Přejít na obsah

EGR ventil: Chyba vadného ventilu zpětného vedení


Doporučené příspěvky

Guest chipmann
Já sem byl vždy pro egr..Kámoš ho nemá na golfu a ted v zimě,když mu to chytne,tak to třepe motorem a štěká..Mě na octávě to chytne a je nádherný plynulý chod,ptž to hned tlačí teplý vzduch do sání a to je cool!!!!Egr je dobrá věcina

to přeci nedělá EGR ventil ;) ty voe první člověk kterej je rád že má EGR ventil ;) :D počkej až začnou problémy se sáním

Odkaz ke komentáři

Tak dneska když bude chvilka tak se na to asi zkusím vrhnout. Všichni tady čistěj takmě to nedá. Stejně teď Okta stojí odstavená v garáži tak můžu rozebrat a nemusím hnedka dneska zase nahodit na auto. A rovnou nechám vyrobit u kámoše podložky na zaslepení...

Odkaz ke komentáři

Já sem ho čistil už v listopadu..udělal sem si takový speciál na vyškrabání toho sacího potrubí a pohoda...Nejvíc mě ale štve,že tam je od turba lehce olej a ten dělá neplechu..Turbo trocha propouští a vzduchem mi to jde do sání..Ale mě to neva,ptž vyčistit to nedá práci..Na takové věci já čas mám :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
Já sem ho čistil už v listopadu..udělal sem si takový speciál na vyškrabání toho sacího potrubí a pohoda...Nejvíc mě ale štve,že tam je od turba lehce olej a ten dělá neplechu..Turbo trocha propouští a vzduchem mi to jde do sání..Ale mě to neva,ptž vyčistit to nedá práci..Na takové věci já čas mám :rolleyes:

Toe normální když je tam trošku oleje ono se to tam dostává i odvětráním klikové hřídele hlavně to hlídej nemělo by tam být toho oleje hodně :angry:

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
A musí se při vyndání ventilu dávat nová těsnění od výfuku a mezi ventilem. Dá se to sehnat normálně v mototechně?

Správně by jsi měl ,ale záleží na stavu těsnění koupíš to ve škodovce :angry:

Odkaz ke komentáři
Já si ho nechal zaslepit před 2 léty a naprostá spokojenost! :angry: Není důvod, aby si přisával za provozu ty s.ačky z výfuku. Líp se zvedá od spodu do otáček. A jinak po ránu motor neklepe. Nemáte vymačkaný silentbloky? :D :P

Zdravím,měl jsem egr vyndanej taj jsem ho vyčistil a zaslepkou zaslepil.Vše vypadalo dobře a po ujetí 3km se rozsvítila žlutá kontrolka.Napojení na počítač a hlaška překročení emisního limitu nebo něco tak.Smazáno a po ujetí par km opět.Tak šla záslepka ven a je to.Je to rok 2004 1.9tdi 66KW alh.

Odkaz ke komentáři

když čtu tady to téma, tak někdo píše výhody někdo zase ne. Já bych ho spíš taky chtěl off. A nedá se, že bych ho tam normálně nechal a jenom od spodu, jak vedou plyny z výfuku,tam mezi to dal tenkej plíšek a ventil by normálně otvíral, akorát by tam nešly splodiny??? Jo a mám 2001 rok.

Nebo jestli se dá, tak jenom zaslepit hadičku od podtlaku k ventilu, aby ventil neotvíral??? Máte zkušenosti nějaké....

Odkaz ke komentáři
když čtu tady to téma, tak někdo píše výhody někdo zase ne. Já bych ho spíš taky chtěl off. A nedá se, že bych ho tam normálně nechal a jenom od spodu, jak vedou plyny z výfuku,tam mezi to dal tenkej plíšek a ventil by normálně otvíral, akorát by tam nešly splodiny??? Jo a mám 2001 rok.

Nebo jestli se dá, tak jenom zaslepit hadičku od podtlaku k ventilu, aby ventil neotvíral??? Máte zkušenosti nějaké....

zdar, mě to kamoš automechanik zaslepil přesně jak pišeš, stačí plné plech zespodu pod EGR - aspoň 4mm tlusté. Nic víc s tím nedělal. Určitě je to lepší, vytahl mě ze sání 100 tun bordelu. mám rok 2002.

Odkaz ke komentáři
zdar, mě to kamoš automechanik zaslepil přesně jak pišeš, stačí plné plech zespodu pod EGR - aspoň 4mm tlusté. Nic víc s tím nedělal. Určitě je to lepší, vytahl mě ze sání 100 tun bordelu. mám rok 2002.

Taky jsem z celého sání vyndal dost bordelu,ale mám 2004 a tam samotná záslepka z plechu nepomuže,musel bych to dělat přes vag a dotoho se mi zatím moc nechce.Tak jsem zvědavej jestli někdo zaslepí 2004.

