Přejít na obsah

DSG - rozjezd


Doporučené příspěvky

Ahoj,


mam O3 s 2.0tdi 110kW, DSG 6rych., rv 2013, cca 55tis najeto.


Rozciluje me, ze pokud auto nema opravdu rychlost 0 km/h, tak se pokousi rozjizdet porad na dvoujku. A to i do kopcu.

Proti jednicce to pochopitelne pak "neprijemne" nechava dele prokluzovat spojku, a celkove se to tak line rozjizdi :)


Moc mi neni jasne, proc tohle SW dela, ma-li k tomu nejaky duvod, ci je to kokotina od vyvojaru, a jde-li to nejak upravit zmenou parametru FW v RJ systemu.

Nutno rici, ze tohle dela od novoty, je to evidnetne "vlastnost".


Diky za vsechny pripominky,

Martin


Odkaz ke komentáři

Vobec by som v tom nevidel problem. Ta prevodovka to nude robit vzdy. Ak tam chces mat jednotku tak podrad do 1 manualne . Ja jazdim v automatickom rezime kratke vzdialenosti a mesto. Pokial cestujem dalej prepinam paku doprava a podradim si ako chcem ja.ochrana prevodovky v pripade ze pojdes po obmedzovac preradi sama.vyuzivam to pri predbiehani aj pri brzdeni a hlavne preto aby som sa vyhybal kick-downu a vyuzival priebeh krut. Momentu kt. Je u mojho motora fakt dlhy.

Odkaz ke komentáři

Jo, ja taky casto pri popsanem manevrovani jedu v manual rezimu a necham si to na jednicce - a to i v kolonach (kde ale obcas vyrazuju na N, pac v D rezimu se evidentne cosi deje jnak - o neco zvysi vibrace a spotreba), a taky casto radim rucne.

Otazka spise je, proc to to auto dela - pokud mu to budu "kazit" rucnim razenim na jedna, tak rozhodne kazim nejaky zamer - a to je to, oc mi tu bezi :)

Neverim, ze je to "ledabyle" naprogramovany model rizeni prevodovky...

Odkaz ke komentáři

Precitaj si v manuali ak sa dostanes k manualu k autu s "manualnou prevodovkou" a zistis ze vyrobca radi pouzivat 1. rychlostny stupen na rozjazd a ma sa za normalnych podmienok vyuzivat len na pol dlzky auta a hned radit dalsi. Dsg radi za 0,3s takze rychlejsie ako ktokolvek rucne.myslim si ze je to u tej prevodovky normalne. Mierny preklz spojok so pocitoval tiez ale teraz to mam chipnute a motor sa rozbieha na 2-ke sko keby na jednotke. Je to neskutocny rozdiel. Od vyroby je vsetko robene aby emisie boli co najnizsie preto aj dsg radi co najrychlejsie a udrzuje motor v co najnizsich otackach.

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...

zdary

mě to dělá taky,ale spíš mi vrtá hlavou že když je studený motor a jedu tak si tam ty rychlosti skladá normálně a řadí ve 2000ot jen 4st si tam necha dýl klidně na 3000-3300ot

je to normalní nebo se mam něčeho obávat
je to octavia ll po faceliftu 2.0tdi 103kw 114000 najeto

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

A když už se rozjede a řadí další stupně, ubere si plyn - dělá vám to taky? Když se na to trochu šlape, řadí bez ztráty tahu, ale když jdu na plyn lehce, tak při řazení ubírá plyn - není to nepříjemné, spíš mě zajímá, jestli je to normální.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...