Přejít na obsah

zo 66kW na 81kw


Doporučené příspěvky

Dá se předělat aj na víc... ;-)

Pokud máš motor ALH tak by měli stačit vstřiky z 81kW a řídící jendotka. Co jsem tu pochytil. Pokud chceš vyšší výkon tak dej buď trysky 520 nebo z 81kW a chip. Mělo by to pak mít více než 81 a naprosto v pohodě... ;-)

Já teď dal na ALH 520 vstřiky a rozdíl jhe moc znát... ale chce to ten soft doladit...

Odkaz ke komentáři

Dnes jsem ,ale řešil jiný problém .Jel jsem do servisu s tím že si nechám vyměnit hydra ,protože trochu cvakalo . Po hodině v servisu mi volají at tam dojedu ,že je to docela průšvih :rolleyes: ,tak jsem přijel a nevěřil jsem svím očím motor v mém autě už byl jednou potkaný a poskládaný dohromady,tj vydřená vačka ,uplně vykalený hydra,vypraskaná hlava a jako bonbonek přiložím foto ty blbci co to skládali dali jinou podložky pod ventilový zamek ,takže sedm ventilů je stejných a jeden o tři mm delší ,naštěstí je to můj známej a vejdu se do 20000kč i s úpravou vstřiků a jednotdy na 81kw plus čip.

 

Ale všem radím nekupovat auta v bazarech a už vůbec ne v Novém Boru.... a samožřejmě ne v AAA o to jsem taky dnes slyšel své že si rodinka koupila fabii s najeto 50000 prý po důchodcích a dějí hlavu protože je uplně do mrtě v háji.

post-2542-1264107701_thumb.jpg

post-2542-1264107720_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Ajaj tak to je zle. Jako co se bude opravovat (krome tech tuning vecicek) ze to bude stat 20.000 tisic? Jako vimena toho "delsiho" ventilu nebo co?

 

Jinak podle mne 66kw mnely vzadu kotouce jen v pripade ze auto mnelo ESP a s automatem to (asi) nesouvisi, protoze jsem v zadnem literature jeste nevidel ze k automatu dostavate kotouce. Ale seriove dostavate central k kazdemu automatu podle vseh ceniku a popisu vybav!

 

Jinak ja na stitku o vybave mam napsano ze mam kotouce vzadu a ja je nemam, a take mam v popisu vybavi napsane ze je to manual a ze nema ESP takze bud udelali nejakou chibicku v skodovce a nebo na ....igorweb.com maji nejakou chibicku :rolleyes: I gdy jeden clen s chorvatskeho skoda clubu rikal ze mnel moznost doplatit za kotouce vzadu ale v tom pripade mnel cekat na auto jeste 2 mesice navic a to si porizoval 66kw Tour model (bez ESP, bez automatu), takze to asi bude na jednotlivih tzih.

 

Jinak k tematu clen Martin TDI to delal nebo to delal otcovy (ne vzpominam si) a jak rikal jsou max.spokojeni s tim "prehazovani" z 66kw na 81kw tak se ho zeptej detailne co a jak - pripadne se podivej na jeho vlakna.

Odkaz ke komentáři

No za těch dvacet se dělala tato uprava nová hlava,rozvody komplet,olej,hydra nový,těsnění pod hlavu ,srovnání nové hlavy ,vodítka a zabroušení ventilů, jen mam problem s tipem jednotky,protože klasická 81kw nekomunikuje s automatem,tak to musíme doladit,

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...
Chlape a co tady pročíst témata a trochu hledat.l Řešilo se to tu milionkrát...

 

Už jsem to našel, proto se omlouvám ze tento zbytečný příspěvek, ale pořád nějak nechápu, který na ARG by byl nejlepší, zda 502 nebo 764??? Samozřejmě poladit ještě výfuk. Snažím se pročíst vše, ale je toho hodně.

Odkaz ke komentáři
Už jsem to našel, proto se omlouvám ze tento zbytečný příspěvek, ale pořád nějak nechápu, který na ARG by byl nejlepší, zda 502 nebo 764??? Samozřejmě poladit ještě výfuk. Snažím se pročíst vše, ale je toho hodně.

tam te bude hodne omezovat turbo , dej 502 a soft nebo 764 a soft ale nevyuzijes potencial tech trysek...

