Přejít na obsah

Kontrola emisí - Nevyhověl


Doporučené příspěvky

To znamená, že filtr už dělá vynucenou regeneraci...

Zkus nějakej prostředek na DPF :) jsou tu na foru různé diskuze

 

Nic bych tam radeji nelil, to ze se to rozlo je spise z duvodu ze jezdil douho kratke trasy a porad prerusoval klasickou periodickou regeneraci, tak se prihlasila s upozornenim ze potrebuje delsi trasu. Ekologie, musime spalit palivo kvuli cisteni filtru. :-(

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...
  • o 4 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

No, stk mě sice čeká až v dubnu, ale při vědomí, že již před dvěma lety jsem měl kouřivost snad v průměru 1.18, jsem to chtěl vědět, jestli nebude nutné egr, či něco horšího....již na příjmu mi technik rozmlouval mou investici, že tyto motory běžně prochází...trval jsem na svém a chtěl jim nechat vyděla.t. Nájezd 140k během 11let, drtivá většina naježděná na prvovýrobně nebo povýrobně(VIF) aditivovanou naftu, motor BXE. Před měřením pořádně prohnaný, zahřátý. Výsledek v průměru kouřivost 1.2...technik pronesl párkrát hmmm, hmmm....vytáhnul hadici ze zařízení a strčil ji do trubky o něco níže. Odjížděl jsem s průměrem 0.48, a na otázku, že bych přeci neměl projít zahlásil, že třeby byla zanešená trubka. Nebudu jmenovat, kde to bylo, ale jsem rád a doufám, že selský rozum zůstane...

 

P.S. z toho vyplývá poznámka, pokud skončí možnost takto si vypomoci, při kouřivosti 1.2 mám s novým EGR šanci splnit i legálně? Díky

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Přidám svou trochu do mlýna po zkompletování zkušeností. Najeto 140k, premiová nebo alespon aditivovaná nafta. Motor BXE, bez DPF, turbo i EGR původní, oleje max 15000 nebo 1rok. Tchán jezdil spíše klidně, já těch 30-40k jak kdy. Emise bych neprošel, naměřeno v půrměru kouřivost 1,25, motor zahřátý a předtím řádně v otáčkách projetý motor(byť bych proišel, technik si s tím pohrál a průměr byl "najednou" 0,46 - což by motor dal možná jako nový). Tak jsem přistoupil k návodu ze světa motorů - dá se najít, ale ted nemám čas. Adivitum Protec, vyježděna nádrž, výměna EGR a turbo výměna za repas Garret od Janoušek motorsport. Dneska emise bez "dopomoci" - průměr 0,65, a pitom jsem to ani neprohnal a motor nebyl uplně zahřátý

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Tak mě to čeká v nejbližších týdnech taky, motor BXE bez DPF, najeto 298000 :cool: Pokud vím správně od původního majitele, je turbo i EGR původní. VIF dávám při každém tankování, zahřáté auto rád protáhnu... nicméně přemýšlím že před ME ještě vyčistím EGR a dám tomu řádně napít :jager: :laugh:

A teď otázka - chápu správně že od tohoto roku musím ME a TK absolvovat na jedné a té stejné STK ???

Odkaz ke komentáři

Dobrý den,

přidal bych také několik poznatku. Mám OC II 4x4 s výše uvedeným motorem a na STK mi teď naměřili vysokou kouřivost. Rada od technika STK, auto projed okolo 100 km v 4000 a více otáčkách (to se mi nezdá).

OC rok výroby 2006, vše původní, najeto 230 000 km. VIF přidávaný do nafty. Do současné doby s STK nebyl žádný problém.  Auto v současné době jezdí v městském provozu. Pokud jsem to dobře pochopil, vyčistit EGR, před stk pořádně prohřád a provětrat. Nepochopil jsem vliv množství nafty v nádrži na emise. Byla by ještě nejaká rada???

Diky za pomoc.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...