Přejít na obsah

Poruchy a problémy


Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

Já mám novej SW asi týden. Je to tuším už čtvrtá verze, kterou mi tam nahrávali. A spokojenost je zatím maximální, poté, co minulý updaty snižovaly výkon, tak tenhle to zase vrátil zpátky na původní úroveň, jako když to vyjelo z fabriky. Opravdu je to cítit na první pohled, že to tahá daleko líp než předtím, to se nedá absolutně srovnávat. A co se týče problémů s DPF, tak uvidíme časem, ale zatím se mi rozsvítila regenerační kontrolka jednou, ale pouze na cca 15 sekund a bylo po regeneraci, takže opravdu tam nějaká změna bude a zatím to vypadá, že po dlouhé době vymysleli soudruzi v bolce zase něco pořádnýho :) ;) :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Zdravím, zvažuju koupi OII RS TDI , je to výrobeno koncem roku 2006 a do provozu 1/2007 . Je něco na co bych si měl dát při koupi pozor ? Nebo mají některé ročníky nějaké závažné problémy ? Díky za rady ....... ......jo,ještě otáz. ,to TDI RS má kód motoru BMN , je to 8 nebo 16 ventil ?

Odkaz ke komentáři

hoj RS TDI je tu par, urcite ne tolik jako 1.9 a slabsich 2.0 TDI, co vim tak nejak zasadni problemy krome houkajicich turbin (temer kazde TDI to casem ma), jedno RSo melo nejakej problem s predni naravou a pak tu mame jedno ktery ale je spis takovej rally car (jak mu majitel rad rika) ktery jezdi za 10l/100km nafty, ne ze by s nim bylo neco spatne spis ridici maji extremne tezkou nohu na plynu, tak tohle auto melo nejaky problem s DPF kterej je bohuzel (jestli si to dobre pamatuju) automaticky soucasti vozidla, v podstate to vyresil nebo zminimalizoval novy SW ridici jednotky. Je tu i firma co umi DPF odstranit a v ridici jednotce ho deaktivovat. Jestli je ten kod spravne by asi dokazali rict majitele RS TDI ale predpokladam ze Igor to ma spravne a mel by to byt 16V

 

 

ufff

Odkaz ke komentáři

RSo má 2.0 TDI Siemens PPD a ten je vždycky 16V ;)

 

...Jinak problémy pouze ty, co byly už zmíněný - nekompatibilita DPF s PPD vstřikováním, takže dříve či později se začne ozývat kontrolka a bude to chtít občas zásah servisu. V ideálním případě (středně svižná jízda mimo město) budou problémy jen výjimečně, při častější jízdě ve městě to bude častější. Je to problém, o kterým se všeobecně ví, ale řešení v podstatě neexistuje. Jedině nechat DPF vyhodit a je pokoj :o

Odkaz ke komentáři

Aha, takže jízdy na krátko zasírají ten Filtr pevných částic. No a co to stojí , ho dát vyčistit , když to už začne teda nějak blbnout? Co to vlastně dělá , když se zanese, zůstanu někde trčet, , nebo zas takto tragické to neni . Já jsem viděl někde nabídku, na softwerové odblokování toho DPF filtru (nevím přesně , snad ?? 12 tis.??) , o co se to vlastně jedná ? Jako dát to uplně do..pr.., pryč , nejde, když to dělá takové patálije ?

Ještě by mne zajímalo, jak je to s tím praskáním hlav u tohoto motoru, (u motorů 2.0 TDI BKD 16V je to prej skoro povinné :-) )

Odkaz ke komentáři

S tím filtrem je to těžký, problémy dělat nemusí, ale může. Jsou zde na fóru lidí, co mají najeto spoustu km a údajně s tím problémy nemají. Oproti tomu znám zase spoustu lidí, co jim to zlobí. Vlastní regenerace v servise nestojí moc, to bude otázka pár stokorun, horší je, pokud ti odejde snímač tlaku výfukových plynů, který to řídí. Ten stojí cca 1500 Kč, ale jestli máš nějakou záruku, tak to zatím řešit nemusíš. Ikdyž ono se to začně stejně sypat teprve po záruce, zákon schválnosti, žejo :angry:

