Přejít na obsah

Automatické otvírání kufru


Doporučené příspěvky

Ja jsem taky nic nezkracoval,mam modre pruziny a origo pistnice...

 

Ale slo mi o ty vzpery z oct 1 ktere jsou silnejsi a delkove stejne... Zaznelo tu ze se lisi delkou pouzdra pistnice a po stlaceni je tam asi mene prostoru nez u origo vzper na oct 2...? Pak by bylo misto rezani lepsi objednat kratsi pruzinu..

Odkaz ke komentáři

Na konci jsem na pístnici namotal cca 4-5 mm proužek černé plastové elektrikářské pásky přesně na takový průměr, aby na to šla pružinka ztuha nasunout (našroubovat po závitu) a držela. Nepřijde tam toho moc, protože pružinka nemá o moc větší průměr, než ta pístnice a ne víc než těch 4-5 mm jinak se to při stlačení pružinky začne mačkat a deformovat. Drží to a není to v podstatě ani vidět. Nechtěl jsem, aby ty pružinky furt běhali sem a tam a ošoupávali pístnici.

 

Nebo mě napadla i varianta dát mezi pružinku a tu plastovou koncovku kroužek z černé oboustranně lepící pásky, ale nevím, jestli by se to časem nevymačkalo.

Odkaz ke komentáři

Ahojte, takze pridavam review.

Material:
* Pruzinky MODRE (najdete tu v téme) kupované od Penta Slovensko - postove vyslo drahsie jak pruzinky :D Cislo dielu:
SZ 8020.16 x 051
* Ploche gumove tesnenia z obchodu so sanitou (vnutorny priemer 8mm, vonkajsi 14mm) 4ks - dostal som to zadarmo, je piatok, ze nechce sa mu blokovat.....
* Vzpery z ccautodily (z oct 1 liftback) su o nejaky cm dlhsie ako origo + silnejsie a vrchne "drziaky" su vyklonene. Cislo skoda 1U6827550E, Cislo CCautodily 220740261


Postup:
* Vytiahnut stare vzpery z auta (kufor drzim hlavou :-D komedia)
* handrou omotam piestik a dam do zveraku, handrou omotam vrchny drziak vzpery a kombinackami ho povolim, odsrobujem ho uz rukou (handru pouzivam aby som to nedoskriabal naradim a zverakom) - drziak budem potrebovat k novym vzperam
* do zveraku dam novu vzperu (opat chytit za piestik) a tak isto kombinackami povolit a odsrobovat vrchny drziak (tiez s handrou, nedoskriabat!) - ten novy drziak som rovno namontoval na staru vzperu a islo to do krabice bokom. - pretoze drziaky mi dosli nejake vykrutene (asi to tak ma byt na liftbackoch - neviem)
* na novu vzperu postupne navliekam

-- jednu gumicku

-- pruzinku skratenu flexou a brusnym kamenom na 3.1cm (foto)

-- dalsiu gumicku.

-- nasledne nasrobovat drziak zo starej vzpery a hotovo

31mm pruzinka - skratena flexou, obrusena na brusnom kameni post-53017-0-96524100-1473423341_thumb.jpg

 

spodna gumicka chrani piest pred pruzinkoupost-53017-0-23530300-1473423438_thumb.jpg

 

vrchna gumicka (v priestore medzi pruzinkou a drziakom)post-53017-0-39898300-1473423476_thumb.jpg

 

poloha 1 - kufor len zacvaknutypost-53017-0-22029700-1473423691_thumb.jpg

 

poloha 2 - kufor uplne zatvorenypost-53017-0-82184100-1473423724_thumb.jpg

 

Výsledok: >>>VIDEO <<< (nebojte sa zvukoveho efektu pri otvoreni - mam moc citlivy mikrofon, v reále to je normálne celkom)

 

Pružinky ostávajú vďaka gumičkám na vrchu piestiku - takže tam nebehajú ako splašené čo je + :)

 

Ešte premýšľam či v budúcnosti tie pružinky neskrátim, nechcem aby trpeli piesty alebo kĺby na piatych dverách. Ale jak sa pozerám na poslednú foto MartinRS-CR (hore modrá octa), tak on ich má rovnako stlačené a ešte nemá dovreté piate dvere do konca, takže buď on bude mať problémy s piestmi/kĺbmi, alebo ja v zime nebudem otvárať ďiaľkou - uvidíme....

 

 

 

Odkaz ke komentáři

Ahoj,

namontoval jsem na Oct II FL combi modré pružiny na originál vzpěry....funguje to krásně.

 

Ještě před montáží jsem změřil mezeru dveří nahoře u pantů...na jedné straně 5.9mm a druhá 6.3mm

a po namontování pružin na obou stranách + 0,3mm.

 

Jen nechápu, když jsem to tady pročítal nebo prohlížel fotky, jak se tam někomu může ještě vejít podložka atd. ...já

mam po zavření dveří tu pružinu zmáčklou skroro úplně na krev....až jsem se bál to zabouchnout :-)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Tak dnes jsem zapojoval to tlačítko na otvírání kufru na mojí RS MR2009

 

Je to celkem jednoduché.

 

Tlačítko jsem namontoval místo vypínače ESP, kvůli lepší dostupnosti a vypínač ESP jsem přemístil hned vedle.

 

Zapojení podsvícení je úplně jednoduché. Z tlačítka ESP jsem vypíchnul 2 piny napájející podsvícení a zapojil je do volného konektoru nového tlačítka (označený červeně) a volné piny (označené zeleně) jsem naopak zapojil zpět na původní zapojení podsvícení tlačítka ESP. Tím máme zapojené podsvícení na obou tlačítkách a bez nějakého letování a napojování kabelů. Také jsme tímto zapojením získaly minus pól, jehož sepnutím se kufr otevírá.

 

No a poslední (modře označený) pin jsem pak už jen zapojil do volného místa na konektoru u dveří řidiče. Pak jsem demontoval tapec na dveřích a natáhl drát od konektoru dveří do dveřní jednotky na pozici 30.

 

Pak už jen stačilo nakódovat na dveřní jednotkce +1 a bylo hotovo. Tlačítko otevírá kufr a je krásně podsvíceno se symbolem otevřeného kufru.

 

post-52569-0-98455400-1476643230_thumb.jpg

 

Na autech do roku 2007 se prý ale modře označený konektor zapojuje na pozici 12 a kóduje se +1 na dveřní jednotce a v jednotce 46 central conv. zaškrtnout v dlouhém kódování položku: bit 3 Central Locking (rear lid) interior switch via CAN

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...