Přejít na obsah

Spotřeba


Doporučené příspěvky

Ja jako zastupce plnohodnotneho motoru 1,8 TSI :smich: mam spotrebu kolem 8 az 9 l. Na trasy co mam najete se klidne dostanu na 6,5 az 7 litru... Je to opravdu jenom o te noze na plynu.... Osobne jsem si myslel ze budete mit mensi spotrebu... Potom pri te spotrebe ten motor postrada smysl. Snad jenom porizovaci naklady, ale zase jak to bude se spolehlivosti... To ukaze cas... :smich:

Odkaz ke komentáři

No jak píšu víše, pokud jedu bez kol na střeše, jezdím za necelých šest litrů :palec: . Zatím - a to musím zaklepat - spotřeba mimo dálnici 5,8 litru. Na dálnici při doržení 130 km/hod - 6,2. To považuji za velice slušnou spotřebu. A ten úlet s kolama na střeše a 150 - kamarád co jel se mnou má 1.8 tsi a dával mě sežrat výkonější motor :palec:

Odkaz ke komentáři

ještě aby to nejelé lépe... :P když to má pomalu jednou tak velký výkon... ne tak to samozřejmě přeháním.... ;) jinak těch 6 l na dálnici při 130 km/h to se mi snad ani nechce věřit.... je to 130 GPS bo tacho? já mám při 130 GPS spotřebu 9 - 11 .... :P ale zase mi to jede jako z praku.... :P

Odkaz ke komentáři

Tak já se taky přidám, je to moje první Octavia combi a hned s motorem o kterém když jsem promluvil v okolí tak si všichni mysleli , že si dělám srandu, že auto s motorem 1,2 nemůže snad ani jet.Před tím jsem jezdil v Patrolu 3,0 a poslední auto bylo Terrano II 2,7 TDi takže z přesedlání na takovou kubatůru jsem se taky celkem bál.Ale moje první dojmy jsou velice pozitivní a auto i na svoji hmotnost je s tímto motorem v rámci možností i celkem žívé, na relativně příznivou spotřebu má velký vliv i 6q převodovka. Za měsíc co ho mám jsem zatím najel pouze cca 1400 km a z toho 80% po městě se spotřebou těsně pod 8l nevím jestli je to moc ale pro mě je to neskutečná změna, když jsem před tím jezdil z Nissanem za 15l nafty (po městě). Jediné na co si musím zvyknout je rozdíl oproti naftě u které mě auto zrychlovalo jakoby od cca 1000 ot/min ale u tohoto motoru sešlapnu plyn a chvíly se nic neděje a po překročení necelých 2000 ot/min sepne turbo a auto relativně vystartuje. Je to asi o zvyku u dřívějších aut jsem mohl nechat auto skoro na volnoběh i při vyšším rychlostním stupni a auto jelo ale u tohoto prostě musím na ten plyn trochu šlápnout jinak by to zdechlo :-) ale to je asi rozdíl traktojidního motoru se kterým jsem jezdil a benzinového turba 1,2. Jinak pro auto není problém jet po dálníci s naloženým kufrem a 5 osobami kolem 150km/h a není to žádná brzda provozu ale ta spotřeba při takové jízdě asi bude někde jinde. Já ale jsem nad míru spokojený i kdyby byla moje průměrná spotřeba 9l, počítám ale , že po zajetí se bude pohybovat kolem 7,5 protože většinu mojich cet je po městě.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
Jediné na co si musím zvyknout je rozdíl oproti naftě u které mě auto zrychlovalo jakoby od cca 1000 ot/min ale u tohoto motoru sešlapnu plyn a chvíly se nic neděje a po překročení necelých 2000 ot/min sepne turbo a auto relativně vystartuje.

 

Auto mam 3 měsíce a najeto cca 5 000 km. Spotřeba činila kolem 6 - 6,5 l/100. Co se týče toho plynu, tak bys to měl pocítit zhruba od 1500 ot/min, neboť dosáhneš točivého momentu a bezproblému auto zrychluje na nižší převodové stupně (je pravda, že na 5 a 6 převodový stupeň je auto do těch cca 2 000 ot "línější", ale pak jde poznat rozdíl :smich: )

Jinak nafta má nejvyší toč. moment kolem 1 700 ot. a pak rapidně klesá, ale 1.2 má od 1 550 až do 4 100 ot.

