Jump to content

Poruchy a problémy


Recommended Posts

Tak je to Egr ,zase to nechtelo capnout tak jsem si tady precetl tema egr ventil kde nekdo psal ze to clovek pozna tak ze odpoji trubku sani do egr ventilu a prubnout start a hned to caplo kdyz jsem trubku dal zpet tak to opet neslo nastartovat ,takze me cekaj druhe vanoce :) jinak diky za rady !!

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Zdravím chlapi, poslední dva týdny mám problém se zátahem mojí Octy. Má natočeno 175K a vše je původní. Auto má normální spotřebu, normálně startuje, drží otáčky, ale jede jak kdyby za sebou táhlo vozík s cementem. Turbo mi přijde že zabírá o něco výš než zabíralo. Po přeřazení např ze 2 na 3 je to spíš jak kdybych tam omylem dal čtyřku. Chvilku nic a pak se to tak nějak zbráborá a zase to jede. Čím to může být? Zkoušel jsem vyčíst chyby přes BT adaptér do diagnostiky a ten nic nenašel..

Link to comment
  • 2 months later...

Mám octu 2010, momentálně cca 202tis km a před 14dny se mi začalo stávat, že nejde nastartovat.

Startér normálně točí, ale motor nechytne. když se to stalo poprvé tak po cca 3 hodinách přijel kamarád s diagnostikou a auto chytlo na první natočení. V paměti žádné chyby nenašel.

Pár dní se problém neobjevil, ale potom se opakoval. To jsem, jen vyndal a znovu zandal klíč do zapalování a chytlo to hned.

Poté zas několik dní bez problému a dnes ráno znovu. Když to točí tak mám pocit jak když se celé auto třese.

Nějaký tip co zkouknout, nebo na co připravit?

Link to comment
  • 3 weeks later...

Zdravím,mám takový problém motor 1.6TDI 77kW CR asi špatne vstřikovací čerpadla.Auto špatne po ranu startovalo.Vyměnil jsem filtr a auto vuben nechce nastartovat.

Diagnostika hlasi porucu 10119 - High Pressure Fuel Rail

P00C6 00 [096] - Minimum Pressure Not Reached
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Mileage: 92731 km
Date: 2064.14.19
Time: 15:35:09

Link to comment
  • 1 month later...

Ahoj , mám problém u své Octy 1,6 77kw 11/2011 112 tis najeto s ranním startem , nebo vždy když auto déle stojí . Točí to cca 3-4 s pak chytne otáčky ok , drží volnoběh . Další starty bez potíží na brnk spotřeba taky v pořádku cca 5,1L

žhavice jsou vyměněné , jen baterka původní , pal. filtr vyměněn .

 

 

 

Link to comment

Děkuji to by mohlo být ono ,padá mi nejspíš nafta . Třeba by stačilo vyměnit přepadové hadičky u vstřiků

Když vezmu dnešek tak ráno trochu delší start ty 3s , pak jsem popojela asi 30 km tam auto stálo asi 3 hodky a nastartovalo pak okamžitě .

Vždy aby byl start delší musí stát tak 8 hodin , jinak startuje okamžitě .

 

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Zdravím, potřeboval bych poradit s 2 věcmi než zajedu na servis to řešit. Teď v zimě se mi stává že když nastartuji a jedu do práce tak než se motor zahřeje na cca čtvrtku ukazatele dělá to že když vyřadím a dojiždím ke křižovatce tak otáčky poskakují nad 1000 nebo naopak pod 1000 ale když zastavím srovnají se jak mají. A při zahřátí to přestane kolísat a už drží na 1000 a když zastavím spadnou jak mají. Vždy to dělá jen při studeném motoru a začlo to teď v chladnějším období v letě nikdy nic a nejsem si jist zda je to správně. A druhá věc se mi stala nedávno a to ta že při zahřátém motoru jsem najížděl do podzemních garáží pomalu v koloně zničeho nic začali kolísat lehce otáčky až málem auto zdechlo a při nastartovaní nechtělo vůbec táhnout Až při lehčím prošlápnutí plynu ve volnoběhu se to jakoby napravilo. Zkoušel jsem stát v místě nastartovat prošlápnout plyn a moc se tomu ani nechtělo do otáček a pak při druhém prošlápnutí už se to jakoby chytilo už to teď párkrát udělalo a nevím zda něco odchází nebo je to naftou. Párkrát se to stalo i když jsem vyjel od domu zastavil u výjezdu a zdechlo to a při nastartovaní se tomu zprvu nechtělo pak ok. Nevím si rady. Začlo to teď před týdnem. Díky za každou odpověď

Link to comment

Nemusíš ho nutně měnit, tohle je evidentně zasekávající se rohatka- sundat elektromotor, nastříkat čistidlo, rozhýbat, stříknout mazivo a budeš mít minimálně na rok zase pokoj, když to neuděláš, tak elektromotor schoří, nicméně do 160 se ti určitě ucpe chladič zpětného vedení, takže výměny se nevyhneš ale 50K km navíc za 30 minut práce a trochu chemie stojí řekl bych.

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Zdravím a prosím o radu 🙂

Při zapnuté klimatizaci kolísají a zvyšují se otáčky, je to u tohoto motoru normální jev? 

Moc děkuji za odpověď, pokud toto téma už existuje, nenašel jsem ho, proto prosím o odkaz. 

Octavia 1.6 tdi CR 2010 189k najeto.

Link to comment
  • 1 month later...
před 4 hodinami, Juridzy napsal:

Tohle je úplně normální věc. Na volnoběžný otáčky ten motor nemá nic moc výkon a ani krouťák a klimakompresor je příslušenství který si vezme hodně výkonu.....

 

Moc děkuju za odpověď, udělal jste mi radost, že je to v pořádku. :)))

Link to comment
  • 1 month later...

Ahoj, 

po dlouhých problémech s octou 1.6 tdi 77 kw 2011- auto začalo padat do nouzáku, vyměněny všechny vstřiky, repas pumpy, myslím, že i řemen na rozvodech, nový egr. Stále padalo do nouzáku - vyměněno víčko u palivového filtru. Auto sice už nepadá do nouzáku, ale cuká, je hodně cítit, když se sundá noha z plynu, nejvíc na dvojce a trojce. Nějaké rady? 

Díky moc 

Link to comment
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...