Přejít na obsah

AKTIVNÍ INTERCOOLER


Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

tak ako ak by sa to pouzivalo len ked auto stoji, mohlo by to pomoct. Ale myslim si,ze akonahle sa auto rozbehne, lopatky ventilatoru budu len brzdit prudiaci vzduch a nebude to take efektivne ako je to cisto pri pasivnom mode. Ako spominal kocka, ak su este vyrezane otvory na podbehu,tak moj nazor, ze lepsi je len cisto pasiv s otvormi,ako toto,kde to za jazdy bude mozno skodit, cim vyssia rychlost auta, tym viac sa to prejavi.

Ale jasne,ze to by chcelo pockat na leto. Aspon 30 stupnov vonku a potom testovat bez a s ventilatorom tu istu trasu a nalozit mu aj nejaky kopec poriadny.

Odkaz ke komentáři

...to máte jedno...tendle malej chladič,co se dává v sérii to stejne neuchladí,kdo někdy sledoval teplotu nasávanýho v zátěži tak ví... 90°C není problém udělat...na sériovou dávku to neva ale kdo by chtěl zvyšovat výkon,měl by se mít na pozoru..

..prořezat podběh není hloupost ale musí se to udělat jako lamely,tomu malinkýmu IC to dost pomůže,když bude mít luft tah a odcházet a ne vířit se zavřeným podběhem..

Odkaz ke komentáři

Sice intercooler nemám, ale myslím si, že by to mohlo pomoct. Jinak lopatky toho ventilátoru vadit nebudou vůbec, protože za jízdy i když bude ventilátor vypnutej, tak se bude vlivem náporu vzduchu točit a tím pádem bude napomáhat v proudění vzduchu (toto jsem vypozoroval na motorce, že se od určité rychlostí začne ventilátor vlivem vzduchu točit). Pokud bude ještě prořezanej podběh, tak by to mohlo být OK :)

 

Nejlepší by ale bylo dodat teploty za horka s vypnutým a zapnutým ventilátorem a budete mít jasno ;)

Odkaz ke komentáři

A k čemu chladit když stojíš.

 

Kvoli dvom veciam - ked stojis, vtedy sa splha teplota nasavaneho vzduchu v lete aj na 70 stupnov pri stati.Aj viac niekedy.

 

Prva vec je,ze akonahle vystupi teplota tak vysoko, riadiaca jednotka vstrekuje vyssiu davku paliva, aby uchladila motor a dodrzala lepsi pomer zmesy.

 

Druha vec, pri rozbehu je to leniva plecka pri takto zohriatom vzduchu kym sa to schladi a ad bod cislo 1, davkuje to viac paliva pri rozbiehani.

Odkaz ke komentáři

Co konkrétně?

 

Stačí teplota v sání jak píše duke_luke. Měřit pokud možno na stejném úseku při stejné rychlosti.

 

 

 

Ja by som meranie rozlozil dokonca na tri casti...

 

1. odmerat to iba cisto na pasiv - nemat namontovany vetrak

2. potom namontovat vetrak ,ale nezapinat ho a tak to odmerat

3. nakoniec tretie meranie so zapnutym vetrakom

 

Může být, ale teď jestli se mu bude chtít ten větrák vyloupnout ven :D

 

Já až budu mít čas, tak sem hodím info z měření s průchozím a neprůchozím podběhem. Ať taky vím, jak uboze mi to malé IC "chladí" :D

Odkaz ke komentáři

Po tom SMIC jsem asi před dvěma lety pokukoval, ale nakonec jsem to nějak hodil za hlavu. Kde jsi ho prosím kupoval případně za kolik?

Určitě změř teploty před instalací a po, budeš hodnej, když to sem pak dáš ;) . Dost by mě ty hodnoty zajímaly, páč o tom zase začínám uvažovat. Nechce se mi totiž investovat do FMIC. Ve spojení s průchozím podběhem by to mohlo být ok, ale těch 250PS nevim nevim no :)

Když by uspokojivě fungoval do 170PS, tak bych byl spokojen ;)

Odkaz ke komentáři

Nechci se hadat , ale ten SMIC asi nemuze mit stejnou ucinost jako plnokrevny FMIC , vychazim uz jen logicky z horsiho umisteni na aute, o ucinny plose ani nemluvim a ze by uchladil 250 koni, to se mi nechce verit, kazdopadne udelej test a hod to sem , at se vidi co umi :lol:

 

To kocka - jestli budes moct, tak sem urcite dej porovnani chlazeni s upravenym podbehem a bez, taky by me to zajimalo. Rika a pise se ruzne po forech ze to udela pry 10stupnu dolu, ale takovy teorie jsou na nic. Chce to prukazny mereni, takze je to na tobe :palec:

 

A ten vetrak - za sebe musim rict ze to je spis hloupost, pri jizde to bude mit spis kontraproduktivni vysledky nez nejaky extra prinos :blink:

Odkaz ke komentáři

tak ja idem so svojou 1.8t na nejakych 220koni ak sa podari,drzte palce. Teraz mam cca. 200 koni ,ale daval som vacsiu downpipe ,teraz nahodim ten SMIC a idem to odladit. Ratam,ze aj odlahcene kolesa urobia svoje :ph34r: Urcite si teploty nalogujem uz len pre seba,takze to potom postnem.

 

Kupoval som to z ebay novy ,nepouzity za 85 Eur,suprova cena, pozeral som hlavne na to,aby to bola presne ta verzia,co predavaju aj pod renomovanymi znackami Godspeed,atd. Kvazi ta ista tovaren to robi(Cina),ale nedaju na to zospodu nazov znacky.

Ja potrebujem uchladit cca. 220koni,takze si myslim,ze bude stacit. Realne ,uz len ked je velkostou 2,5krat vacsi ako OEM - to mozme brat napr ako ma Audi TT dva taketo OEM mensie v podbehoch a dava 225 koni, tak do 230koni to urcite uchladi bez problemov si myslim ten jeden. No snad sa nemylim :jelen:

 

Cinek - samozrejme ze spolu s tym SMIC vacsim idem upravit aj podbeh. Co sa tyka FMIC, mal som na aute FMIC,ale na odozve motora sa to nepodpisalo dobre, vedenie muselo byt prilis dlhe a bol tam turbolag ako svina (kym nafuklo cele vedenie,trvalo to aj 1,5 sekundy,co bolo neznesitelne). Nahodil som nazad OEM a prestal turbolag. Cize radsej idem do SMIC po skusenostiach,ktore uz mam, a fakt je pravda,ze vacsi neznamena lepsi :wacko:

 

FMIC sa ti oplati dat na turbo, ktore ma ovela vacsiu kapacitu plnenia a nafukne FMIC v okamihu. Pripadne na poriadne tlaky - myslim,ze TDI turbo ,ktore tlaci aj 3 bary skor nafukne FMIC ako benzinove turbo,ktore dava 1,2bar.

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...