 

 

Jinak naprosto souhlasím s Tebou, sice po městě tak často nejezdím, tak nemůžu říct spotřebu, ale u mě platí víceméně to co píše škodovka ... Palubní počítač nemám, ale na plnou nádrž (55 l.) jsem najel 800 km (těch 850 km bych zvládnul, protože jsem nejel "na doraz", ale byl "levný" benzín, tak jsem vzal opět plnou :-D ) A jsem rád, že se "ukázal" další člověk, který vychvaluje 1.2 TSi (natož, že jsi byl zvyklý na 2,7 a 3, teda klobouk dolů, většina lidí si na to nemůže "zvyknout" a na motor nadává.)

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Auto mam 3 měsíce a najeto cca 5 000 km. Spotřeba činila kolem 6 - 6,5 l/100. Co se týče toho plynu, tak bys to měl pocítit zhruba od 1500 ot/min, neboť dosáhneš točivého momentu a bezproblému auto zrychluje na nižší převodové stupně (je pravda, že na 5 a 6 převodový stupeň je auto do těch cca 2 000 ot "línější", ale pak jde poznat rozdíl :smich: )

Jinak nafta má nejvyší toč. moment kolem 1 700 ot. a pak rapidně klesá, ale 1.2 má od 1 550 až do 4 100 ot.

 

 

Jinak naprosto souhlasím s Tebou, sice po městě tak často nejezdím, tak nemůžu říct spotřebu, ale u mě platí víceméně to co píše škodovka ... Palubní počítač nemám, ale na plnou nádrž (55 l.) jsem najel 800 km (těch 850 km bych zvládnul, protože jsem nejel "na doraz", ale byl "levný" benzín, tak jsem vzal opět plnou :-D ) A jsem rád, že se "ukázal" další člověk, který vychvaluje 1.2 TSi (natož, že jsi byl zvyklý na 2,7 a 3, teda klobouk dolů, většina lidí si na to nemůže "zvyknout" a na motor nadává.)

 

Ahoj,

tak ako sa sprava tvoja spotreba po roku jazdenia?

Ja mam 1,4tsi asi rok. Pri ceste do prace - jeden semafor a potom za mestom 18km - viem spravit spotrebu 5,3-5,5L pri dodrziavani predpisov a plynulej jazde. Cestou spat, ked sa samozrejme ponahlam robim to iste za 6,5L (rychlost okolo 115km.h). Pri agresivnej jazde, ked casto obehujem mam 8L - Motor je velmi citlivy na tazku nohu, pokial casto obehujem a vytacam ho cez 3500 ot je to hned poznat na spotrebe.

 

Dlhodoba priemerka je 6,9L, v zime 7,4.

Ja som mal tiez 1,4MPI duratec ale to sa s tymto neda porovnat, pricom spotreba bola velmi podobna.

Ono rad by som si vyskusal 1,2TSI, ci je tam citit rozdiel - snad na nejakom zraze.

 

M.

Odkaz ke komentáři

mám 1,4 a spotřebu mám 6,6 okresky a celkem svižně, okresky s podílem dálnice 7,6, taky sižně, jen město do 8,

 

cesta do práce - 15 km, průměrka 48 km/h, spotřeba 6,8

 

odspodu se motoru moc nechce, novému už vůbec, z toho jsem trochu zklamanej, ale postupně se to pomalu lepší, ideál je od 1.800 otáček, nahoru se vytáčí ochotně a zrychlení na trojku, čtyřku je super tah a jde to až do 4.500 otáček, na předjíždění parádní,

 

až bude víc tahat odspodu (asi s přibývajícími km) tak se stím bude dát jezdit i po městě na čtyřku a devadesát mimo obec na šestku, tak budu spokojený,