Odkaz ke komentáři
Jak píše Burek, přijde na to kolik chceš koní a kolik máš peněz. Turbo jde vyměnit v pohodě za větší akorát u AGR musíš ještě dodělat podtlakový ovládání, vyměnit první díl výfuku a nějaké drobnosti.

Takže buď varianta 502 a soft a konec nebo 764+turbo+chip

 

Takze jak jsem pochopil, tak 502+soft a k tomu asi Chip nepujde? Kdyby ne, tak si prozatim vystacim s Chipem cenove nejdostupnejsi (asi už tak to bude zlepšení) a časem silnější octu II :-)

 

Dík za rady kluci

Odkaz ke komentáři

No máš v tom trošičku hokej :palec: ,Soft je vlastně chip.A pokud jde o varianty tak bude záležet kolik peněz do toho chceš nacpat,ale o tom ti řeknou kluci co to dělají ,na Moravě je to TDI fun (Český Těšín )a v Čechách je to Resha ale kde je to ti neřeknu to se zeptej Jastera a on ti určitě poradí.Hodně zdaru. :lol:

Odkaz ke komentáři
No máš v tom trošičku hokej :lol: ,Soft je vlastně chip.A pokud jde o varianty tak bude záležet kolik peněz do toho chceš nacpat,ale o tom ti řeknou kluci co to dělají ,na Moravě je to TDI fun (Český Těšín )a v Čechách je to Resha ale kde je to ti neřeknu to se zeptej Jastera a on ti určitě poradí.Hodně zdaru. :lol:

 

To máš pravdu, trochu v tom hokej mám :palec: Tak ale teď už jsem zase trošku chytřejší. Člověk se učí celý život.

 

Dakie: Nato jsem mrkal už dříve, ale teď jsem docela zahrnutý prací, tak to pak budu muset pořádně projet. Díkes

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
myslíš výměnou trysek a úpravou softu? určitě ne :) když vyměníš trysky, uděláš tím v podstatě i údržbu motoru - trysky v autě už budou určitě zanesené a tudíž nevstřikují palivo tak jak by měly..

 

Díky za odpověď,

mám motor ALH / 215tis km, combi, jak sem četl stačí trysky a soft. 66kw jsem kupoval že má menší spotřebu než 81kw, a jak chvilku jezdím tak přeci ta 66kw do kopečku moc nestíhá, mimochodem nejsem žádnej závodník, raději mám klidnou jízdu, ale když je potřeba předjet náklaďák ( což jich není málo ) tak je trochu problém, jenom se bojím že po úpravě bude mít větší spotřebu. Doufám že nebudu zklamanej. :D

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím, mám tady takový záhadný problém. Z ničeho nic náhodně začne blikat displej climatronicu, po chvíli se k tomu přidá kontrolka airbagu, která se rozsvítí a "pulzuje" ve stejném rytmu jako climatronic a občas k tomu na maxidotu vyskočí "snímač oleje do dílny". A teď se k tomu přidá i to, že pokud je to auto v téhle " chybě" tak nejde nastartovat, prostě jen točí a nechytne, musím třeba 2x 3x vypnout zapalování a zase zapnout aby chytlo. Tato chyba se objevuje absolutně náhodně a neobjevil jsem žádný spouštěč toho. Jinak auto jezdí absolutně bez problémů a vše funguje. Na odkazu video jak bliká climatronic.Díky za každou radu.https://drive.google.com/file/d/1LCbdYU5Kk29SsHvF5B61BJq0NzYHi9sQ/view?usp=drivesdk
    • Ahoj Jen to trochu oživím,  nechal jsem dodělávat tažné v autorizáku kde se mě technik ptal co s tím budu tahat a když jsem řekl že jen příležitostně klasickou vlečku na bordel a tak, tak mi řekl že chlazení a altík řešit nemusím, pokud bych chtěl tahat karavan tak potom už ano. nechal jsem montovat oddělávací tažné za cenu 15k s daní a bylo do na OIII combi Fl 2018
    • Dovoluji si předpokládat že ti nevylejzaj kuličky na čepu pořádně promazat a nezasunutou kouli vyzkoušet ve svěráku pomocí té páky jestli se ty kuličky aretují jak mají. upozorňoval mě na to technik že se to může stát
×
×
  • Vytvořit...