Přejít na obsah

Egr trubka = syčanie


Doporučené příspěvky

Zdravím páni, mám octávku BKD MR08 a rieším už nejakú dobu problém syčania od niekaľ, ktoré je počuteľné od voľnobehu až po 2500ot.. Takiež cítim aj značný úbytok výkonu v nižších otáčkach a následny nárast newtonmetrov až po 2200 - 2500 ot. Tieto chyby sa nikdy neprejavili v pamäti závad.
Čo bolo zatiaľ robené: výmenená váha vzduchu za fungel nový kúsok, kontrola vakuového vedenia, kontrola tlakových hadíc, kontrola VNT turba.

Čo ma jedine ešte napadá, je vedenie k EGR. To syčanie sa dá lokalizovať od EGR chladiča, avšak po vizuálnej stránke niesú vidieť žiadné stopy po úniku spalín. Samotný ventil nemá žiadnu vôlu. Napadá ma ešte trubka medzi zvodmi a chladičom spalín v tvare S.
Stretli ste sa už s touto prasknutou trubkou v časti vlnovca? Mohla by to byť príčina mojich problémov alebo sa mám pozrieť po niečom inom?

Za každú radu ktorá má posune v riešeni problému, budem veľmi vďačný. V prílohe prikladám tvar trubky, ktorú som mal na mysli.

post-2641-0-24324000-1438683701_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Na tom celom vedení niesú žiadné sadze po úniku, ešte ma napadá prasklina vnútri toho vlnovca. Buduci týždeň pôjde dole a skontroluje sa riadne. Okolo tesnení taktiež žiaden prefuk nieje vidieť. Regulácia ide hladko až po doraz a v pamäti žiadna chyba. Neviem, ale tuším že únik môže byť len tam. Ak by to bol podtlak alebo unikal tlak z hadíc, tak jednotka by to asi zaznamenala nie? Tam pred turbom to nieje ničím kontrolované. Ešte na doplnenie: volnobežná spotreba za tepla a so všetkým vypnutým je až 0,8l/h a občas je cítiť jemné zašklby. Motor má pôvodné rozvody a poctivých 74k km.

Odkaz ke komentáři

Urcite diagnostika v zatezi. Nalogovat motorovou jednotku kanal 3,10,11 na 3 a 4 rychlostni stupen od 1600ot plyn na podlahu tzv "cihlu" a kouknout na data. Regulace muze jit zlehka, ale muze byt stale pootevrena. U mne bylo slyset syceni z okoli turba, tedy okoli chladice egr kdyz jsem mel seklou regulaci a bylo stale pootevrene.

Taky bych zkontroloval vsechny podtlakove hadicky (vycvakat z drzacku, muzou byt popraskane/rozkousane)

Jednotka nemusi totiz zadnou chybu zaznamenat, protoze tlaky turba mohou byt stale v prednastavenych intervalech +\- . Tohle nalogovani jak jsem popsal, by melo pripadnou poruchu na turbu/egr/ vaze vzduchu zjistit.

Ovsem pokud s diag neumis/nemas ji, radeji to sver nekomu kdo tomu rozumi. ;-)

Podtlak myslim nijak kontrolovany neni, tam by to mohlo unikat taky :-)

 

Rozvody muzes zkontrolovat, motor nastav na znacky a do vacek ti musi jit zasunout myslim sestka vrtak, ale to by se sycenim nemelo mit nic spolecneho. ;-)

Odkaz ke komentáři
  • o 7 let později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
    • Příběh "Jak mi globální oteplování zachránilo auto". Protože bylo teplo, tak už jsem samozřejmě jezdil a měl jsem auto 3 týdny na dvoře... když nehlásí nějaky mordor nebo krupobití, tak to mám radši po ruce, když ta garáž není u bytu ... No, a jak ted hlasili a pripadny snezeni, tak jsem auto predminulou sobotu umyl a měl v plánu ho schovat ... přijedu ke garáži, otevřu a tam tohle překvápko ze stropu ... jakože, nevím, kdo při mě stál, ale fakt štěstí :-) Tak jsem zase odjel na dvorek, sníh nesníh ... lepší než mít na autě tohle... některý kousky byly silný tak 2 palce ... No a budu mít teda jinou garáž...
×
×
  • Vytvořit...