 

rozdíl proti 1,2 tsi? do 130-140 km/h skoro žádný (při plném zatížení bude jasně 1,4 lepší), mad tyto rychlosti pak na dálnici 1,2 odpadá a 1,4 je lepší na zrychlení, zrovna tak při sešlápnutí třeba ve 150 jde 1,4 lépe, ale to je jasné a očekávané, objem je objem, podobně jako rozdíl 1,8 tsi a 1,4 tsi

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

mám 1,4 a spotřebu mám 6,6 okresky a celkem svižně, okresky s podílem dálnice 7,6, taky sižně, jen město do 8,

 

cesta do práce - 15 km, průměrka 48 km/h, spotřeba 6,8

 

odspodu se motoru moc nechce, novému už vůbec, z toho jsem trochu zklamanej, ale postupně se to pomalu lepší, ideál je od 1.800 otáček, nahoru se vytáčí ochotně a zrychlení na trojku, čtyřku je super tah a jde to až do 4.500 otáček, na předjíždění parádní,

 

až bude víc tahat odspodu (asi s přibývajícími km) tak se stím bude dát jezdit i po městě na čtyřku a devadesát mimo obec na šestku, tak budu spokojený,

 

rozdíl proti 1,2 tsi? do 130-140 km/h skoro žádný (při plném zatížení bude jasně 1,4 lepší), mad tyto rychlosti pak na dálnici 1,2 odpadá a 1,4 je lepší na zrychlení, zrovna tak při sešlápnutí třeba ve 150 jde 1,4 lépe, ale to je jasné a očekávané, objem je objem, podobně jako rozdíl 1,8 tsi a 1,4 tsi

 

Cau,

no praveze motoru sa chce hned od spodnych otacok, to je na TSI ta vyhoda. A suhlasim, rozidiel 1,2-1,4tsi pocitis pri rychlostiach nad 130km.

Tocit to mam zmysel do 5200 otacok, potom ide krutiak aj vykon prudko dole.

Ja som max. spokojny.

 

Maki

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Já mám zatim na 1.2tsi rekord 4,0 na trase Praha Prosek - Brandýs nad Labem (cca 15km) podle předpisů v odpoledním vláčku aut. Jinak teď na dlouhý trase na Slovensko 500km mi to ukázalo 6,3 ale to sem jel docela svižně a naloženej. Jinak parádní věc je tak že aby se člověk pohyboval relativně svižně, nemusí motor vytáčet nad 2500 otáček. Překvapilo mě i to, jak se dá v pohodě udržet rychlost 120km/h na šestku i na dlouhých dalničních stoupáních. Jsem s motorem nadmíru spokojen.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 2 roky později...

Zdravim. Rad bych se podelil i o svoje zkusenosti se spotřebou. Jel jsem ted na dovolenou do Chorvatska. Jizda byla podle předpisů i když nekde jsem jel i rychleji. Jeli jsme 3 dospele osoby o celkove vaze 200kg. + plny kufr oblecenu a jidla. Nebylo to nalozeny tak ze by se kolo dostalo do podbehu. Bylo tam jeste tak 3cm mista. Kola jsou original 15''. Celou cestu zapnuta klimatizace (climatic). Spotreba do chorvatskeho omiše z Čech za 5.5 l/100km. Zpatky uz to bylo za 6.5 l/100km. Vsechny dalnice jsem jel na tempomat. Auto ma najeto 35000km. Nemyslim si ze by ta spotřeba mela bejt nejak spatna. Jsem s tim motorem spokojen.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Ahoj,

OII combi - facelift r.v.2010 1.2 TSi 77kW / pneu 15" letní Dunlop a zimní Polaris 3 / najeto 170 xxx km

počátek měření srpen 2016 až do březen 2018

průměrná spotřeba 6,389l / 100km 

Automatickou klimatizaci používám pořád, nijak se v jízdě neomezuji. Autem jezdím z 70% po městě, 25% okresky, 5%rychlostní silnice + dálnice.

 

dle TP má být spotřeba 7,1/ 4,9/ 5,7 (město,mimo město, kombinace)

Adam

Odkaz ke komentáři
  • o 3 roky později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...