Přejít na obsah

EGR ventil: Chyba vadného ventilu zpětného vedení


Doporučené příspěvky

Čaute, chlapi mám problém na vagu u kolegy mi ukázalo chybu vadný ventil zpětného vedení výf. plynů tak mi to konektoru odpojil. Ale dočetl jsem, že to lze zaslepit. On mi zase tvrdí, že by to raději vyměnil. Je to investice cca 4 500 Kč. Zajímá mě zda když to nechám v tomhle stavu co se může stát ? Je 1.9Tdi 66 kW, motor ALH, r.v.2001. Co s tím ?

Odkaz ke komentáři

Mám stejný názor Celé to sací potrumí bude možná jen zanesené Je to takový černý maz Špatně se to čistí. Bez EGR - dá se ,ale když zhasneš motor bude tam absence zhášecí klapky tím po zhasnutí motoru nerovnoměrný doběh a mlácení se motoru v silentblocích.

Já bych EGR nedával pryč. Já jsem ho na naší O 1 měnil z dúvodu prosakujícího oleje a sehnal jsem použitý za 300,-

Upraveno uživatelem Pepa007
Odkaz ke komentáři
Nezkoušel jsem to čistit, každopádně zanesené to je.Zkusím to vyčistit a pak uvidím. Díky za rady.

 

Mám doma jeden ten ventil z octavie,co měla najeto zhruba 40 000km a pak ji rozbil..Mám ten ventil funkční doma..Jestli chceš...Prodávám ho za 1000kč..ptž nový stojí ke 4000..A je to dobrá věc v zimě ten egr..Ptž ti to hned dává teplý vzduch do motoru a tím ti neklepe a nekouří ani motor...

Odkaz ke komentáři

Každopádně to zkusím prvně vyčistit, ale musím někde splašit garáž. V té zimě před panelákem se mi moc nechce. Má ten ventil nějaký vliv na start motoru? Nechal jsem vyměnit palivový filtr, ale startuje to dost ztuha,jak jsem popisoval www.skodaoctavia.cz -jenda27. U mě je problém 17 roků jsem jezdil s benzíny a teď mám přes rok naftu maturuju u toho. Mám ten ventil co je na obrázku.

Odkaz ke komentáři
to je jestli se nepletu magnetický ventil turba N75 a já mám ventil zpětného vedení výf.plynů.

 

Tento ventil co je na obrázku je ventil zpětného vedení zplodin!!N18!Ten ovlátá ten tvůj egr..Co si poslal obrázek..Mám v octavii ten samý s tou chcípací klapkou!!!!

Odkaz ke komentáři

Je to tak jak to říkám..jde k tomuto ventilu konektor..A pokud je v čudu,tak přes konektor to hlásí chybu do jednotky!!Potom ti ji vag vypíše..Prosím tě,jak ti počítač může nahlásit chybu egr???Když k tomu nevedou žádné dráty..:-))))Toto se většinou nepo*ere..Pos*ere se většinou ten ventil N18,který ovládá podtlakově (takové to ufo) co je na egr části nahoře a vede k tomu jedna hadička

Odkaz ke komentáři
tzn.pokud vyčištění nepomůže tak výměna nebo zaslepit.

 

Takhle to řeknu..Pokud to vyčistíš,tak jak já..Tak to poznáš že to lépé táhne od spodu a při vyšších otáčkách to bude míň kouřit!Pokud to zaslepíš..tak ti v zimě bude asi hůř pár minut kuckat a kouřit..ptž ti nepůjde teplý vzduch z výfuku zpět do sání..A teplý vzduch je v zimě v sání k nezaplacení..Ale to je tvá volba..vyčisti ho určitě a pokud bude hlásit chybu i pak,že je ventil N18..Tak bud to zaslepíš,nebo jestli chceš ten elektroventil pak ode mě,tak ti ho prodám

Odkaz ke komentáři

ok zkusím v první řadě vyčistit a pak uvidím co dál. Hlavně ať už nemrzne pro mě to jsou ráno šoky to jsem z benzínu neznal. Ale u nafťáků zas ta spotřeba s dojezdem a tah motoru super. Musí se ta chyba mazat z registru závad? Jinak bych musel sehnat někoho s vagem.

