Jump to content

Oprava motorů 1.8 TSI CDAA :)


Recommended Posts

No jestli je budík otestován a dokonce cejchován, tak se ten motor chová podivně, když na volnoběh to maže míň, a na zvýšený otáčky zase výrazně více, než by to čerpadlo mělo umět. Čerpadlo to ale nedělá jak píšeš, ostřiky původní také ne, tak to je fakt divný, kde by na volnoběh byla díra, a co by ji při zvýšených otáčkách ucpávalo, že to vytvoří až 5,8 bar ... Po tom broušení bloku sis prohlídl všechny jeho olejové kanálky, držák filtru také?

Když sis ty vyvažováky prohlížel, jak volné byly v těch hliníkových "obalech", točily se volně, nedrhly? No píšeš, že šly ven bez nějakýho většího násilí ... tak asi odhadneš, jak můžou v bloku sedět nyní po opětovné montáži zpět 😉 Že by tudy tlak utíkal si dovedu představit, ale že by to zároveň vedlo k takovýmu zvýšení tlaku mazání v otáčkách je podle mě nemožný ...

No, kvůli tomu kvílení to stejně budeš muset nejspíše kuchnout, to teda nezávidím, tak se pak pochlub, v jakým stavu ty vyvažováky budou.

CDAA1.jpg.c5963e1f0b684e9c3a982344a594158b.jpg

474948792_EA888Gen2mazn.jpg.17b85bf6dcde98e8320e69e21acec79c.jpg

Link to post
  • 4 weeks later...
V 16. 6. 2015 at 22:05, p2p napsal:

BZB a RS ma jinne ...

 

Jak jsem psal... mala tlouska stiracich krouzku, casem se zanesou a prestanou odvadet olej a spolu s spatnym chlazenim od spodnich trysek a je vymalovano... Rusaci meni i ty trysky...

Ja som sa chcel spýtať BZB motory majú tiež tie tenké stieracie krúžky ale už to napravili oproti motorom CDAA

Link to post

U 5w40 by jsi měl mít spotřebu oleje teoreticky nižší, ale záleží taky trochu jakou značku použiješ. Jinak bych taky doporučil zkontrolovat úniky oleje netěsností, nemusí vždycky všechno končit jen v motoru.

Link to post

Na GO to urcite neni je fakt ze kdyz se delaly rozvody tak v hadici k intercooleru byl olej ale tolik ho tam zase nebylo. Vim ze ta spotreba oleje je v norme ale chtel bych to trochu jeste eliminovat. Tak jsem spis chtel vedet jestli to nepokazim kdyz zacnu davat 5w40.

Link to post

Ta spotřeba je sice v normě, ale moc ok není. Jestli si to auto plánuješ chvíli ponechat, tak to radši začni řešit.

A s viskozitou oleje bych si úplně naděje nedělal. Taky jsem toho zkoušel víc a dokud se motor neopravil mechanicky, tak tomu olej opravdu nijak nepomohl. Nevim, jestli s tím někdo má reálnou zkušenost, ale trochu mi to přijde jako obecně přijímána pravda, než fakt. 

 

 

Link to post

Zdravím všechny, 

nedávno mi vyskočilo grilované kuře (supII - 1.8 tsi cdaa). Najeto jen 60 tis. (Druhý motor). 

Na diagnostice jsem dostal tohle info:

1,Rozdíl tlaku mezi turbem a ventilem škrtící klapy. - TRVALE

2, Systém příliš chudý (1. Rada valcu). - TRVALE

3, Systém řízení volnoběhu- otáčky vyšší než je očekáváno.  - Přerušovaný

4, Netěsnost sací soustavy. Trvale

 

Dokázal by mi někdo, prosím, dát nějakou radu, kde hledat problémy? 

Případně nějaké řešení? 

Zkouším to první nějaký informace, v nejhorším to budu muset předat do servisu 😬

Za odezvu předem děkuji 🙏

Link to post

Prošel bych si závady, které Ti ukázala diagnostika od bodu 1-4 , postupně se je pokusil odstranit.

Odesláno z mého 5060D pomocí Tapatalk

Link to post
V 18. 1. 2021 at 21:08, Tomas F napsal:

Ta spotřeba je sice v normě, ale moc ok není. Jestli si to auto plánuješ chvíli ponechat, tak to radši začni řešit.

A s viskozitou oleje bych si úplně naděje nedělal. Taky jsem toho zkoušel víc a dokud se motor neopravil mechanicky, tak tomu olej opravdu nijak nepomohl. Nevim, jestli s tím někdo má reálnou zkušenost, ale trochu mi to přijde jako obecně přijímána pravda, než fakt. 

 

 

Jde o to ze tak do 20k za opravu bych jeste dal ale vic urcite ne.

Link to post

Dobrý den, prosim vás, nevíte náhodou kolik má být utahovací moment na olejovém výpustném šroubu a na olejovém filtru? Zdá se mi, že to je 30 a 25Nm, ale nevím to jistě. Na citovku to u mě moc nefunguje. Jde o 1.8TSI, CDAA. Díky.

Link to post
před 13 hodinami, octavius4x4 napsal:

Jde o to ze tak do 20k za opravu bych jeste dal ale vic urcite ne.

Chápu chápu, taky jsem nebyl nadšenej, když jsem vydával vyšší desetitisíce za opravu. Ale počítej, že až se pak zmrší blok, anebo hlava, tak z toho může být účet za 100k.. je třeba promyslet, pokud chceš s autem i dál jezdit, tak.

Link to post
  • 2 weeks later...
V 22. 1. 2021 at 22:58, djuSo napsal:

Dobrý den, prosim vás, nevíte náhodou kolik má být utahovací moment na olejovém výpustném šroubu a na olejovém filtru? Zdá se mi, že to je 30 a 25Nm, ale nevím to jistě. Na citovku to u mě moc nefunguje. Jde o 1.8TSI, CDAA. Díky.

Našel jsem tyto hodnoty:

- Výpustný šroub oleje - 30 Nm
- Olejový filtr - 22 Nm

Link to post
  • 3 weeks later...

"Sportovně/ostřeji" jezdím tak mezi 3,5-6tis. Na omezovač občas také, tak na 1RS a 2RS (při předjíždění 🙂). Spotřebu mám teď 11L; 40% dálnice/40% serpentiny/20% město, ale dokážu jet i úsporně 8,5.

Spotřeba oleje - právě se mě zdá, že jsem dolil více, běžně mám tak 1L/10 tis.  Pokud počínající problém s olejem nelze přijít jinak než jeho spotřebou, tak budu sledovat.

Asi jsem paranoidní, ale může za to má zkušenost s HTP 😞. Díky.

 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Mam Garmin i Sigmu ROX 12.0 a Garmin je uplne nekde jinde. Data Center se sice tvari, ze je desne profi, ale vecne toho pulka nefunguje, je to neprehledny, dobry mozna pro profi tym, kde nad tim nakej Ferda sedi a analyzuje, protoze pro tym je to sikovny. Rozhrani, software, aktualizace a celkove, vcetne uzivatelske podpory, ktera stoji za vyliz, je uzivatelsky vuci Garminu propastny rozdil. Kolem me ma ted Garmin kde kdo, az me to prekvapuje, tak se hezky plni i kontakty a je to fajn 🙂 A mezi nami, v dnesni dobe si kupovat cyklocomputer/sporttester bez GPS mi prijde skoda
    • Tak jsou trochu rezaté ale dlouho nebudou... Odesláno z mého HRY-LX1 pomocí Tapatalk
×
×
  • Create New...