Přejít na obsah

Oprava motorů 1.8 TSI CDAA :)


Doporučené příspěvky

oukej, budem pouzivat teda pole pre odpoved 😊

 

diky za rozpisanie dielov, pomenim vsetko, co si mi napisal, uz len najst cloveka na sk, ktory ma s vymenou rozvodov na tomto motore skusenosti 😄

inak, myslis ze je stranka - https://www.skoda-dily.cz dobra co sa tyka kvality dielov? asi nezalezi na tom, ze to je audi a nie skoda, ked je to vw group ze?

 

a este by som sa chcel opytat na tie dalsie diely k tym rozvodom, neveril by som 100% tomu, ze ten co mi to bude robit, si bude hladat nejake kvalitne diely, predsa len zijem na slovensku 😄 nevedel by si mi teda napisat, ktore diely su este k vymene komplet rozvodov potrebne?  ak ano, tak ti budem velmi vdacny 🙏

Odkaz ke komentáři
V 23. 6. 2019 at 12:32, rayx napsal:

Předně, necituju přímo předchozí příspěvek, citace se používá jen pro starší příspěvky. Používej pole pro odpověď dole pod posledním příspěvkem na stránce 😉

No, pro motor z 2011 a 152 000km Ti rovnou doporučím si nechat vyměnit minimálně napínák řetězu za poslední provedení 06K109467K a řetěz 06K109158BE nebo 06K109158BR. S tím napínákem co tam máš nyní (06H T nebo AB) je to dráždění hada bosou nohou ...

A až to tedy bude někdo měnit, další díly si jistě dohledá, ten řídící ventil s levotočivým závitem je 06H109257C, případně poslední ložisková stěna 06H103144K.

Doporučuju najít někoho, kdo už dělal a nebo alespoň ví a má přípravky, jinak je to vždy neštěstí ...

Na tu hodnotu z 93/3 jsem zvědav, tipuju, že to bude míň jak -3 ...

ahoj, tak auto som dal na pocitac a vyhodilo mi tuto chybu + hodnota 93/3, jak to podla teba vyzera?

20190625_151337.jpg

20190625_150432.jpg

Odkaz ke komentáři

No s ohledem na zapsanou P0341 / 16725 je to špatný, ten udaj 93/3 pak nic neřekne a neodpovídá skutečnosti ...

Je to na kontrolu rozvodů a toho regulačního ventilu, sací vačkový hřídel nemůže být nastavován a proto ten "dieseling"

Díly na rozvod kupuj opravdu jen originál, nic na ťamanech neušetříš 😉

Takhle vypadá KO řídící ventil

140rW6g.jpgjq9S9ob.jpg

https://forums.ross-tech.com/showthread.php?4812-Audi-Volkswagen-2-0L-Chain-Drive-P0016-Cam-Crank-correlation-check

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Po přečtení těchto témat si myslím, že pánové v Brně jsou profíci. Je  někdo podobný v Královodvorském nebo Libereckém kraji? Kamarád má auto z roku 2008 ( starší model motoru) a olej začal brát až teď a najednou a hodně a navíc to má zvuk jak diesel-vše tu popsáno. A ten místní specialista pořád něco koumá, nerozumí tomu a říci si nedá ... . Takže bych rád pomohl typem na koho se obrátit, aby to nebylo jen utápění peněz a výsledek stále špatný... ? Honza

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
V 31. 7. 2015 at 20:48, p2p napsal:

Sitko je feromagneticke a hledal jsem ho a nenasel.. Vytahoval jsem i ventil na filtru , zkontrolovana vana , kanaly od hlavy a nic... motor si ho zejvekl... Dokonce mam kacirskou verzi, ze to nema cenu tam ti sitka davat, i kdyz uz jsou inovovane... Az budem rozdelavat nejake auto kam jsme ho davali jsem zvedav jestli tam zustalo... 🙂

 

O tom magnetu zadna, skoda ze ho nedavaji do vany a ted mne napadla myslenka... nechat si udelat magnetickou zatku... popremyslim o tom...