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann

Neřeš to jestli ho tam chceš mít a funkční tak ho normálně vyčisti a na Vagu omez jeho otvírání jinak EGR ventil nedělá motoru vůbec dobře je tam jen a jen kvůli emisím je to takové nutné zlo jinak já osobně bych ho jednoduše zaslepil nevím co tu kdo povídá za nesmysly se shášecí klapkou ta tam zůstane zaslepíš jen tu trubku co k němu vede jinak EGR ventil funguje jen při volnoběhu při jakém koliv zatížení motoru není aktivní :smich:

Odkaz ke komentáři

No možná jsme si úplně dobře nerozuměli. Píše zaslepit EGR ventil, já jsem si vzpomněl, že tedy ne jak mu nesprávně říkáme EGR ventil, ale ventil zpětného vedení výfukových zplodin, někdo úlně odstraní a tím samozřejmě zmizí i zhášecí klapka.

http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php

Jinak já mám EGR ventil omezený VAGem

Upraveno uživatelem Pepa007
Odkaz ke komentáři

čau já po pročištění to nechám stejně nechám někde projet vagem a pak se uvidí co dál, po optické kontrole,jsem zjistil že tam někdo mlátil do toho ufona jak cyp jinak je ventil mastný ze všech stran, tak jak jste tu popisovali, garáž jsem sehnal tak se na to v sobotu vrhnu. :D

Odkaz ke komentáři

egr se da zaselepit i softwarowe.... a muzes ho zaslepit treba jen z 50procent... tak to mam ja mam zaslepeny ale na 100procentne... nevim jestli se u toho musi flashovat jednotka ale myslim ze se to dela vagem.. delal me to huml.. napis mu na DP... urco ti rekne vice

 

jinak funkcni egr je na DP za 1500kc, pohledej

Upraveno uživatelem burek
Odkaz ke komentáři

Nic se neflešuje Omezení EGR se dá nastavit VAGem

Při zahřátém motoru (velmi důležité!) na volnoběh, s veškerým příslušenstvím vypnutým, připojte VAG COM a jděte na položku 01 – Motor. Nalogujte se za použití 12233. Jděte na Adaptaci, vyberte Blok 3. Stiskněte plynový pedál rychle na podlahu (jestliže auto běží na volnoběh příliš dlouho, EGR se vypne. – toto ho uvede zpět do činnosti). Standardní hodnota by měla být 32768 a měli bystě vidět proudění okolo 250 mg/R. Jako novou hodnotu nastavte 33768, a otestujte. Poměr proudění by se měl zvýšit.

Odkaz ke komentáři

Tak jsem konečně dostal do garáže a šel na to, jak jsem ten ventil vytáhl tak už jsem se nedivil ničemu byl tak zabagovaný sajrajtem, že se ani nedivím, že nefachčil asi po 5 lázních benzínu a speciálního odmašťovače na mě vzhlédl ventil jako nový. Jak psal "Pokec" opravdu to zabírá již od nižších otáček a s teplotou měl pravdu taky. Takže díky všem za rady.

Odkaz ke komentáři

Jak jsem si tohle vlákno přečetl, tak jsem nelenil a šel se podívat jak vypadá ten můj EGR. Oddělal jsem tu silnou hadici a nevypadá to tak zle - stěny jsou sice černé a že by to byla nějaká vrstva nánosu - tak to ne. Je ale z venkovní části zamaštěný, asi to rosí okolo té osky. Tak se na to asi vrhnu o víkendu a vytáhnu ho ven a udělám mu čístku. Na skoro 100tis.Km najetých to není špatné. :lool:

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann

Vyčisti ho a aspoň Sw ho omez škoda že se nedá úplně omezit (jde to jen mechanicky zaslepit) mám to tak udělaný a paráda je to taková blbost ekologická a neskutečně to zasírá sání :)

Odkaz ke komentáři
Jak jsem si tohle vlákno přečetl, tak jsem nelenil a šel se podívat jak vypadá ten můj EGR. Oddělal jsem tu silnou hadici a nevypadá to tak zle - stěny jsou sice černé a že by to byla nějaká vrstva nánosu - tak to ne. Je ale z venkovní části zamaštěný, asi to rosí okolo té osky. Tak se na to asi vrhnu o víkendu a vytáhnu ho ven a udělám mu čístku. Na skoro 100tis.Km najetých to není špatné. :D

Možná se třeba budeš divit jak ho sundáš. Nejvíc zanesené to bývá v sacím potrubí až za klapkou Je to moc příjemný maglajz

Odkaz ke komentáři
  • Oktavián changed the title to EGR ventil: Chyba vadného ventilu zpětného vedení

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...