Jump to content

Recommended Posts

Kurnik šopa chlapi, nedělejte ze mně analfabeta. To víte že jsem mu psal, psal jsem mu dokonce i SMS, ale jsou svátky, tak chápu, že nereaguje. Ale kdyby jste byli machři, tak alespoň napíšete, kolik vás to stálo. Jinak všechno mi venku svítí, ale háže mi to jenom chybu a píše i na maxidotu. Chci to nechat zrušit, ale jak píše MaroCZ, tak to teda ani nevím jak zjistit jaký tam ten SW mám.


Jo a ještě for MaroCZ, jsem pár kiláků od Opavy. Dvorce

Link to post

tak to mas ke me cca 50 km ... prvni se musi udelat diagnostika ... trosku by pomohlo napsat, jaky modelovy rok mas, i z toho se to da trosku vycist, pokud nekdo (mas-li auto z druhe ruky) nevymenil BCM jednotku

 

jeste dodam, ze pokud bys mel tu verzi 651 a vys, umim vypnout jen kontrolu pro SPZ, pokud chces i jine vypnout, je treba ferda

Edited by MaroCZ
Link to post
  • 2 weeks later...

Díval jsem se do nějakého schema pro OCT2, tam je zřejmé, že žárovky pro osvětlení poznávací značky jsou spojeny paralelně, takže mělo by snad stačit připojit jen jeden odpor k libovolné objímce pro žárovku.

Ten odpor má hodnotu 46 Ohm, při 14V bude topit výkonem přes 4W, tak pozor, aby se nedotýkal nějakého plastu.

Link to post

Tak treda teď nevím, dal jsem obě dvě led na odpory, takže nevím teda, jestli jsem neudělal špatně, jestli jsem neměl dát jen na jedno světlo s ledkou. Ale v každém případě mi to přestalo hlásit chybu, takto by byl problém vyřešen.

 

 

post-39649-0-91653500-1483444583_thumb.jpg

Link to post
  • 1 year later...

Zaujímavé že na iných fórach si ľudia pomáhajú ale tu chce každý zarobiť . Makám na tom ak zistim cestu ako to urobiť  dám vediet.....návod nepotrebujem uz ho mám stačí si prezrieť ruské fóra maju  všetko . Tam s tým nemaju problém ak sa nevyznám do toho nechám si to urobiť ale keďže ma  to zaujíma tak to chcem rozlusknut aj keď si to urobím len pre seba . Čínsky VAS stojí 45 usd to sa neoplatí .

Link to post
  • 1 month later...

zdarec, chci se zeptat.

Mam canbusovy ledky, kdyz je dam do osvetleni SPZ, tam sviti,ale rozsviti se kontrolka praskle zarovky. 

cetl jsem ze se musi vypnout pres diagnostiku. ale to zase nechci.

Otazka je bude to delat tedy u vsech led svetel co vymenim?? Chtel bych led blinkry a zpatecku.

V cem je problem kdyz jsem koupil schvalne CANBUSovy??

Diky

Link to post

Can bus znamená to, že by neměly chybu hlásit, nicméně realita je taková že ty odpory se na těch pcb odpálí protože se přehřejí a ve finále nefungují. 

LED a kontrola prasklých žárovek je nekonečný boj. 

Link to post
  • 2 months later...

Zdravím chlapi. Je na tomto fóru ještě někdo aktivní? 

Potřebuji poradit. Už mě nebaví každý měsíc měnit žárovky na denní svícení a chci vyměnit za ledky, které budou mít jistě větší výdrž. Poraďte prosím kde koupím kvalitní (cenu neřeším) na svojí krásku už s nějakým odporem, aby mi nehlásili i přesto, že svítí, chybu. Koupil jsem na zkoušku v OBI a samozřejmě počítač (myslím ten panel mezi budíky) mi ukazuje, že jakože nesvítí. Zkrátka pořád stejná chybová hláška. 

Děkuji za případné odpovědi. 

Zdravím chlapi. Je na tomto fóru ještě někdo aktivní? 

Potřebuji poradit. Už mě nebaví každý měsíc měnit žárovky na denní svícení a chci vyměnit za ledky, které budou mít jistě větší výdrž. Poraďte prosím kde koupím kvalitní (cenu neřeším) na svojí krásku už s nějakým odporem, aby mi nehlásili i přesto, že svítí, chybu. Koupil jsem na zkoušku v OBI a samozřejmě počítač (myslím ten panel mezi budíky) mi ukazuje, že jakože nesvítí. Zkrátka pořád stejná chybová hláška. 

Děkuji za případné odpovědi. 

Link to post
  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Ahoj, pokud se bavíme o vypnutí té kontroly na prasklé žárovky, jde to nastavit, respektive vypnout jen pro denní svícení? Protože mám také ledky s CAN bus, ale chybu mi to hází. Nerad bych se ale vzdal kontroly ostatních žárovek.

Takže bych vlastně potřeboval vypnout kontrolu jen žárovek denního svícení. U zytku auta aby kontrola fungovala i nadále.

Děkuji za odpověď.

Link to post
  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Ahoj, Snad nebude vadit když tohle téma ještě otevřu a že nemám škodu ale vw se stejným motorem, konkrétně Golf 5 BKD 2004. Jedná se mi o to, při zahřátem motoru "těžkopádně chcípá". Nedávno se mi rozsvítila kontrolka motoru a po diag. byla zjištěna vadná klapka. Klapku jsem vyměnil (koupil jsem FEBI), motor už nesvítí, ale jakmile se auto ohřeje na provozní teplotu, tak tězkopádně chcípne, zdá se mi i občas že je slyšet, jako kdyby klapka nedokázala držet zavřená a párkrát se pootevřela na vypnutí klíčku. Na studeném motoru, když potřebuju třeba jen kousek popojet tak chcípne nádherně. Je tedy trochu slyšet dvouhmota na sešlápnutou spojku, ale snažím se přijít na to, jestli se někdo s tímhle už takhle nesetkal i po výměně klapky. Jestli tedy jít po další klapce a tuhle vyreklamovat, i přes to, že na diagnostice už to nic neřekne, nebo se zaměřit spíš už směrem spojky a setrvačníku.  
    • Ten volant je pecka 👍
    • Právě, že 105 berou jako pracovní a termostat je taky na 105°C Vypínat by se měl kompresor až při 119°C a zapínat zas při 112°C dle příručky, kdyby docházelo k přehřívání. Jinak bez klímy drží tak 102-103,5°C
×
×
  • Create New...