Přejít na obsah

Poruchy a problémy


Doporučené příspěvky

  • o 2 roky později...
Guest rudinko

tak ja som si kupil auto s tymto motorom, r.v 2009, naj. 130 tis. km, fakt ako nova, podvozok, interier, po mesiaci ako som kupil odislo turbo... nove 880eur + robota, nechcel som davat nejaky repas do noveho auta, po dalsom mesiaci egr ventil tiez nie lacne... tak ako dakujem pekne fakt sa mi vyplatilo kupovat skodovku, pred tym som mal bavorak 320d e90 a mozem sa vyjadrit neporovnatelne...!!!

Odkaz ke komentáři

To bud rád, že ti nic na té E 90, z těchto věcí neodešlo, to bys byl cenově trochu jinde ;) , známej má E91 a přesně co ted tvrdíš ty, tvrdí o BMW naftach, prodal to a koupil si 335i E91 a je spokojenej jak želva, čili z toho plyne že novou naftu nikoliv, zvláště ojetou, navíc pokud máš 1,6CR a má už 130tis byla to nějaká firemní lítačka a s tou se nikdo nemazlil, takže nechápu, co řešíš, kdyby sis koupil s 30tis km, tak bys to asi neřešil. Doby kdy komponenty vydržely na autě 200tis a více jsou dávno minulé. B)

Odkaz ke komentáři

no asi tak za 3roky 120tkm s tim se asi nikdo nemazlil navic ten posranej downsizing, samozrejme je to 5ti kvalt takze pokud to jezdilo dalnice tak rohodne ne v otackach pod 3000.

 

Nechapu cemu se divis.

 

Jinak novou naftu klidne ale fakt novou nejetou a rozhodne ne s objemem pod 1986cm3 :lool: idelane ale 6ti val

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Zdravím, máte už někdo zkušenost s tímto motorem?

prý tam ve 100-120 tis. odcházejí ty CR vstřiky?

co ten filtr tuhých částic? před pár dny jsem se vrátil z Chorvatska a cetou tam jsme stáli cca 5,5 hodiny v koloně před Zadarem. Vedle mě poskakovala v koloně paní v novém Superbu a byla docela zoufalá, kdy se jí ozve signalizace filtru tuhých částic a konečná dál se nejede. Bylo vidět, že s tím má už zkušenosti - nepotkalo ji to poprvé.

Máte s tím někdo zkušenosti, jak se to chová ve velmi pomalu jedoucích (stojících) kolonách ?

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...

Zdravim vas

 

Dnes pri ceste do obchodu mi zacalo blikat zhavenie a rozsvietila sa kontrolka vyfukovych plynov ( nie filter pevnych castic ) motor samozrejme spadol do nudzoveho rezimu... Jedna sa o Octaviu 2 FL 2011 a 74 000 najazdene.... som zvedavy co to bude vecer idem ku znamemu ma diagnostiku..

 

No takze po niekolkych startoch to prestalo robit... a na diagnostike vypisalo vysoky tlak vstrekovaca na druhom valci... alebo nieco v tom zmysle... tak som zvedavy ci sa to bude opakovat

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...
  • o 6 měsíců později...

Zdarec...mam takový problém...mám Octu II 1.6 tdi ... když si sednu za volant já tak v pohodě nastartuju...když si za to ale sedne sestra mojí přítelkyně tak nemůže nastartovat...nejde to ani když sedím na spolujezdci a otočím klíčkem..přesednu za volant a bez problému nastartuju...

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Ahoj clubáci, Včera jsem si pořídil mazlika 1.6 tdi v kombinaci se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG.(RV 2010) Bohužel si při rozjezdech připadám jako v autoškole. Auto sebou neuvěřitelně cuká až mám strach, že chcípne motor. Před tím jsem měl 2.0 tdi DSG (RV2007 - loni odcizena :-() a nic podobného jsem tam nezažíval. Máte někdo podobnou zkušenost?? Předem díky za vaše poznatky.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 9 měsíců později...

Pořídili jsme si domů taky tuhle motorizaci,ale po ujetí asi 1000 km někdy nenastartuje.Servis indikoval špatný ventil na čerpadle, oprava za 50800.Mám ale podezření,že závada je někde jinde.Chytrá kniha mluví o druhém (elektrickém)čerpadle pod vozidlem.Nemáte někdo zkušenost?Na hory jsem musel vytáhnout pajero protože jsme nenastartovali octu,ale přijeli jsme,z hecu jsem zastartoval a ejhle jede, tak bych řekl,že se jí jen nechtělo na hory.Díky za každý tip nebo zkušenost.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o měsíc později...

To bulík:

Zdravím, ohledně toho startování, měl jsem stejný problém asi po 1500 ujetých km, který mě potkal 12 dní po koupi mé ojetiny. Měla 87000km poctivých a byla 3,5 roku stará. Jen u mě párkrát nechtěla nastartovat, ale vždy nakonec chytla. Pak jednou klesla přes noc teplota a nenastartoval jsem vůbec. Diagnostika nic nehlásila, žádná kontrolka, prostě nic... Nakonec se ukázalo, že je špatné vysokotlaké čerpadlo. Při studeném startu nemělo tlak. Výměna čerpadla vše vyřešila (naštěstí Octa byla předtim v leasingovce, takže vše zaplatili oni). Ale těžko říct, jestli je u tebe stejný problém...

