Přejít na obsah

TURBOBENZÍNEM EFEKTIVNĚ DÍL Č.8 : PNEUMATIKY, PALIVO ATD.


Doporučené příspěvky

  • o měsíc později...

Ahojki.

Trochu by som polemizoval s tým, že v kolone sa má ísŤ plynule (s ohľadom na spotrebu). Dala by sa použiť metóda plného plynu striedaná s nohou z plynu z minulého dielu.

Ale kto by tak jazdil, že?

Podstatné je to, že je potreba sa štýlom jazdy úplne vyhnúť brzdeniu. Pretože sa tá kinetická energia (auto ju získalo prácou motoru) mení v brzdách len na teplo miesto toho aby pomáhala prekonávať odpory/ vykonávať užitočnú prácu.

Plynulou a hlavne predvídavou jazdou obmedzíte straty brzdením a ušetríte. Navyše bude jazda príjemnejšia.

Blb, ktorý vidí na semafore červenú a má plný plyn a potom zas naplno brzdí si zvyšuje podstatne (i násobne) spotrebu.

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...