 

Čistě softwarově to odblokovat nejde, musí se fyzicky demontovat z výfukové soustavy (respektive z něj "vykuchat" vnitřek) a potom upravit teprve SW, aby se ŘJ nesnažila nadále regenerovat. Cenově to bude asi kolem 15tis Kč mám pocit, ale nevím přesně. Nicméně rozhodně bys kvůli tomu neměl zůstat nikde stát. Pokud se ti nepovede regenerace, což se může stát například tím, že poskakuješ ve městě v koloně a nemáš možnost se přizpůsobit a udržovat nějakou konstantní rychlost nad 60km/h, což je jedna z podmínek regenerace, tak po čase to ŘJ vyhodnotí jako problém a přepne motor do nouzovýho režimu. Tam defakto pouze ztratíš výkon, takže to nepotáhne, ale dá se s tím dojet. Údajně by se s tím moc jezdit nemělo, protože se filtr nadále zaplňuje a mohlo by hrozit v krajním případě i riziko požáru, ale já s tím už pár tisíc km najezdil a v pohodě, o nic nejde :huh:

 

O hlavu bych se nebál, zatím jsem snad o žádným podobným problému neslyšel, jinak za sebe můžu říct, že tomu motoru dáváme docela kotel, věčně je vytočenej v červeným, neustále maximální akcelerace s plynem na podlaze, pomalu žádný dochlazování turba, občas svižná jízda se studeným motorem a zatím má najetý 132tis km a kromě toho DPF absolutně bez problému. Turbo původní a všechno šlape jak hodinky (ťuk ťuk ťuk) :rolleyes:

 

A spotřeba obecně bývá díky DPF při stejným stylu jízdy cca o 0,5l vyšší než u "klasickýho" 2.0 TDI. Údajně se dá při hodně lehké noze jezdit i za 5 až 6l, ale osobně bych řekl spíš do těch 7l při lehce svižnější (ale stále poměrně předpisové) jízdě, při brzda-plyn stylu kolem těch 10l na sto, víc už je extrém při opravdové pile.

Odkaz ke komentáři

Jj, od novýho. Je to MR07 a byla koupená někdy v září 2006, takže svým způsobem jedna z prvních s tím motorem. Si vzpomínám, že asi po 14ti dnech se rozsvítila jakási kontrolka a museli tam něco měnit u motoru - prej byla tenkrát vadná série a dělalo to na všech ;)

Odkaz ke komentáři

Našel jsem tady něco o tom softwerovém odstranění DPF filtru , tady je na to odkaz http://www.tdifun.cz/novinky/ Jakou barvu máš, a kombi , nebo liftback . Já jsem chtěl černou, ale nabízí se mi koupě kombi ve stříbrné barvě , tak si nejsem pořád jistý jestli do toho jít . Má to mít kolem 85 tis. km , ale to nemusí být taky pravda . Já se hlavně bojím , toho praskání hlav u tech 16 V motorů .

post-2502-1271001916_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Já mám liftback ve žluté. Jinak s tím DPF to bylo IMHO myšleno tak, že ho dokáží softwarově deaktivovat, ale spolu s tím se musí i fyzicky odstranit ;) Jinak s těma hlavama má Ol@f pravdu a navíc to snad dělalo jen někdy ze začátku, osobně bych se toho nebál.

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...
  • o měsíc později...
Take mam problemy s DPF, kontrolka,kontrolka, kontrolka... potom servis servis servis... dival jsem se o odstraneni, asi do toho pujdu.

 

A jakou tam máš verzi SW v motoru ? Máš tam tu nejnovější verzi 4366 ? Ta je dost vymakaná hlavně na ten DPF .. díky Skajovi ji snad udělali na zakázku :-) . Nevím jak teď, ale ještě loni nebyla vůbec dostupná na on-line VAS v servisech. Sám jsem si ji sehnal v servise kde dělají auto Skajovi a pak vypálil na CD a nechal flashovat ve škodovce. Od té doby pohoda, i když se mi zdá že top začíná recyklovat čím dál častěji. Ale to se dá postupem času čekat. Ale kontrolku jsem s tímhle SW neviděl ani jednou, za celou dobu co auto mám snad 2x. A vždy se recyklovalo samo, takže pohoda.

