HonzaP Odesláno Červen 10, 2015 Sdílet Odesláno Červen 10, 2015 Zdravim, nechal jsem dneska doplnit (jeste jsem doplacel za chladivo, protoze tam nebylo skoro zadne) klimu. V servisu rikali ok chladime na 8C hm. Venku je nejakejch 22C pustil jsem klimu na 22 auto a nic moc tak asi za 10km rikam dam to na 18C pak i na LO a porad to same. Predpokladam, ze je jedno jestli je venku 22 nebo 30 kdyz to dam na 18 nebo na LO tak by z toho mel jit ledovej vzduch, ne? Nejde z toho ani moc studenej. Klimu menim kazdej rok a ted jsem se i ptal, jestli to neni divne a prej je to OK. Dekuju za rady O1 1.9tdi 66kW rv2003 climatronic 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Červen 10, 2015 Sdílet Odesláno Červen 10, 2015 A když si jel na plnění tak to bylo lepší? Pokud ti po roce unikla skoro celá náplň, jak píšeš, tak se mi zdá, že je někde nějaká netěsnost. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomasoct Odesláno Červen 10, 2015 Sdílet Odesláno Červen 10, 2015 Ahoj nechal bych znovu převážit váhu chladiva v okruhu a zkontrolovat tlak. Já klimu dělám pravidelně 1x za 2roky a úbytek je průměrně pouhých 70g z 525g, takže podle mě bude někde nějaká mikroprasklina. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HonzaP Odesláno Červen 10, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červen 10, 2015 Prevazit tam, kde mi to delali? rikal, ze velkej unik pozna, ale malej ne ze na to se delaji nejake tlakove zkousky a to neumi... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomasoct Odesláno Červen 10, 2015 Sdílet Odesláno Červen 10, 2015 Pokud má nějakou mašinu na revitalizaci a výměnu chladiva, tak 99% těchto mašin mají možnost vstříknout do systému fluerosenční barvičku, která pak případnou prasklinou vystoupí a ví se kde je díra,ale fakt že hodně lidí to dělat nechce. Mohl by ti alespoň náplň odsát a to odsáté množství ta mašina zváží a potom se porovná s tím co tam před tím naplnil a tak aspoň budeš vědět jestli to uchází nebo ne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
olisoft Odesláno Červen 11, 2015 Sdílet Odesláno Červen 11, 2015 ak nevie spravit skusku tesnosti, tak najdi takeho co to robi... okruh sa odsaje, natlakuje dusikom a hlada sa netesnost (su na to speci spreje). Viem o par pripadoch, ked inak nedokazali najst dierku, takouto metodou ju nasli. Jedna zaujimava bola tak, ze v hadici bola mikrodierka (nejaka špona z vyroby) a tou to unikalo cca mesiac do uplneho vyfucania. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Červen 12, 2015 Sdílet Odesláno Červen 12, 2015 Taky mi i po doplnění klima moc nechladí a po kontrole UV lampou mi mechanik zjistil, že mi chladivo uniká přes vadný expanzní ventil http://www.cc-autodily.cz/search/?keyword=6N0820679C , tak pokud bude mít mechanik zítra čas, tak ho jdu měnit i s novýma gumičkama od trubek, co do toho ventilu vedou, tak pak dám kdyžtak vědět, jak to dopadlo ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Červen 14, 2015 Sdílet Odesláno Červen 14, 2015 Takže dnes jsem byl na opravě s klimou. Mechanik mi vyměnil ten expanzní ventil (původní netěsnil a byl celej poblitej tím chladivem) a z původních cca 800g chladiva mi tam zůstalo 360g a to jsem loni nechával klimu doplňovat. Teď se zdá, že už to chladí, tak jak má, tak snad budu mít na dlouho pokoj ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HonzaP Odesláno Červen 17, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červen 17, 2015 oprava jinej klimakompresor, jinej chladic klimy a z puvodni autoservisu tam narvali o 300g vic 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HonzaP Odesláno Červen 18, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červen 18, 2015 Ted jde o to, jestli to mohlo mit vliv na to, ze sel kompresor do p**** ve Skodovce mi rekli, ze jo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.