Přejít na obsah

O II Combi Fl


Doporučené příspěvky

Ahojte, moja Octa Combi. Po dlhom čase som sa vrátil k značke Škoda a zatiaľ neľutujem, mám ju od januára. Potreboval som kufor a auto, ktoré sa mi aj páči, voľba padla práve na Octaviu. Po 2 nových autách som sa rozhodol pre jazdenku, ale zatiaľ neľutujem. Auto je dovoz Belgicko, je to 1.6 CR TDI. Po pravde auto nemá takmer žiadnu dynamiku, ale zas je spotreba fantastická. Takúto som nemal ešte ani na jednom aute a aj tak všade len samé policajné kontroly, takže je to OK. Na jednu nádrž v pohode cez 1000 km a tankujem za menej ako do predchádzajúceho auta, takže super.

post-45018-0-96537800-1434130642_thumb.jpg

post-45018-0-47896100-1434130661_thumb.jpg

 

Výbava postačujúca, jedine mi chýbalo vyhrievanie sedadiel, tak som kúpil sedadlá s výhrevom, panel climatroniku, ešte mi chýba kabeláž + niekto kto mi to celé spojazdní. Do z imy to hádam bude hotové.

Ak by mal niekto záujem o pekné nevysedené sedadlá, za symbolickú cenu si ich môže vyzdvihnúť u mňa.

post-45018-0-17094500-1434130716_thumb.jpg

post-45018-0-66904900-1434130731_thumb.jpg

post-45018-0-51444600-1434130723_thumb.jpg

 

Aktuálne auto dostalo "letný" polep, reakcie okolia sú kladné, že vraj to nevyzerá zle ;)

 

post-45018-0-13898300-1434130052_thumb.jpg

post-45018-0-19771300-1434130849_thumb.jpg

post-45018-0-53258100-1434130858_thumb.jpg

 

Odkaz ke komentáři

Tak dnes predané pôvodné sedadlá, myslím, že cena 30 € nebola zlá pre kupujúceho za komplet všetky. Práve som začal rozmýšľať, že ich darujem, len nech sa ich zbavím, lebo zavadzali :D Bude na predaj aj panel climatroniku, tiež za symbolickú cenu, ale až po spojazdnení sedadiel s novým panelom čo už mám prichystaný.

 

post-45018-0-98314100-1434646025_thumb.jpg

 

Odkaz ke komentáři

Dnes takmer dokončená príprava na dovolenku. Výmena oleja, palivového a vzduchového filtru + umytie motoru.

post-45018-0-78989000-1435324032_thumb.jpgpost-45018-0-16395500-1435323957_thumb.jpg

post-45018-0-15540100-1435323975_thumb.jpg

 

 

Zvažoval som výmenu kolies za tieto 17", mohol som ich bvymeniť za svoje 16" + doplatok, ale keď som sa lepšie pozrel, tak bolo vidno, že 2 disky sú poriadne obúchané, takže ostávam toto leto na 16"

 

post-45018-0-73301800-1435324005_thumb.jpg

 

V servise aj toto čudo opravovali, no commet...

 

post-45018-0-57835600-1435324020_thumb.jpg

post-45018-0-80220300-1435323982_thumb.jpg

post-45018-0-48324300-1435323963_thumb.jpg

Upraveno uživatelem AutomodelyRS
Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Doteraz som sa stretol len s tým, že palubák ukazoval menej ako bola skutočná spotreba. Povedal by som, že výrobcovia to tak nastavujú naschvál.

 

Dal som si tú námahu a prerátal som si spotrebu cez dovolenku. Odchádzal som s plnou nádržou, niekde v HR som dotankoval 35,32 l a po príjazde domov vošlo do nádrže 50,14 l. Najazdil som 1724 km, vychádza to teda na 4,95 l/ 100 km. Myslím, že veľmi príjemná spotreba, som vysmiaty :D

 

Pre zmenu som dnes bol v Miškolci, išli sme do kina na Mimoňov, lístky som mal už kúpené a akosi som nestíhal. Tak som trochu na tú jednašestku tlačil + potom krížo cez celé mesto (jedno z najväčších v HU), klíma non stop zapnutá. Tam a naspäť cca 160 km a spotreba 5,5 l. Na tomto aute je fakt problém spraviť 6 litrovú spotrebu.

