rayx Odesláno Červen 25, 2020 Sdílet Odesláno Červen 25, 2020 No jestli je budík otestován a dokonce cejchován, tak se ten motor chová podivně, když na volnoběh to maže míň, a na zvýšený otáčky zase výrazně více, než by to čerpadlo mělo umět. Čerpadlo to ale nedělá jak píšeš, ostřiky původní také ne, tak to je fakt divný, kde by na volnoběh byla díra, a co by ji při zvýšených otáčkách ucpávalo, že to vytvoří až 5,8 bar ... Po tom broušení bloku sis prohlídl všechny jeho olejové kanálky, držák filtru také? Když sis ty vyvažováky prohlížel, jak volné byly v těch hliníkových "obalech", točily se volně, nedrhly? No píšeš, že šly ven bez nějakýho většího násilí ... tak asi odhadneš, jak můžou v bloku sedět nyní po opětovné montáži zpět 😉 Že by tudy tlak utíkal si dovedu představit, ale že by to zároveň vedlo k takovýmu zvýšení tlaku mazání v otáčkách je podle mě nemožný ... No, kvůli tomu kvílení to stejně budeš muset nejspíše kuchnout, to teda nezávidím, tak se pak pochlub, v jakým stavu ty vyvažováky budou. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červen 25, 2020 Autor Sdílet Odesláno Červen 25, 2020 Když si tam dával ty vyvazovaky, zmrazil si je?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kejml Odesláno Leden 13, 2021 Sdílet Odesláno Leden 13, 2021 Ahoj @p2p uvažuju o koupi auta, které jste prý dělali. Prosím, řekneš mi víc? RZ 7B1 2751. Chceš i VIN? Děkuju moc. @p2p 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 13, 2021 Autor Sdílet Odesláno Leden 13, 2021 Nemám databázi ale musí mít fakturu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MICHAL D Odesláno Leden 14, 2021 Sdílet Odesláno Leden 14, 2021 V 16. 6. 2015 at 22:05, p2p napsal: BZB a RS ma jinne ... Jak jsem psal... mala tlouska stiracich krouzku, casem se zanesou a prestanou odvadet olej a spolu s spatnym chlazenim od spodnich trysek a je vymalovano... Rusaci meni i ty trysky... Ja som sa chcel spýtať BZB motory majú tiež tie tenké stieracie krúžky ale už to napravili oproti motorom CDAA 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 14, 2021 Autor Sdílet Odesláno Leden 14, 2021 Ne nemaji 0 Citovat Odkaz ke komentáři
octavius4x4 Odesláno Leden 17, 2021 Sdílet Odesláno Leden 17, 2021 Ahoj vim ze se to tu uz reailo ale chci se jeste zeptat jednou na olej 5w30 vs. 5w40 dikymam najeto cca 190 tkm spotreba oleje cca 0.3l/1000km 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mildee Odesláno Leden 17, 2021 Sdílet Odesláno Leden 17, 2021 U 5w40 by jsi měl mít spotřebu oleje teoreticky nižší, ale záleží taky trochu jakou značku použiješ. Jinak bych taky doporučil zkontrolovat úniky oleje netěsností, nemusí vždycky všechno končit jen v motoru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 17, 2021 Autor Sdílet Odesláno Leden 17, 2021 po GO davame 5w40 0 Citovat Odkaz ke komentáři
octavius4x4 Odesláno Leden 18, 2021 Sdílet Odesláno Leden 18, 2021 Na GO to urcite neni je fakt ze kdyz se delaly rozvody tak v hadici k intercooleru byl olej ale tolik ho tam zase nebylo. Vim ze ta spotreba oleje je v norme ale chtel bych to trochu jeste eliminovat. Tak jsem spis chtel vedet jestli to nepokazim kdyz zacnu davat 5w40. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas F Odesláno Leden 18, 2021 Sdílet Odesláno Leden 18, 2021 Ta spotřeba je sice v normě, ale moc ok není. Jestli si to auto plánuješ chvíli ponechat, tak to radši začni řešit. A s viskozitou oleje bych si úplně naděje nedělal. Taky jsem toho zkoušel víc a dokud se motor neopravil mechanicky, tak tomu olej opravdu nijak nepomohl. Nevim, jestli s tím někdo má reálnou zkušenost, ale trochu mi to přijde jako obecně přijímána pravda, než fakt. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Das Odesláno Leden 22, 2021 Sdílet Odesláno Leden 22, 2021 Zdravím všechny, nedávno mi vyskočilo grilované kuře (supII - 1.8 tsi cdaa). Najeto jen 60 tis. (Druhý motor). Na diagnostice jsem dostal tohle info: 1,Rozdíl tlaku mezi turbem a ventilem škrtící klapy. - TRVALE 2, Systém příliš chudý (1. Rada valcu). - TRVALE 3, Systém řízení volnoběhu- otáčky vyšší než je očekáváno. - Přerušovaný 4, Netěsnost sací soustavy. Trvale Dokázal by mi někdo, prosím, dát nějakou radu, kde hledat problémy? Případně nějaké řešení? Zkouším to první nějaký informace, v nejhorším to budu muset předat do servisu 😬 Za odezvu předem děkuji 🙏 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Leden 22, 2021 Sdílet Odesláno Leden 22, 2021 Prošel bych si závady, které Ti ukázala diagnostika od bodu 1-4 , postupně se je pokusil odstranit.Odesláno z mého 5060D pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 22, 2021 Autor Sdílet Odesláno Leden 22, 2021 dej sem komplet vypis z diag... podivam se na to 0 Citovat Odkaz ke komentáři
octavius4x4 Odesláno Leden 22, 2021 Sdílet Odesláno Leden 22, 2021 V 18. 1. 2021 at 21:08, Tomas F napsal: Ta spotřeba je sice v normě, ale moc ok není. Jestli si to auto plánuješ chvíli ponechat, tak to radši začni řešit. A s viskozitou oleje bych si úplně naděje nedělal. Taky jsem toho zkoušel víc a dokud se motor neopravil mechanicky, tak tomu olej opravdu nijak nepomohl. Nevim, jestli s tím někdo má reálnou zkušenost, ale trochu mi to přijde jako obecně přijímána pravda, než fakt. Jde o to ze tak do 20k za opravu bych jeste dal ale vic urcite ne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Das Odesláno Leden 22, 2021 Sdílet Odesláno Leden 22, 2021 3 hours ago, p2p said: dej sem komplet vypis z diag... podivam se na to Snad je tohle oč žádáte 😮 diagnostiku jsem naživo viděl dnes poprvé 😐 0 Citovat Odkaz ke komentáři
djuSo Odesláno Leden 22, 2021 Sdílet Odesláno Leden 22, 2021 Dobrý den, prosim vás, nevíte náhodou kolik má být utahovací moment na olejovém výpustném šroubu a na olejovém filtru? Zdá se mi, že to je 30 a 25Nm, ale nevím to jistě. Na citovku to u mě moc nefunguje. Jde o 1.8TSI, CDAA. Díky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas F Odesláno Leden 23, 2021 Sdílet Odesláno Leden 23, 2021 před 13 hodinami, octavius4x4 napsal: Jde o to ze tak do 20k za opravu bych jeste dal ale vic urcite ne. Chápu chápu, taky jsem nebyl nadšenej, když jsem vydával vyšší desetitisíce za opravu. Ale počítej, že až se pak zmrší blok, anebo hlava, tak z toho může být účet za 100k.. je třeba promyslet, pokud chceš s autem i dál jezdit, tak. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Únor 2, 2021 Autor Sdílet Odesláno Únor 2, 2021 Stát se může cokoliv... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deli Odesláno Únor 3, 2021 Sdílet Odesláno Únor 3, 2021 V 22. 1. 2021 at 22:58, djuSo napsal: Dobrý den, prosim vás, nevíte náhodou kolik má být utahovací moment na olejovém výpustném šroubu a na olejovém filtru? Zdá se mi, že to je 30 a 25Nm, ale nevím to jistě. Na citovku to u mě moc nefunguje. Jde o 1.8TSI, CDAA. Díky. Našel jsem tyto hodnoty: - Výpustný šroub oleje - 30 Nm - Olejový filtr - 22 Nm 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin222 Odesláno Únor 20, 2021 Sdílet Odesláno Únor 20, 2021 Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Mám Yetiho RV 10.2009, motor CDAA, nyní najeto 83000km. Má smysl uvažovat o go motoru "dopředu"? Jde mě o to, abych předešel výraznému poškození okolí jako válce, klikovka, apod. Děkuji. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas F Odesláno Únor 20, 2021 Sdílet Odesláno Únor 20, 2021 Spotřeba oleje je jaká? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin222 Odesláno Únor 21, 2021 Sdílet Odesláno Únor 21, 2021 Spotřeba je zatím v pohodě, teď naposledy jsem dolil 1L za 5000km při občasné sportovnější jízdě. Jde poznat přicházející problém na kompresi? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas F Odesláno Únor 21, 2021 Sdílet Odesláno Únor 21, 2021 Problém na kompresi nevím, taky nevím co je sportovnější jízda (4-7 tis rpm?), ale ta spotřeba nic moc, pokud je pravidelná, nebo se rovnou zhoršuje. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin222 Odesláno Únor 21, 2021 Sdílet Odesláno Únor 21, 2021 "Sportovně/ostřeji" jezdím tak mezi 3,5-6tis. Na omezovač občas také, tak na 1RS a 2RS (při předjíždění 🙂). Spotřebu mám teď 11L; 40% dálnice/40% serpentiny/20% město, ale dokážu jet i úsporně 8,5. Spotřeba oleje - právě se mě zdá, že jsem dolil více, běžně mám tak 1L/10 tis. Pokud počínající problém s olejem nelze přijít jinak než jeho spotřebou, tak budu sledovat. Asi jsem paranoidní, ale může za to má zkušenost s HTP 😞. Díky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Únor 22, 2021 Autor Sdílet Odesláno Únor 22, 2021 Ono jestli motor točíš tak spotřeba oleje bude větší než klidná jízda... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin222 Odesláno Únor 22, 2021 Sdílet Odesláno Únor 22, 2021 OK, budu sledovat. Díky moc za konzultaci. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
djuSo Odesláno Březen 1, 2021 Sdílet Odesláno Březen 1, 2021 Díky moc, deli. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
dawwid17 Odesláno Březen 6, 2021 Sdílet Odesláno Březen 6, 2021 Zdarec, chcem len napísať, že auto po výmene piestov stále bez spotreby oleja 🙂...takže super 😊 Octaviu už síce viac ako rok nemám, ale som v kontakte s novým majiteľom, lebo samého ma zaujímal stav okolo oleja aj ďalej, to je bez problémov teda, no kontaktoval ma, že či mu nevieme pomôcť s týmto problémom: Aktual 250 000, po výmene rozvodov mam cca po 3k km, unik oleja žiadny není, pri rozovodch komplet všetko všetky reťaze, vodiace listy, olej novy proste kompletka. No a cca 200km dozadu mi začalo vyhadzovať tlak oleja na červeno, vyskakuje to len vtedy keď je auto zohriate na prevádzkovú teplotu, na diagnostike ukázalo snímač tlaku oleja, vymenil som obe, nepomohlo tak sa zmeral tlak oleja v aute kde to podľa nich je v poriadku a chyba môže byť v kabeláži. Pozrel sa na to auto elektrikár a ešte jeden mechanik ktorý prekontrolovali kabeláž, vymenili sa ešte raz snímače tlaku, vyčistili olejovu vanu a sitko, vymenil nejaké plastové tesnenie, no dnes to vyhodilo zas auto je v škodovke a budú merať ešte raz tlak oleja. Dal to teda do origo servisu Škody 🙁 a s tými tu s 1.8tsi neboli dobre skúsenosti, aspoň u mňa čo bolo prezentované aj v predchadzajúcich príspevkoch(už dávnejšie). Nejaký tip od vás páni? Ďakujem 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Březen 6, 2021 Autor Sdílet Odesláno Březen 6, 2021 Kolik je tlak na volnoběh za tepla... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.