Dobrý den,

chci se prosím zeptat, zda se dá sehnat to inovované sítko (kromě koupení celé stěny). A ještě mě zajímá, jestli by absence toho sítka mohla mít na něco negativní vliv. Díky Valenta.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zdravím pánové, prosím o radu. Mám Octavia 4x4 Scout 1.8 TSI, vyrobeno 9/2010. Původní majitel měl rozšířenou záruku a v jejím rámci dokázal vyhádat výměnu problematického CDAA motoru. V roce 2014 provedli v Auto Jarov na záruku výměnu celého motoru (blok, hlava, spojka, setrvák …). V techničáku je zápis: Provedena výměna původního motoru CDAA náhradní technologií. Nejsem schopen nikde zjistit (autorizovaný servis Škoda, kontakty přímo ve Škodě, v Česaně...) co tam dávali náhradou (to je úroveň, že...).  Takže vlastně nevím, co tam mám a jaké konstrukce....

Stojím před řešením - nový motor má najeto 100 000km, nemám sebemenší problém. Ale rád bych preventivně vyměnil rozvody. Je otázka u této verze, když nemám zatím problém, co vše vyměnit? A za druhé na kolika km to provést? Navíc by mě zajímalo, jestli mám do budoucna očekávat nějaké problémy, ale to asi vyplývá z typu použitého motoru.

Netušíte prosím, co bych tam mohl mít? Přeci jenom to musel být nějaký doporučený postup výrobcem, s doporučeným ND (je na něm z boku papírový štítek s čárovým kódem a datem výroby 9.1.2014). Co bych měl vyměnit za komponenty při rozvodech? Mám už teď na 100 000km, když nezlobí?

Pokud nebudete vědět Vy, tak už asi nikdo.....

Moc díky. Tomáš

Odkaz ke komentáři

Už se samostatně koupit nedá... Buď celá stěna nebo to nechat v tom stavu jak je...

Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk

2014... Podívat se na kanál 93 a podle toho se rozhodnout... Nebo se podívat na napínák přímo...

Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

1.8 TFSI CDAA, 04/2011
Ahojte, neviete kde by mohol byt problem? Motor vydava vcelku divne zvuky.

Zacalo to tak ze mi z nicoho nic pri jemnom pridani plynu z volnobeznych otacok robil motor take chrastive (akoby dieselove) zvuky, takisto to robilo aj pri preradeni ked sa ustalovali otacky a pri pridani do zaradenej rychlosti. Zvuk pri konstantnej jazde a pri akceleracii nepocut.

Nedavno sa menil rozvod (K napinak, zosilnena retaz, nove predlzene vodiace listy, nova loziskova stena pretoze ta stara mala vytrhnute sitko, elektromagneticky ventil prestavovaca vacky, regulacny ventil, snimac vacky). Muselo sa to robit z dovodu vytahanej retaze a kolisania otacok na volnobehu. Neprijemny zvuk ale po oprave stale pretrvava. Skor to registrujem, ked je motor zahriaty na prevadzkovu teplotu, ked je studeny, tak spominany zvuk pocut len minimalne.

Motor ide krasne, ziadne trhanie, plynuly nastup vykonu, netrpi spotrebou oleja (od vymeny do vymeny nedolievam ani kvapku), atd..

Nedavno mi vyhodilo tuto chybu co je nizsie a myslim ze to ma nieco spolocne s tym zvukom. Nemal uz niekto podobny problem?

Myslite, ze bude potrebne menit cely prestavovac aj s vackou? Znie to akoby sa ten prestavovac prestavoval prilis pomaly a medzitym prestavenim to vytvara ten divny zvuk (cvakanie ventilov o vacku alebo nieco podobne)..

Nejake rady co skontrolovat pred tym nez by sa musela menit cela ta vacka aj s prestavovacom? 

 

Za kazdu radu predom dakujem.

 

69611262_1462298923909836_7474298106511622144_n.jpg.ba5f60af7f4f99928235c1276afd1f2f.jpg70773328_1462298893909839_7122369873551818752_n.jpg.74909eca5001b7c423c2646c0ba2a9fc.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...