Odkaz ke komentáři

To bulík:

Zdravím, ohledně toho startování, měl jsem stejný problém asi po 1500 ujetých km, který mě potkal 12 dní po koupi mé ojetiny. Měla 87000km poctivých a byla 3,5 roku stará. Jen u mě párkrát nechtěla nastartovat, ale vždy nakonec chytla. Pak jednou klesla přes noc teplota a nenastartoval jsem vůbec. Diagnostika nic nehlásila, žádná kontrolka, prostě nic... Nakonec se ukázalo, že je špatné vysokotlaké čerpadlo. Při studeném startu nemělo tlak. Výměna čerpadla vše vyřešila (naštěstí Octa byla předtim v leasingovce, takže vše zaplatili oni). Ale těžko říct, jestli je u tebe stejný problém...

Čus bus,po dlouhém pátrání volání a konzultacích Ti dávám za pravdu ventil ano,ale v čerpadle.Mr2010 měl ještě německý continental a v něm se uvnitř neotevře ventil(prý i díky biosložkám) a tím nenatlakuje lištu.Už mám i o.č.nového modelu, který se prý nelepí.Dá se sehnat za 18000,- ne za 33000,-jako škoda servis.Závada vznikne jen při delší odstávce min týden, alespoň u nás.Zatím jezdím a mám k dispozici kladivo a kulatinu.Pokud jsem nenatočil jedna dobře mířená pomohla(bohužel kromě výměny nebo kladiva jiná cesta není)nevýhoda je nutnost asistence druhé osoby.I minimální otřes na správném místě totiž ventil rozlepí.Nicméně střádám, teď plánuju olejovku a filtry a další kolo bude čerpadlo, rozvody když už to budu kuchat a posléze čip.Původně jsem totiž chtěl 2,0 PD 103kw do 2008 kvůli absenci DPF,mnohem vyššímu výkonu a krouťáku.Ale nechal jsem se ukecat.Prý je hezčí fl.a je mladší atd.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

Mám ji služební, r.v. 2011, teď najeto cca 90k. Co se týče motoru, tak v cca 70k odešla vodní pumpa. Bylo to na záruku. Dál mi cca ve 40k odešel zadní stěrač, respektive motorek. Na to se ale záruka nevztahovala.. Jinak musim zaklepat, všechno šlape jak má. Příští měsíc ji odkupuji, tak snad se mi nezačne sypat pod rukama. Jezdil jsme jí ale jen já, tak vím, jak jsem se k ní choval, tak snad to bude OK.

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...

Tak v cca 95.000 mi začala unikat nafta z motoru. Na vině byly přepady u vstřiků. Výměna i se spodním deklem pod motorem (byl ožranej od kun a promáčenej naftou) vyšla v origo servisu na 5.700,- Kč.... JO a odešel již druhej zadní stěrač. ten však měnily v záruce za ten první co odešel :unsure:

 

No spolehlivost vypadá kapku jinak. Ale zase to pořád není nějaká katastrofa.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Zdravím ,

sice nevím kam to zařadit ,ale jak natankuju do plna nádrž ,tak mě začne posléze téct nafta po nádrži dolů pod autem ,netušíte jak to odstranit ,je možné ,že jsem přetankoval nádrž ,nebo jen ucpán přepad v nádrži? Když natankuju méně ,nedělá to.

Nesetkal se s tím už někdo ?

 

Děkuji všem za rady

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

OCT2 kombi, r.v. podzim 2011, momentálně najeto 207tis km

1) slzí vodní pumpa ( jako všem), rozvody zatím nedělané, jen běžný servis a výměna filtrů. Pumpa slzí od cca +- nuly, pokud je venku více jak 5 stupnu, je těsná jak nová.

2) od 190tis km přestalo fungovat kolečko regulace teploty u řidiče, v letním období se průběžně nedá zavřít el.otevírané okno buď u řidiče, nebo u spolujezdce, pokaždé sjede do 1/3 a "narazí" na neexistující překážku, takto 3x a následně postupně zavřít ( naučit počáteční a koncovou polohu). Sranda je, že se to stává do cca 20km/h, při vyšší rychlosti to funguje bez problémů. Autorizovaný i neautorizovaný servis si neví rady, měnit kabely se mi nechce.

3) vyhřívání sedaček s nástupem 180tis km ztrácí na intenzitě, dříve ohřáto do 2minut, nyní se dostávám pomalu přes 5.minut ( zkoušeno přes 2 zimy), hold staré nejsou nové.

4) motor přede typicky jako všechny 1,6tdi, škoda jen, že je uchycen na 2.šroubech, když se vám jeden střihne, ten druhý to nevydrží, motor vyskočí ze silenbloku a končíte. Mě se podařilo do 10-ti metrů zastavit a s prvními příznaky vyřadit, takže nevratná poškození žádná, jen se musely oba šrouby měnit a tanečky okolo nic moc, najeto cca 205tis. km. a smysluplnou odpověď v servisu na možnou příčinu sem nedostal, prý to viděli poprvé v životě. Motor při ohledání byl nakloněn dopředu na straně spolujezdce.

5) kuny, myši a jiná havěť - neskutečně jim chutná můj kabel k olejovému čidlu

 

Další problémy zatím neobjeveny.

 

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zdravím ,nevim kde zalozit nove tema moc se v tom nevyznam ,proto se zkusim zeptat tady mam 1.6 cr tdi oktavia 2 najeto 120000tis nikdy jsem nemel a autem problem az ted kdyz nastartuju auto chytne a hned zhasne po 20 nastartovani to naskoci pak to treba tyden jezdi normalne a zas pri startu stejny problem ,byl jsem ve skodovce na diagnostice a zadna zavada auto bez chyb ,imobilizer by se pry zobrazil na palubce ,naftu beru jenom u benziny a pravidelne davam aditiva, baterie taky ok ,auto jede normalne ,otacky taky v pohode zadne kolisani

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...