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
my jsme to vcera s Dolim omezili pres vag na tu nejvyssi hodnotu a bylo znat, ze se auto hur zveda z nizsich otacek, tak jsme zase zpatky nastavili standartni hodnoty :rolleyes:

Njn některé auta to dělají a nebo pak kolísají na volnoběh tak jste to neměli omezovat na plno :)

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
Tak tu pročítám vaše příspěvky ikdyž nejsem znalý nafťák, ale řekl bych, že jednou za rok nikoho nezabije to sání vyčistit včetně ventilu. :)

Jenže EGR ventil je i zdrojem dost velkých problémů je to věc s kterou se při konstruování motoru moc nepočítalo jenže je to takové "nutné zlo" holt emise :rolleyes:

Odkaz ke komentáři

Ja to uz negde psal a ted jsi nemuzu spomenout gde v kterym tema a ted jsem hledal a nemoch jsem to najit. Takze to tady zopakuju tak se prim Vas nezlobte na mne :facka:

 

Ten EGR mne cistily v skoda servisu pred dvema rokama (pred cca 40.000km) a od te doby ten EGR mam mastnej a furt mokerj od oleje. A aby to nebylo malo tak ten olej a ta spina se mne dostala vsude, kapa to na motor a spini ho taky takze to ted vyapda jako bych mnel dihtung na hlave motoru K.O. coz neni. Takze asi bude poradne zapineni. A tak to vozim uz cca 40.000km, a zadne problemy krome mozna 1% horsi dynamicke vlasnosti a ted mne zajima jestly takovej stav EGR-ka muze neco posrat? Krome jizdnih vlasnosti? Treba ublizit intercoleru, nebo necemu jinemu. Jo turbo chlavne gdyz je venku zima tak piska jako blbe mezi 1300-2200 otacek, a potom jsem ani ne zkousel jelikoz studeny motor nevytacym vic jak 2000-2200 tisic. Gdyz se to zahreje tak se to piskani posune na 1800-2500 otacek. Driv (no tak pred cca 20.000 tkm) tomu tak nebylo, byl sliset za studena mnohem vys (kolem 2 tisic). Nebude to tim EGR-jem take?

Odkaz ke komentáři

Tak sem se do něho pustil, rozdělal to a nestačil sem se divit, tolik bordelu, co sem vydělal, na každé starně tak 6mm takže se světlost potrubí dost zmenšila. Tak sem vyčistil a oddělal hadičku aztím, aby ventil neotvíral. A zhruba po 100 km se mně auto jeví řekl bych líp, možná pocit, že de líp z menších otáček. O víkendu dám záslepku na výfuk a hadičku připojím, aby si chodil na prázdno.

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
Ja to uz negde psal a ted jsi nemuzu spomenout gde v kterym tema a ted jsem hledal a nemoch jsem to najit. Takze to tady zopakuju tak se prim Vas nezlobte na mne :ph34r:

 

Ten EGR mne cistily v skoda servisu pred dvema rokama (pred cca 40.000km) a od te doby ten EGR mam mastnej a furt mokerj od oleje. A aby to nebylo malo tak ten olej a ta spina se mne dostala vsude, kapa to na motor a spini ho taky takze to ted vyapda jako bych mnel dihtung na hlave motoru K.O. coz neni. Takze asi bude poradne zapineni. A tak to vozim uz cca 40.000km, a zadne problemy krome mozna 1% horsi dynamicke vlasnosti a ted mne zajima jestly takovej stav EGR-ka muze neco posrat? Krome jizdnih vlasnosti? Treba ublizit intercoleru, nebo necemu jinemu. Jo turbo chlavne gdyz je venku zima tak piska jako blbe mezi 1300-2200 otacek, a potom jsem ani ne zkousel jelikoz studeny motor nevytacym vic jak 2000-2200 tisic. Gdyz se to zahreje tak se to piskani posune na 1800-2500 otacek. Driv (no tak pred cca 20.000 tkm) tomu tak nebylo, byl sliset za studena mnohem vys (kolem 2 tisic). Nebude to tim EGR-jem take?

Kua dnes jsem to tu psal fouká ti to u EGR ventilu okolo těch dírek ztrácíš zbytečně tlak :facka:

post-110-1267380410_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

No ja neviem,mam sice bez tej klapky ,len surovy EGR ale ta diera co poukazujes je druha strana membrany odfuk,alebo na vyrovnavanie tlaku vzduchu za membranou., nevsimol som si zeby to bolo ta komora za dierou sucastou normal trasy vzduchu do motora. Jednoducho je to uzavreta komora za membranou.

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
No ja neviem,mam sice bez tej klapky ,len surovy EGR ale ta diera co poukazujes je druha strana membrany odfuk,alebo na vyrovnavanie tlaku vzduchu za membranou., nevsimol som si zeby to bolo ta komora za dierou sucastou normal trasy vzduchu do motora. Jednoducho je to uzavreta komora za membranou.

Cooo? nemůže ti tam přeci nic odfukovat :lool:

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
asi nerozumiem co vlastne pises. Ze tadial fuka alebo nefuka? J asom pisal ze ta diera je nepriechodna,teda dnu je len komora a spodna strana membrany . Z tej diery co oznacujes sipkou ziadny vzduch nefuka .

Nesmí jenže když už ventil je starší tak to tam tudy fučí

Odkaz ke komentáři
  • Oktavián changed the title to EGR ventil: Chyba vadného ventilu zpětného vedení

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...