavěl na manuál :) Já měl tenhle typ automatu ve Fabii I a byl jsem s tím spokojenej, při přeřazování to sice cukalo, ale dá se na to zvyknout :)

 

Máš krásny čísla na počítadle ujetých km, tak ještě min. jednou tolik ;)

Odkaz ke komentáři

Doufám že ještě nákej ten stotisíc auto dá a bude sloužit dál tak jako do teď :) momentálně Okťa dostala nový rozvody, řemeny, kapaliny a letní gumy tak musí makat holka, aby si to taky zasloužila :D automat je parádní věc a v některých situacích je tenhle starej myslím i mnohem lepší než DSG, který jsem měl možnost si dluhodobě vyzkoušet.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Zdravím,

 

po delší době se opět musím pochlubit, Octávka minulý měsíc bez problémů zvládla cestu ČR-Amsterdam-ČR B) Podívala se tak na severní moře a parádní holandské dálnice a okresky, ty německé směrem na Holandsko tak parádní nejsou. Ve dvou lidech a kufru naloženým až po přední sedačky si Octa vzala krásných 5,5l/100 při svižném dálničním tempu.

 

Momentálně se číslovka na tachometru zastavila na krásných 306tis km a stále bez vážné poruchy kvůli, které by mě auto nechalo ve štychu. :palec:

post-24553-0-12238200-1469866312_thumb.jpg

post-24553-0-11143900-1469866391_thumb.jpg

post-24553-0-29808200-1469866541_thumb.jpg

post-24553-0-27703200-1469866702_thumb.jpg

post-24553-0-01812600-1469866876_thumb.jpg

post-24553-0-77676400-1469866960_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tak Oktávka má za sebou další parádní výlet, tentokrát jsem jí vytáhnul směr Balaton. Za 7 dní projeto okolí Balatonu, návštěva Budapešti a následně ještě Vídně. Celkově 1600km při konečné spotřebě 5,4/100. Cesta zvládnuta bez problému.

 

Teď čeká Oktávku výměna čepů řízení, naštěstí se začali projevovat až po příjezdu.

post-24553-0-44229900-1474391258_thumb.jpg

post-24553-0-12700700-1474391272_thumb.jpg

post-24553-0-29511800-1474391312_thumb.jpg

post-24553-0-38593400-1474391338_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tak Okta má po výměně čepů, uloženi ramen, termostatu a brzdového válečku :) Na kráse jí přidala nová anténka z dvojkový okty. Na budíkách už svítí krásných 313tis a jezdíme dál :)

 

Bohužel se mi smůla nevyhýbá posledni dobou. Nejdříve se mi povedlo v zatáčce vzít obrubník a zničit tak skoro novou letni gumu plus pořádně zošklivit disk. Následně mi při opřezouvani koul sklouzl hever a auto skončilo na prahu, to naštěstí zachránil novej hever a auto je bez následků. No a do třetice všeho dobrého mi při pracovni cestě z Bohumína do Plzně vypověděla službu spojka :D už jen čekám co příjde dále post-24553-14788117822205_thumb.jpgpost-24553-14788117921501_thumb.jpgpost-24553-14788117988419_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Ten hever mi nasral pěkně, nakonec sem si ještě všimnul že je na Tourana podle označení. No letěl rychle a už zvedat jedině hydraulikou. Starý znaky na kolech bych rád vyměnil jen sem se k tomu ještě nedokopal :D takhle sem ty kola koupil a je to hliníková samolepka nalepená na origo Rial znacích. Nový znaky jsem koupil kdysi od někoho přes bazoš za pár šupů, jsou větší než origo ale vypadaj parádně. A jináč díky za chválu ! :)

Odkaz ke komentáři

Tak o víkendu se konečně našel čas na auto. Přibylo PDC, na to že se nededná o origo ale levnou variantu od sencoru funguje celkem pěkně a na tmavé barvě nejsou ani ty vystouplé senzory nijak zvlášť vidět :) , proběhlo namazaní větraku (opět) a nakonec jsem vyměnil prasklý přední blinkr :) A když se vše podaří tak příští týden snad uchodíme konečně tempomat po roce snažení :Dpost-24553-14796573940889_thumb.jpgpost-24553-14796574006199_thumb.jpgpost-24553-14796574100969_thumb.jpgpost-24553-14796574149316_thumb.jpg

Odesláno z mého EVA-L19 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Mám taktéž O1 TDi 66kw s automatem. Je v ní chip na 85kw a převodovku mám 5° FGR ( Už jsem to tak kdysi koupil ). Jezdí to dobřem spotřeba při běžném ježdění kolem 6-6,5l/100km. Dálkové se dají kolem 5l, což mě velmi překvapilo. R.v. mám 2003.

 

Docela mě překvapil ten tvůj průplach za 10,5t Kč, když olej stojí 1500Kč, filtr pár korun a těsnění taktéž.

 

Hlavně ať autíčko slouží. Automat je super věc a hlavně jsou na něm super jízdy po městě, na kruháčích, semaforech...apod, protože to nemůže zdechnout :palec:

Odkaz ke komentáři

Tak to koukám, to asi není úplně sériová záležitost že? Tušïm že do O1 se z výroby dávala jen AG4 co mám já. Múžeš sem hodit fotku voliče? Jestli je jiný, sem celkem zvědav, víš o tom něco víc?

 

Proplach byl drahej, protože při něm tenkrát proteklo jen tak převodovkou asi 10l, holt to není jen běžná výměna :) Jinak souhlas, automat je nej :D

 

Odesláno z mého Lenovo B6000-H pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Nevím jak to přesně je a víc asi nezjistím, protože auto už mám nějakou dobu a co vím, převodovka u něj byla kdysi měněná. Kupoval jsem to před rokem a půl, takže historii už nezjistím a papíry k tomu nemám. Mám to jako dělníka a občas na delší trasy.

 

Volič je stejný: P,R,N,D,3,2,1 ( ale funkce 3,2,1 mi jedou jako 4,3,2 ) a kupodivu vše funguje normálně a auto řadí dobře. Když jsme měnili olej, filtr a obě těsnění, tak mě nenapadlo se v tom víc šťourat.

 

Mám na převodovce jen vypouštěcí a nalévací šroub, i když nalévací je jen na "měrku"? Jak kontroluješ stav hladiny oleje v převodovce? Protože já na ni nemám kontrolní šroub a v nalévacím otvoru je kryrka a na ni není žádná měrka, jako třeba u měrky oleje v motoru.

Odkaz ke komentáři

Když jsem auto kupoval tak sem taky pátral po způsobu jak zkontrolovat hladinu oleje a mám tušení že tu také žádná měrka není, a že se na to musí nák přes jeden z těch otvorů hodit odborné oko, takže popravdě nekontroluju. Po 50 tis km plánuju další proplach a kontrola je tuším uváděna po 30, tak to holt musí vydržet do té doby.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Jako přijít a vidět tohle pripadne na autě, asi by me to taky poslalo do kolen 🥲
    • Tvl, já jsem teď poslední dva nasranej permanentně, ale tohle najít na autě by mě asi rozbrečelo.
    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
×
×
  • Vytvořit...