Přejít na obsah

Ideální provozní teplota oleje


Doporučené příspěvky

  • o 9 měsíců později...
  • o 7 měsíců později...

Ahoj, pořád se nemůžu zbavit pocitu, že se mi málo zahřívá olej. Při venkovní teplotě 25 stupňů a jízdě po dálnici 25km, se mi teplota oleje nedostane přes 85 stupňů. Mám po výměně EGRu . EGR měnil autorizovaný servis. Není třeba udělat nějaký nastavení, který servis opomněl a tím pádem něco nefunguje jak má? Nebo se pletu? Díky za odpovědi. Marcel.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 týdny později...

Zdravím Vás

Malinko bych chtěl rozvést toto téma. Teplota oleje se pohybuje mezi 72-85°C.

Jak se chovat k autu při této teplotě oleje. Turbo trpí následkem okamžitého vypnutí motoru po velké zátěži,ale nikde není psáno jak ji mám poznat(dle hodnot na MAXIDOTU). V našem případě může pomoci teplota oleje.

V doporučení je psáno, že po velké zátěži je dobré snížit otáčky a nebo nechat motor běžet bez zátěže 1.min.Lze to odhadnout z teploty oleje, která má na tom vliv.

Upraveno uživatelem Radas
Odkaz ke komentáři

Podstata je aby bol motor zahriaty kavpalinou na prevádzkových 90° a olej na dajme tomu 65° musí mazať dobre ,skúste doňho pri tejto teplote vopchať prst a zasmejeme sa :prcprc: v dobe dnešných riedkých olejov by som ten spodok nejak nedramatizoval,hlavne na vrchu to neprepáliť na nejakých 130°°,potom to už maže ako darling vodou.

Odkaz ke komentáři
  • o 6 let později...

Ahoj, mám O2 CHFC rv2012 (380kkm) cca 4 měsíce. Teď když byla venkovní teplota okolo 30°C všiml jsem si že na dálnici po dlouhé jízdě při rychlosti 140-170km/h (samozřejmě v Německu😉) mi teplota oleje leze až k 127°C 

Při běžné jízdě mimo město 90-100km/h je teplota okolo 115°C

Mám tedy otázku, jsou tyto teploty normální? Případně kde by mohla být chyba/závada? 

Upraveno uživatelem Billy___cz
Odkaz ke komentáři

Menší poznatek. Jízda cca 600 km a teplota oleje po dálnici se držela mezi 105-120 stupňů. Pri opětovné cestě také 600 km po dálnici se teplota začala pohybovat ke 127 stupňům s tím že nám po cca 300 km jízdy hlásil PPC kontrolu oleje v motoru. Kontrolou motorového oleje bylo zjištěno, že je olej na spodní hranici měrky. Doplněno bylo cca 0,7 L a poté se již teplota nedostala přes 105 stupňů. Tzn. že jakmile je méně oleje, tak stoupá i teplota a dochází k nedostatečnému ochlazování. Překontroluje tedy i hladinu.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...