 

Pred Octou som mal ešte jedno auto s CRTDI motorom, síce to bol 2 liter, ale správal sa rovnako. S autom sa jazdilo veľmi svižne a max 6,5 l spotreba, takže za mňa CRTDI správna voľba :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tak sa nám podarilo toto leto absolvovať ešte raz Chorvátsko, stále absolútna spokojnosť. Deň pred odchodom sa konečne nalepila aj nálepka Octavia clubu, nech to vidí čím viac ľudí ;) Cestou späť zatiaľ max teplota čo mi kedy na palubnom vyskočila - prejazd centrom Budapešti v sobotu okolo obeda - 42 stupňov...

 

 

post-45018-0-70097200-1441037307_thumb.jpg

post-45018-0-96903900-1441037326_thumb.jpg

post-45018-0-13325300-1441037357_thumb.jpg

Upraveno uživatelem AutomodelyRS
Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Ahoj. Mozno ti to pomoze - riesim akutalne podobny problem, s tym ze u mna auto neslo do nudzoveho rezimu. Momentalne mi nic nesvieti, neblika - no aj podla chyb, aj podla servisu aj podla rad tu na fore je v prdeli EGR (zatial mozno nie uplne, no uz doziva), cize idem cestou vymeny EGR. Cena okolo 330-360 za ventil, + rozne tesnenia. Diely by ma mali stat okolo 380 EUR, + praca na vymenu. Akurat ze na 1.6 ako mi pisali kolegovia tu z fora sa flashovala aj ECU, na 2.0L staci zakladne nastavenie. Ale mozno to nie je tvoj pripad.

Este doplnim ze mam najazdenych 182500km :)

Link kde som to riesil: http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=30998&hl=

Odkaz ke komentáři
Guest Milos_RS

Auto stále v servise, vypadá to na EGR. Teraz neviem čo a ako ďalej. Ponuka na odpojenie EGR za nejakých 180 € (to je len cena pre toho čo to sofrérovo upraví), ale neviem či ísť do toho alebo kúpiť nový EGR. Čakám na zavolanie mechanika, skúsia ešte prečistiť chladič, ale keď to už raz rozoberú, budem sa musieť pripraviť, čo s tým dám spraviť. :wallbash:

Ako tak študujem po nete a hľadám informácie, tak môžem byť rád, že pomaly 186 000 a doteraz vydržalo, hlavne pri častých krátkych trasách, keď sa auto ani nemá šancu zohriať na prevádzkovú teplotu.

 

EDIT - ako som volal s mechanikom, tak že prečistili čo sa dalo, pri zohriatom motore auto šlapalo bez problémov, ale keď auto naštartoval po pár desiatkach minút a motor trochu vychladol, chyba sa znova objavila, opakovane. Takže teraz je auto na zdviháku a auvidím večer čo mi povedia.

 

Určitě nech ten EGR ventil vyměnit. Pokud bys ho nechal zaslepit a SW odstranit, tak ti dřív nebo později odejde DPF filtr, protože nebude možné vyvolat vysoké teploty na vypálení DPF filtru. Výměna je sice poměrně drahá, ale nebudeš pak muset řešit problémy na STK, resp. na emisích a hlavně pak výměna DPF filtru alespoň tady u nás v ČR je investice skoro 40 tis Kč, pokud se bavíme o cenách v autorizovaných servisech. ;)

Odkaz ke komentáři

Ked som menil EGR pri 113t km, tak som mal zanesenie 23,2g....pri garancke 120t km som mal 24,9g. Hranica je 70g...ale len papierova, cize moze vydrzat dlhsie, ale aj skapat skor.

Uvidim kolko budem mat pri 150t km, uz sa objednavam do servisu :)

Myslim, netreba to moc riesit, ale pri sw odstaveni EGR by som tie kontroly robil castejsie....aspon clovek hned vie na com je.

 

Napr. som sa rozpraval s chalanom z MMracingu a on sw odstavuje EGR po chipe bezne a zatial ziadne problemy nemal. Vysvetloval mi to tak, ze bez EGR sa nasava viac kysliku a tym padom je spalovanie spalin lepsie, cim sa DPF tak nezasiera...alebo tak nejak :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...