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Do kterýho motoru u RS TDi jít? BMN nebo BKD? A které vstřiky jsou lepší, někdo mě říkal že pokud jsou Siemens tak se prý dost serou že lepší jsou ty Bosch, co je na tom pravdy. Ptám se totiž protože chci jít do RS TDI bude to rv 06-07 tak abych věděl na co si dát pozor a jaký kod motoru a které vstřiky vybrat.

Diky Dave

Odkaz ke komentáři

No tak BMN je motor, co se dával do RS, tedy 2.0TDI 125kW a vstřikování má od Siemensu. Oproti tomu BKD není motor z RS, ale obyč dvoulitr 103kW, co se dával do původních OII a má vstřiky od Bosche. Pokud chceš naftový RS z roku 06 nebo 07, tak máš jedinou možnost - BMN, protože nic jinýho se tam tehdy nedávalo. Změna přišla až později, kdy nasadili Common-rail.

Odkaz ke komentáři

Tak to jsem měl nějaké špatné info, ale diky za upřesnění, takže pouze BMN.

A u RS TDI neni problém s motorem tak jako u 103kW ?, na co si dát tak pozor při koupi. Chtěl jsem jít do OII TDi - 103kW, ale všude si píše jak je to problemoví motor, tak radši půjdu do RS TDi i se mě víc líbí než obyč OII.

Odkaz ke komentáři

Problém se může vyskytnout všude, ale zatím jsem neslyšel, že by u RS byly problémy s hlavama a podobný věci, takže klasika: Kolem 150-180tis km bych počítal s turbem a při špatným SW v ŘJ může zlobit DPF. Stejně tak můžou odejít vstřiky, ale to bude asi kus od kusu. V zásadě bych se toho nebál, DPF se dá dneska už běžně vykuchat, turbo zrepasovat, takže přinejhorším do toho člověk nějakou tu tisícovku vrazí a zas bude mít na čas klid :huh:

Odkaz ke komentáři

hlavne ty vstriky no, to siemens reseni si zrovna neziskalo dobrou reputaci. Kdyz uz srovnavas s 2.0 TDI tak problemy s hlavama byly v podsate jen s BKD tedy 16V (nepocitam tu AZV nebo co 100kW verzi). Pokud by se ti podarilo sehnat 103kW 8V tak tam tusim nebylo z vyroby povinne DPF.

Odkaz ke komentáři

Tak prý hodně odcházejí vstřiky, které vydrží asi tak kolem 170tkm.Poté výměna a jeden vstřik za 15tkč.Vyskytuje se tato závada u všech RS nebo je pouze ojedinělá?Nelze vstriky vyměnit za nějaké jiné?Stále zvažuji koupi RS tak se chci dovět co nejvíce, ve oku mám ještě BMW E90 320d.

Díky Dave

Odkaz ke komentáři

BMN je 125kW z RS, takže to bude BMM. A já si naopak myslím, že původně byl ten 8V "povinně" s DPF, respektive (původní) verze bez DPF byla 16V a teprve s uvedením DPF ho začali kombinovat s tím 8V (taková malá tichá ojebávka na zákazníky - v základu byla ta 16V bez DPF, zatímco když si člověk připlatil za DPF, dostal "jenom" 8V, protože díky DPF to stačilo na splnění emisí).

Odkaz ke komentáři

Tak to by odpovídalo. Sem teď radši kouknul na wiki a podle ní by to odpovídalo tomu, co jsem psal. Původní 16V byl od počátku až do konce (bez DPF) a s příchodem DPF se přidala ta 8V verze. A následně přechod na CR :palec:

 

2,0 TDI PD 1968 cm3 4/16 DOHC 103 kW při 4000 rpm 320 Nm při 1750–2500 ot./min 2004–2010

2,0 TDI PD 1968 cm3 4/8 SOHC 103 kW při 4000 rpm 320 Nm při 1750–2500 ot./min od 2007

2,0 TDI CR 1968 cm3 4/16 DOHC 103 kW při 4200 rpm 320 Nm při 1750–2500 ot./min od 2010

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...